8 Eyl 2012

Britney Spears ''Aslında Ben Bir Erkek Fatmayım''

Kariyerine kaldığı yerden büyük bir hızla devam eden Britney Spears ELLE dergisinin Ekim ayı sayısının kapağında yer alıyor. 30 Yaşındaki 'X Factor' jürisi dergi için giydiği markalı kıyafetlerde harika görünüyordu. Ayrıca yaptığı röportajda moda ve paparaziler hakkında konuştu;
Rahat bir tarzı olması hakkında;
Kot pantolonlarımı ve eşofmanlarımı seviyorum. Aslında erkek fatmayım desem daha doğru olur. Bu yüzden benim için Kim Kardashian gibi görünmek ve evimden dışarı çıktığımda makyaj ve saçımın yapılı olması çok zordur. Bunu gerekli bulan birisi değilim.
Moda da ki hataları üzerine;
Bu eşofmanları giydiğinizde, Ah tanrım bir gedikten atlamalıyım.
Paparaziyle baş edebilmesi hakkında;
Sanırım uzun zamandan beri mikroskopun altındayım bu yüzden artık abuk subuk şeylerle ilgilenmiyorum bile. Uzun zaman önce insanların benim hakkımda yaptıkları kafadan atma hikayelere üzülmeyi bıraktım.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)