30 Tem 2012

Ünlülerin Sözleri #3

Madem bu aralar çok haber yok, ünlüler dünyası çok sakin, ben de Ünlülerin Sözleri #3 yapayım bari dedim. Bu sefer sizlere, Katy Perryi Robert Pattinson, Miley Cyrus, Daniel Radcliffe, Taylor Swift, Cody Simpson, Rihanna, Zayn Malik, Jessie J ve Justin Bieber sözlerinden oluşan bir derleme hazırladım.

Katy Perry
"İyi bir kızım, çünkü aşka, saygıya ve dürüstlüğe inanıyorum. Kötü bir kızım, çünkü baş belası olmayı seviyorum."
Robert Pattinson
"Şöhreti gerçekten çok eğlenceli buluyorum."
Miley Cyrus 
"Benim işim bir rol modeli olmak ve olmayı istediğim şey de bu. Ama benim işim, hayranlarıma ebeveynlik yapmak değil."

Daniel Radcliffe
"Buluşmalardan nefret ediyorum çünkü hepsini batırıyorum!"
Taylor Swift
"Hayatınızda kim devamlı bir karakter olacak, kim sadece bir bölümlük konuk oyuncu olacak bilemezsiniz."
Cody Simpson
"Müziği ve sıkı çalışmayı çok seviyorum. Ve bunlar, ilk albüm anlaşmamdan bu yana yaptığım şeyler."
Rihanna
"Şeytan sizin neşenizi çalmaya çalışır çünkü neşenizin gücünüz olduğunu bilir. Bu yüzden zaman zaman birbirimize ihtiyaç duyarız."
Zayn Malik
"Aşkı bulmak istiyorsanız riskler almalısınız."
Jessie J
"Yaptığınız işte iyi olmalısınız."
Justin Bieber
"Gerçekten küçük bir kasabada, parasız olarak büyüdüm. Müziği seviyordum ancak bu, benim için sadece bir hobi olabilmişti."

11 yorum:

  1. Rihanna şeytana tapıyor diyenler tapıyorsa neden şeytanı kötülüyor.

    Jessi j sanki söylemese bilmiyorduk.

    YanıtlaSil
  2. justın hala nerden geldiğini unutmamış bide para onu değiştirdi diyolar I love you justın bıeber

    YanıtlaSil
  3. seni seviyorum JB! sen kendi emeğinle büyük bi star oldun selenada senin yanında ne hoş değil mi?

    YanıtlaSil
  4. ZAYN HAKLI BENCE AŞKI BULMAK İSTERSEN RİSK ALMALISIN

    YanıtlaSil
  5. Casteeğğnn :D İyi ki müziği sadece hobi olarak bırakmamışsın. Yoksa seni hiç tanıyamazdık :((

    YanıtlaSil
  6. Selena gomezi de paylaşırsanız iyi olurdu bu sayfada bir sürü selenatör var onlarıda düşünün.

    YanıtlaSil
  7. Katy Perry'nin sözü çok güzel. =)

    YanıtlaSil
  8. Miley ne kadar kaba zaten senden bize bakmanı isteyen yok...Biz kendi başımızın çaresine bakarız.

    YanıtlaSil
  9. taylor swiftte katılıyorum ve avril niye yok ?

    YanıtlaSil
  10. Miley Cyrus
    "Benim işim bir rol modeli olmak ve olmayı istediğim şey de bu. Ama benim işim, hayranlarıma ebeveynlik yapmak değil."


    haha :D

    4ever miley !

    YanıtlaSil
  11. Katy perry en buyuk faworim <3 Justin bieber adamsn ;) <3 Taylor swift 2.faworim ;) <3 Zayn cok haklisin bebeğim :) <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)