28 Eyl 2012

Selena Gomez ''Waverly Büyücüleri Geri Dönüyor''

Selena Gomez'den 'Waverly Büyücüleri' dizisi hayranlarına büyük bir müjde var. 20 yaşındaki oyuncu/şarkıcı Radio Disney ile birlikte yaptı röportajda Waverly Büyücüleri'nin Disney Kanalına geri döneceğini açıkladı. Selena Gomez şu sıralar 'Getaway' filminin çekimlerindeydi.Ve şimdi ise Waverly Büyücüleri ve yeni müziği üzerinde çalışıyor. Heyecanlı mısınız ?
Yeni şarkım üzerinde çalışıyorum. Ayrıca bu yıl parçası olacağım birşey daha var. 'Büyücüler' ve Disney kanalıyla ilgili herşey benim evim. Dizinin bitmesi için hazır değilim o yüzden birşey daha yapmayı planlıyorum. Bunu çok yapmak istiyorum. Kadrodaki herkesin ve hayranlarımın keyifli vakit geçirmesini, keyif almasını ve finalde ise onları mutlu ederek ayrılmak istiyorum.

25 yorum:

  1. Çok sevindim.Darısı Hannah Montana'ya :P

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :) inşallah döner

    YanıtlaSil
  3. Nolur daha fazla selena haberi yapinn:(:(:(

    YanıtlaSil
  4. Oha inanamıyorum kesin mi bu haber eğer öyle ise çok mutlu olurum :D Ama yinede çekimlere başlasa anca 2013 de falan bize gelmesi 2014 falan olur herneyse ya hevesim kursağımda kaldı :(

    YanıtlaSil
  5. Müthişin ötesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  6. of yine başımızı sikicek gerizekalı

    YanıtlaSil
  7. Oha donsun donsun mileyden ve demidende boyle haberler bekleriz.:))

    YanıtlaSil
  8. Iyide final cekilmemis miydi? Selenammm<3<3<3

    YanıtlaSil
  9. oha çok güzel disneyde en sevdiğim program o

    YanıtlaSil
  10. müthiiiiiişşşş çooook sevindim bu habere ama selinin dediği gibi 2013-2014 te felan gelir buraya offf yaaa neyse yinede gelecek bu habere çook sevindim

    YanıtlaSil
  11. Yalan haber. Vikiye bakın, imdb'ye bakın hepsi dizi bitmiş diyor Selena bile bunu onaylamıştı. Araştırın isterseniz.

    YanıtlaSil
  12. AYNEN KATILIYORUM SANA GERİZEKALI ŞEY
    /Beliebers...

    YanıtlaSil
  13. Sezon hakkında özet: will center on the Russos visit to Tuscany to meet long-lost relatives from Jerry's side of the family. In an attempt to prove to her family that she's not merely a carefree wizard, Alex inadvertently casts a spell that creates two versions of her with differing personalities: an evil version of Alex that ends up involved in another wizard’s plan for world domination, and a good version who upon discovering the wizard's plan, tries to find a way to save her family and mankind, leading to a literal battle between good and evil atop the Leaning Tower of Pisa.

    Çevirebilir misin lütfen, hiçbirşey anlamadım :((

    YanıtlaSil
  14. Oha harika bir haber bu çok teşekkür ederim harika çok mutlu oldum lan :)

    YanıtlaSil
  15. Sadece Jake'i özlediğim için sevindim :)

    YanıtlaSil
  16. Yeni bir sezon sanmayın kaynağı okudum yeni bir film diyor sezon değil yani.

    YanıtlaSil
  17. Miley ve Demiye bin çeker bu kız.Ne kadar hayranlarını düşünüyor.Miley gibi seksi olcam havasında da değil.

    YanıtlaSil
  18. Jonas da dönse tam olur.

    YanıtlaSil
  19. süper bi habermiş.Belki yine film yaparlar. ilk filmde çok güzel di :)

    YanıtlaSil
  20. Nasıl mutlıyum anltamam Oleyyyyy :d <3

    YanıtlaSil
  21. geri dönsün jonas brothers da

    YanıtlaSil
  22. Oleeey oleeey <333 :D Çooook güzeeel çoook mutlu olduuuum <3333333333333333

    YanıtlaSil
  23. yaşasıııııııııııııııııııııııııın

    YanıtlaSil
  24. Oleyyy,merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)