15 Eyl 2012

X Factor Yarışmacısı Demi Lovato'yu Ağlattı

'The X Factor' programı 12 Eylül Çarşamba günü FOX kanalında ilk gösterimini yaptı. Jillian Jensen isimli 19 yaşındaki genç kız yarışmaya katıldı ve hikayesiyle jüri üyelerinden Demi Lovato'yu göz yaşlarına boğdu. Jillian orta okulda ve lisede hep çevresinden zorbalık görmüş. Okul yıllarını ezilerek geçen Jillian hayallerini gerçekleştirmek için X Factor'a katıldı. Ayrıca Jillian, Demi'yle ortak yönleri olduğunu düşünüyor. Çünkü o da önceden 'Stay Strong' dövmesi yaptırmış. Video Türkçe altyazılı, çok etkileneceğinizden eminim yorumunuzu yapmayı da unutmayın.

72 yorum:

  1. Teşekkürler türkçeye cevirdigin icin ve harikaydı :) bir kalbin varmış inanılmaz :D

    YanıtlaSil
  2. yaşadıkları falan ne bilmiyorum üzüldüm de ama sesi iyi değil .

    YanıtlaSil
  3. Bende ağladım çok üzüldüm. Ama sesi cidden iyi değil.

    YanıtlaSil
  4. Sonuna güldüm ama gerçekten çok etkileciydi.

    YanıtlaSil
  5. ağladım ya ... Demi'm yine her zaman ki gibi kendine hayran bıraktın . Seni seviyoruz LOVATO

    YanıtlaSil
  6. bunun için çok teşekkürler gözlerimizi doldurdun :)

    YanıtlaSil
  7. ben bile hissedebildim sadce hissettim anlayabiliyorum.

    YanıtlaSil
  8. bence sesi gerçekten berbat hatta sesi yok bile ama yine de çok etkileyiciydi

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten duygulandım , Demi nasıl sarıldı öyle ya . Çok etkileyiciydi. Bence kızın sesi güzel. Sonuna da güldüm :D "Simon bir kalbin varmış,inanılmaz" :D

    YanıtlaSil
  10. bunu ilk seyrettiğimde zaten ağlamıştım :( şimdi yine gözlerim doldu.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bi video ama sesi iyi değil

    YanıtlaSil
  12. işyerinde izlemek hiç iyi olmadı benim için. gözlerim doldu ya. Demi bir kere daha hayran bıraktın beni kendine. İnanılmazsın. Seni seviyorum Demetria <3

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürlerr Mella <3 Gözlerim doldu benimde...
    Demi Simon'ın kalbi olduğunu keşfetti inanılmaz! :D <3

    YanıtlaSil
  14. Çevirdğin için teşekkürler muhteşem etkiliyici bir video bende ağladım ve deminin hikayesinine benziyor aynı dövme müthiś bir şey teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. bide deminin anticileri var kız bütün dünyaya güçlü kal mayı öğretti.. ağladımm

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok başarılı bir blogsunuz,hatta blogdanda ötesin.Siz mükemmelsiniz.Bu videoyu çevirdiğiniz için size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Lütfen her zaman böyle devam edin.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler admin videoyu paylaştığın için! Hiç bu kadar tanımadığım biri için sevinmiştim!

    YanıtlaSil
  18. kız çok cesaretli süperrr

    YanıtlaSil
  19. bende ağladım off..

    YanıtlaSil
  20. demi gerçekten inanılmaz biri.. güçlü kal.. ağladımm ..

    YanıtlaSil
  21. Demi:Bizi ezen insanların şuanda yaptıkları şey evlerinde televizyonlardan bizi izlemeleri :) 'serpil'

    YanıtlaSil
  22. BENCE SESİ ETKİLEYİCİ, AĞLADIĞI İÇİN VE YAŞADIĞI ACILARI HATIRLADIĞI İÇİN VE HEYCANLANDIĞI İÇİN SESİ ÖYLE ÇIKTI AMA BENCE SESİ GERÇEKTENDE İNANILMAZ! JILLIAN SADECE BİR SEMBOL!

    YanıtlaSil
  23. LOVATİC DEĞİLİM AMA GERÇEKTEN ÇOK TATLI ONU ANLIYORUM AYNI ONUN GBİ HİSSEDİYORUM ÇOK GÜÇLÜ VE NASIL İYİ NİYETLİ DUYGUSAL BİRİ BU YÜZDEN
    I LOVE U DEMİ .)))

    YanıtlaSil
  24. Çok iyi blogsunuz gerçekten Demi ağlımış :( Kız için çok sevindim.:(

    YanıtlaSil
  25. şey fox ta saat kaçta başlıyor

    YanıtlaSil
  26. Şöyle bişey kızın sesi pek iyi degil ama duygulu söylediki bunu yapmak çok zor ve kız gerçekten cok duygulu söyledi çünkü ben bile bilgisayar başından hissetim yani acı çektigini ezildigini felan

    YanıtlaSil
  27. mükemmel ötesi bi şeydi

    YanıtlaSil
  28. Ama sesi güzel değil acıdıkları için oy verdikleri belli.

    YanıtlaSil
  29. çeviri için çok teşekkürler demi daha fazlasını hak ediyor umarım dahada başarılı olur çünkü aslında gerçekten güçlü onun yaşadıkları ünlüyken herkesin gözleri önünde oldu herkes biliyordu bunu üstünden atması çok zordu

    YanıtlaSil
  30. Çok üzüldüm ya.. Ama sesi kötü degildi bnce..

    YanıtlaSil
  31. Lovatic değilim ama bu videodan sonra Demi'ye daha fazla bağlandım.Kıza da üzüldüm ve sesi güzel farklı bi sesi var işte bu iyi :)

    YanıtlaSil
  32. bir kalbin varmış, inanılmaz!
    tamam şimdi asıl konuya geçelim videoyu izlerken bende ağladım ve kıza üzüldüm gerçekten

    YanıtlaSil
  33. Evet yine Disneyden çıktığı için herkesin gözünde melek oldu ve kaç kere paylaştınız Demiyi seviyorum ama abartıyorsunuz gerçekten yani Taylor Ronan için şarkı yazarken ve o şarkının bütün gelirini kanser vakfina bağışlayacak olmasına rağmen siz bile bi defa tek paylaştınız ne yani Taylorda disneyden ünlü olsaydı onu da mı bu kadar çok paylaşacaktınız

    YanıtlaSil
  34. Kızın 4 evet almasına çok sevindim ve gerçekten acısını hissettim fakat sesinin o kadar güzel olduğuna inanmıyorum açıkçası. Sonuna çok güldüm hahah "Bir kalbin varmış, inanılmaz." :D

    YanıtlaSil
  35. Harikaydı :) Onları ezenlerin yaptıgı tek şey şuanda onların hayranı olmak :)) <3 Harika bir blogsunuz. :)

    YanıtlaSil
  36. Sesi fazla iyi değildi ama kızın yaşadıklarını tabiki anlayamam ama tüylerim diken diken oldu. Ve demi gerçekten güçlü kalmayı biliyor.

    YanıtlaSil
  37. belkide seneye jullian in stüdya albümü çıktı,jullian 3 ödül kazandı gibilerini bu blogda görcez kim bilir belki bunun da kız grubu olacak:):) bence bu yarışma müthişşş:):)

    YanıtlaSil
  38. Gerçekten çok etkileyiciydi. Demi'nin antilerine en iyi cevap bu olmuştur sanırım . Ve kızın sesi oldukça güzel. 4 eveti hakketti bence.

    YanıtlaSil
  39. Ne kadar ağlasam da sonu komikti. Yani Demi'nin Simon'a "Aman Tanrım, bir kalbin varmış" demesi acayip komikti. Admin, çevirdiğim için milyonlarca teşekkür <3 İlk izlediğimde az biraz anlamıştım ama çoğunlukla hiç bir şey anlamamıştım :D Çok sağol <3 <3

    YanıtlaSil
  40. demi ağlarken tüylerim diken diken oldu :(

    YanıtlaSil
  41. gercekten cok agladımya demilovato sen cok iyi birirsisin askımm.
    jillian alah sana gelecekteki hayatınya yardım etsın :'(

    YanıtlaSil
  42. Blogunuz gerçekten harika.Favorimsiniz ve aynı zamanda en çok sizi takip ediyorum,etmeye de kesinlikle devam :) <3 Ayrıca videoyu çevirdiğiniz için çok teşekkürler.Daha öncede izlemiştim ama çevirisi lazımdı,onu arıyodum.Sizde buldum.Harikasınızzz sizi çok seviyorumm :) Ayrıca kızın sesi dürüst olmak gerekirse hiç iyi değildi ama kıza gerçekten üzüldüm ve baya ağladım.Çok içten geldi hikayesi...Hemde Demi'yle ortak yönleri olması da beni hüzünlendirdi ve Demi yine her zamanki gibi farkını ortaya koydu.Kendisine yakışanı yapıp,kıza destek oldu.LOVATIC olmakla ne kadar isabetli bi karar aldığımı bi kez daha anlamış oldum ve bi kez daha onunla gurur duydum.İyi ki LOVATIC'im.Bundan gurur duyuyorumm :D :D <3 Ayrıca Demi anticisi olmak kadar mantıksız ve saçma bişey olamaz!Bu görüntülerden sonrada mı ? Herneyse Demi'yi ve blogunuzu çok seviyorum.Başarılarınızın devamını dilerim :) <333

    YanıtlaSil
  43. Nasıl ağladım anlatamam. Çok etkileyici, Demi müthiş bir insan. <3

    YanıtlaSil
  44. ağlamaktan gözlerim şişti

    YanıtlaSil
  45. demi ve Jillian gerçekten güçlü ve iyi kalpliler.bu özelliklerine gerçekten haranım.

    YanıtlaSil
  46. Sesi iyi değil diyorsunuz! Farkında mısınız bilmiyorum ama kız ağlayarak şarkı söyledi ve kız hayalini yaşadı. Eğer onu yargılarsanız o kızı ezenlerden farkınız kalmaz! Ben o kızın ve Demi'nin ne yaşadığını az çok biliyorum onun için şimdi susunda kız hayalini yaşasın!

    YanıtlaSil
  47. Belki saçma gelebilir ama izlerken bende ağladım demi ve jillian'a bunu yapanlar iğrenç insanlar ''stay strong <3 :/

    YanıtlaSil
  48. çok teşekkür ederim bu videoyu izledikten sonra gerçekten bir lovatic olmaya karar verdim size çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  49. britneyin ağlayıp alkışladığı yer çok komikti ya o nasıl surat ifadesidir :D

    YanıtlaSil
  50. Gerçekten çok ağladım ve etkilendim.Demi harika biri !! <3

    YanıtlaSil
  51. sesi iyi değil diyenler kulağınızla değil kalbinizle dinleyin ve hissedin

    YanıtlaSil
  52. Lovatic olmakla gurur duyuyorum.Demi benim de hayatımı kurtardı.Her zaman Lovatic'in olacağım Demi. Bu kızın nasıl anticisi olabiliyorsunuz anlamıyorum.O size ne yaptı?Aksine insanların hayatını kurtardı.Siz sırf sevdiğiniz ünlü onu seviyor diye ondan nefret etmeye çalışıyorsunuz.Kabullenin artık.Demi,anticisi olmak isteyeceğiniz son insan.herkese inat forever LOVATO stay strong !♥

    YanıtlaSil
  53. ağlamaktan duramıyorum..

    YanıtlaSil
  54. İlk öncelikle çok ağladım.Kızın ne şekilde ezildiğini bilmiyorum ama bende çok ezildim.Ve hiç hoş bişey değil.Ve güçlü kalmak için yapabilceğiniz tek şey aldırmamak ki bu çok zor o yüzden bunun üstesinden gelebilmek büyük destek ister.Ayrıca kızın sesi güzel bence sadece ağladığı için böyle çıkmış başlarda iyi sonra ağlamaya başlıyo ve sesi titriyo yinede ilerde iyi yerlere gelmesini dilerim :))

    YanıtlaSil
  55. Gerçekten çok duygulandım kızın sesi ağlamaktan o kadar kötü çıkıyordu. İşte Demi bu yüzden benim idolüm. Bu videoyu seyrederken güldüğüm tek yer Simon'a "Kalbin varmış." dediği yerdi kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  56. Şuan cidden hassktr amk lan demek istiyorum. Kızın yaşadıkları cidden korkunç. Ben bi Lovatic değilim ama artık neden olmasın diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  57. Bence ezilmek veya ezilmemek bir seçenek sizde kendinizi sizi ezmeye çalışanlara karşı koyarsanız ezilmezsiniz.

    YanıtlaSil
  58. Çok duygulandım ve acısını bende hissettim çok kötü olaylar yaşamış belli ve ağlayarak bile sesini bozmadı Britney'in dediği gibi sexy bir sesi var Jessie J'yi andırıyor biraz sesi ve Demi , Britney ve Simon'la aynı gözyaşlarını bende döktüm . SENİ DESTEKLİYORUM JİLLİAN !!! İNŞALLAH İYİ BİR YERE GELİRSİN VE SENİ EZENLER ÇATLARLAR !!! <3

    YanıtlaSil
  59. KIZIN SESİNE İĞRENÇ DİYENLER LÜTFEN HOPARLÖRLERİNİZİN SESİNİ AÇARAK DİNLEYİN. Kızın ses rengi mükemmel. Sizi zevkiniz olmayabilir o ayrı tabi...

    YanıtlaSil
  60. 2 kere izledim ve yine ağladım ya ben kendimi tutamıyorum yada gerçekten ağlanacak bir video kesinlikle Demi onu çok iyi anladı

    YanıtlaSil
  61. Gerçekten harika. Çok duygulandım ve sanırım şuan ağlıyorum.

    YanıtlaSil
  62. çalan şarkının ismini bilen varmı ?

    YanıtlaSil
  63. hayır ama 1:46 dan bahsediyorum ?

    YanıtlaSil
  64. video açılmıyor. Herkes izlemiş ben neden izleyemiyorum :(
    -Selin<3

    YanıtlaSil
  65. bbbende izleyemedim

    YanıtlaSil
  66. video açılmıyo la

    YanıtlaSil
  67. video açılmıyor lütfen bi kez daha eklemeye çalışır mısınız?

    YanıtlaSil
  68. Youtube'dan aratın ya bulursunuz.

    YanıtlaSil
  69. video açılmıyor admin. Kaç gündür arıyorum ve çevirisini çok merak ediyorum. Bir daha koyar mısınız? Lütfen..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)