8 Eyl 2012

Demi Lovato 12 Tane Dövme Yaptırdığı İçin Pişman

Demi Lovato 5 Eylül Çarşamba günü LIVE! With Kelly and Michael programına katılmıştı. 20 yaşındaki şarkıcı programda dövmeleri ve X Factor programındaki stili hakkında konuştu. Demi'nin söylediğine bakılırsa Demi 12 tane dövme yaptırdığı için şimdiden pişman. Hatta ilerde onları temizletmeyi de düşünebilir.
Evet temizletmeyi düşünüyorum çünkü biraz daha yaşlandığımda orta parmağımda bir 'rock and roll' dövmesi ister miyim hiç bilmiyorum. Ama şimdi gencim ve bunu yaşlandığımda düşünmek istiyorum.
Saçlarını sarıya boyatan bir 'X Factor' jürisi olmak hakkında ;
Sanırım şuana kadar en sevdiğim renk bu oldu. Çünkü şu an ki saç rengimi seviyorum ve değiştirmeyi de düşünmüyorum.

4 yorum:

  1. Keşke eski siyah saçlarına geri dönse. :(

    YanıtlaSil
  2. her haliyle güzel bebeğim beniim

    YanıtlaSil
  3. aynen keşke eski siyah saçlı olsa.... bu onu öyle sevmediğim anlamına gelmez

    YanıtlaSil
  4. bence bu haliyle daha gzl o beim canım ya çok tatlı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)