26 Eyl 2012

Rihanna'nın Yeni Şarkısı 'Diamonds' Yayınlandı

Rihanna Kasım'da çıkacak olan 7. stüdyo albümünden ilk şarkısı 'Diamonds'ı yayınladı. Rihanna'nın hareketli şarkılarının aksine bu şarkısı biraz daha slow ve ben Rihanna'nın slow şarkılarını daha çok seven biri olarak şarkıyı çok beğendim. Sizce nasıl olmuş? Ve tabi ki yeni albüm için heyecanlı mısınız? Ayrıca şarkının sözlerinden bir kısmı çevirdim onu da okuyabilirsiniz.
Güzel denizde ışığı bul.
Ben mutlu olmayı seçiyorum.
Sen ve ben, sen ve ben.
Biz gökyüzündeki elmaslar gibiyiz.
Sen gördüğüm kayan bir yıldızsın.
Kendinden geçtiğinin bir hayali.
Bana sarıldığında, hayattayım.
Biz gökyüzündeki elmaslar gibiyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)