29 Eyl 2012

Adele ''Hissettiklerimi Kağıda Döküyorum''

2012 yılının en çok satan sanatçılarından Adele 'Rolling Stone' dergisinin Ekim ayı sayısında yer alıyor. 24 yaşındaki Grammy-sahibi İngiliz şarkıcı yaptığı röportajda hakkında çıkan dedikodular ve kendisini yazarak tedavi etmesi hakkında konuştu;
Dedikodulardan uzak duruyor ama yinede yakalanıyor;
Arkadaşlarım hep şu saçma dedikodu şeylerini okuyorlar ve bana ''Şu anda felancayla çıktığını duydum'' diyorlar. Onlarla tanışmadım bile. Hepsi zırvalık.
Kendisini yazarak tedavi etmesi hakkında;
Karşılıklı olarak bir ilişkiyi bitirdiğimde bunun hakkında kimseyle bununla ilgili konuşamıyorum ben de çareyi yazmakta buluyorum. Annemle, terapistimle, arkadaşlarımla, aynadaki kendimle gerçekten bunu yapamıyorum. Hissettiklerimi hep kağıtlara döküyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)