20 Ağu 2012

Lea Michele ''Çok Garip Bir Çocuktum''

'Glee' dizisinin başrol oyuncularından Lea Michele NYLON dergisinin Eylül ayı sayısına kapak oldu. 25 yaşındaki oyuncu dergiyle çocukluğu, ünlü yaşantısı ve gelecek albümüyle ilgili bir röportaj yaptı. Lea'nın dergiyle yaptığı işe kısa bir röportaj;
Çocukluğu hakkında;
Çok garip bir çocuktum. 8 yaşındaydım ve ''Bir gün izin istemiyorum lütfen bütün gün çalışmak istiyorum'' derdim.
Paparazilerle başa çıkması hakkında;
Üzgünüm ama bu çok garip. İnsanlar yanıma gelip benimle konuştuğumda hep en kötü şeyi arıyorlar. Garip hissediyorum ve 'Kötü birşeyler mi öğrenmeye çalışıyorsun' diyorum.
Gelecek Pop albümü hakkında;
Kızların eski erkek arkadaşlarından nefret ettiklerini odalarında iç çamaşırlarıyla dans ederken söyleyecekleri ve aşık olduklarında söyleyebilecek güçlü şarkılar yapmak istiyorum.


1 yorum:

  1. zaten aşıktım yeni fotoğraflarını görünce aşlkım kabardı bitaneme

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)