30 Eki 2012

Britney Spears ''Zor Birisiyim Ama Pişman Olmam''

'X Factor' programının jüri üyelerinden Britney Spears 'Lucky' dergisinin Aralık ayı sayısının kapağında yer alıyor. 30 yaşındaki başarılı pop şarkıcısı dergiyle özel hayatı üzerine bir röportaj yaptı. İşte Britney'nin dergiyle yaptığı röportaj ve fotoğraf çekimleri;
Makyaj düzeni hakkında;
Sürekli rimel süren birisiyim. Ve pudra da kullanıyorum çünkü sivilcelerim var. Ayrıca 2 büyük kutu dudak parlatıcım ve ojelerim var. Şeker gibi.
Nişanlısı Jason Trawick hakkında;
Çok tatlı birisi. Terler içinde otursam bile bunu sorun yapmaz.
Çocukları Jayden ve Sean'a karıiyerini açıklaması hakkında;
Hala işimi çözmeye çalışıyorlar. X Factor programını çekmeye giderken ne olup bittiğini anlamaya çalışıyorlar. Şey diyorlar ''Annem şimdi bir süper kahraman olacak'' ve sonra geri dönüyorum beni yine anneleri olarak görüyorlar. Sonra programda çalışırken görüyorlar ''Annemiz yine kahraman olmuş'' diyorlar.
Antileriyle başa çıkması hakkında;
Eğer bu sektördeyseniz bu alışmanız gereken birşey. Sanırım bir sürü insan çok kötü eleştirileriyle birlikte. Ben mükemmeliyetçiyim. Birşeylerin kesin bir şekilde yapılmasını isterim. Bende zor bir insanım ama pişman olmam.

2 yorum:

  1. bayılıyorum bu kadına

    YanıtlaSil
  2. Az önce Jay Lenoda müthişti aşığız sana BRİTNEY <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)