11 Ağu 2012

Rihanna: "En Yakın Arkadaşımı Kaybettim"

Rihanna geçtiğimiz günlerde Oprah Winfrey ile bir röportaj gerçekleştirdi. Oprah, Chris Brown ile olan ilişkisini sorunca Rihanna göz yaşlarını tutamadı.
Çok utanç verici ve küçük düşürücüydü. En yakın arkadaşımı kaybettim. Ona çok kırıldım ve uzun süre kin tuttum.
Olaydan 3 yıl sonra yani 2011 yılında Rihanna, eski sevgilisi Chris Brown ile barıştı. 2012 yılında ise görüştüler, hatta beraber 2 şarkı yaptılar. Röportajın tamamı 19 Ağustos'ta yayınlanacak.

2 yorum:

  1. Hadi kayıt yapınnnnnn radyo pleasee<3

    YanıtlaSil
  2. rihannaaaa seni o kadar içten seviyorum ki hayatımın bi dönemi gerçekten berbattı depresyondaydım ve kötüye gidiyodum bi erkek yüzünden bu hale geldiğim için utanıyodum ve kimseye anlatamıyodum yapabileceğim yardım edicek kimsem yoktu senin şarkıların hariç onlar beni yeniden doğurdu güveni hissetirdi duygularımın beni ben yapanlar olduğunu hatalarımın bunların hepsi beni oluşturur ve bu senin sayende oldu umarım daha iyi bir aşka sahip olabilirsin yada chrise tekrar dön hiç farketmez sadece mutlu ol çok çok mutlu ol<3<3<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)