7 Eyl 2012

Lana Del Rey ''Alkol Benim İlk Aşkımdı''

'National Anthem' şarkıcısı Lana Del Rey İngiltere'nin en çok satan dergilerinden 'GQ' dergisinin Ekim ayı sayısının kapağında yer alacak. 26 yaşındaki şarkıcı dergiyle yaptığı röportajda artık ünlü birisi olması ve eskiden alkolik olması hakkında konuştu. 
Başarılı bir sanatçı olması hakkında;
Sadece birilerine yazdığım inanılmaz şeyleri kabul ettirmeye çalışıyorum. Bu bir tür doğrulama. Bunun olacağını hiç tahmin etmemiştim. Hiçbirisini.
Bir zamanlar alkol bağımlısı olması hakkında;
Son içkimi içmemden tam 9 yıl geçti. Alkolik olmamın nedeni 14 yaşındayken yatılı okula gitmem yüzündendi. Çoğu zaman sevdiğim birisine birşey yazdığımda daha çok sanki New York hakkında birşeyler yazıyormuşum gibi hissediyordum. Ve alkolü bıraktığım andan beri birşeyler yazınca da kendimi alkol hakkında birşeyler yazıyor gibi hissediyorum. Bunun nedeni de alkol benim ilk aşkımdı. Tabi ki sevdiğim insanlar da vardı ama aşkım gerçekten alkoldü.
Hobisinin 'Yabancı Araştırmacı' olması hakkında;
Hala benim en büyük tutkum bu. Sanki bir gün kapıdan çıkacağım Brooklyn ya da Manhattan'a gidip benimle aynı enerjiyi taşıyan birisiyle tanışacak gibi hissediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)