20 Eyl 2012

Lea Michele Albüm Hazırlıklarına Başladı

'Glee' dizisinin başrol oyuncularından Lea Michele bizlere dün twitterından heyecanlı bir haber verdi! 26 yaşındaki başarılı oyuncu/şarkıcı çıkacak olan ilk müzik albümünün çalışmalarına başladı. Şu an hangi plak şirketiyle anlaştı bilinmiyor ama Lea'nın yeni müziklerini duymak için sabırsızlanıyoruz. Şüphesiz Glee'deki performansları inanılmaz. 
Daha demin bir müzik toplantısındaydım ve yeni albümümün yolda olduğunu açıklayacağım için bundan gurur duyuyorum. Çok heyecanlıyım.
Şu an size çok minnettarım. Çok mutlu ve minnettar hissdiyorum. Siz olmadan bunu yapamazdım. Sizi seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)