14 Eyl 2012

Vanessa Hudgens ''Bazen Hayallerinizi Takip Etmek O Kadar Kolay Değil''

'Spring Breakers' filminin başrol oyuncularından Vanessa Hudgens 14 Eylül Perşembe günü Los Angeles'ta bir dans stüdyosundan çıkarken görüntülendi. Kilo vermek için dans eden 23 yaşındaki oyuncu Make-A-Wish yardım kuruluşuna çok destek oldu. Bunun hakkında bir röportaj da şunları söyledi;
Herkes hayallerinin peşinde düşmek için kendisine bir şans vermeli ama bazen hayallerinizi takip etmek o kadar kolay da değil. Ben 16 yaşlarında felandım o zaman High School Musical'ı çekiyordum ve Make-a-Wish projesine dahil olmuştum. Setleri çocuklarla birlikte ziyaret ettik. İnanılmazdı. Çocuklara umut ve mutluluk verebilen bu düşünceyi seviyorum. Bu organizasyonun bir parçası olduğumdan beri buna bağımlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)