18 Ağu 2012

Emma Watson: Amerikan Aksanı İçin Defalarca Çalıştım

İngiliz oyuncu Emma Watson, New York Times'ın stil dergisi olan T dergisiyle fotoğraf çekimi ve röportaj yaptı. Fotoğraflarda göz alıcı görünen güzel sanatçı, dergiye verdiği röportajda Harry Potter ve şöhret gibi konulara da değindi;

Amerikan aksanı konusunda;
"Çok küçükken, radyoda çalan şarkıya eşlik ederken büyük annem "Neden Amerikan aksanıyla söylüyorsun?" demişti. Sanırım bu, dinlediğim müziklerin çoğunun Amerikan müzisyenler tarafından söylenmesinden kaynaklanıyordu. Ve Steve bana sözleri Amerikan aksanıyla söylememi söylemişti. Bana farklı bir açı göstermişti. Sonra bir diyalog koçuyla çalışmaya ve bunun çok zor olmadığını düşünene kadar dinleyerek defalarca çalışmaya başladım. Ve bunun gerçekten önemli olduğunu biliyordum."

Harry Potter süresince neden başka filmlerde oynamadığı konusunda;
"İlk başta yapmadım, çünkü her zaman ya eğitimimle ya da film çekimiyle uğraşıyordum. İnsanlara "Oh, o sadece Hermione değil, o bir aktrist ve bu diğer rolleri de yapabiliyor." dedirtmek için başka filmlerde oynamaya ya da başka işler yapmaya vaktim yoktu. Yapmadım, çünkü derslerime ve iyi bir üniversiteye girebilmeye odaklanmıştım. Bunların hiçbirini yapmak için gerçekten zamanım yoktu."

Anne-babasının ona verdiği öğüt hakkında;
"Evet, ailem benimle birlikte işin içine girdiği için şanslı olduğumu düşünüyorum. Bu, benim için istedikleri ya da kabullendikleri bir şey değildi. Bana verebilecekleri en iyi nasihatı verdiler ve bence bu gerçekten güzel bir öğüttü. Annem özellikle şunu demişti; "Evet, röportajlara gideceksin ve sana sorabileceklerini düşündükleri her şeyi soracaklar. Bir yabancıyla konuşmaktan rahatsız olacağın konuları düşün."

Şöhret hakkında;
"Kalabalık bir yere gidiyorsam çok fazla beklemiyordum. Bir müzeye gidemem, sadece 10 ya da 15 dakika müzede kalmam gerekir. Problem şu ki; bir kişi fotoğraf çektirmek istediğinde, diğerleri de fotoğraf çekmeye başlar. Sonra domino etkisi gibi herkesin flaşları patlıyor olur. Ve sonra çok hızlı bir şekilde tek başıma baş edemeyeceğim kadar kontrolden çıkmaya başlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)