26 Tem 2012

Kristen Stewart'ın Robert Pattinson'ı Aldattığı Fotoğraflar Ortaya Çıktı

Dünden beri Kristen Stewart'ın Robert Pattinson'ı   'Pamuk Prenses ve Avcı' filminin yönetmeni Rupert Sanders ile aldattığı haberleri tüm magazin sitelerinde ve programlarında konu olmuştu. Bizim size yazdığımız haberde bazı hayranlar 'Bu resimler Shop' gibi şeyler yazdı. Ancak haberin doğru olduğu Kristen Stewart tarafından kabul edildi. Ayrıca Kristen, Robert'dan özür de dilediğini şu sözlerle açıklamıştı.
Çok derinden üzgünüm ve yaralıyım. Bu olay yakın olduklarımı çok etkiledi. Bir anlık olan düşünmeden davrandığım hareket hayatımdaki en önemli şeyi tehlikeye attı. Sevdiğim ve saygı duyduğum birisine Robert'a. Onu seviyorum, onu çok seviyorum. Çok üzgünüm.
Kristen Stewart bu sözleri 'PEOPLE' dergisine söyledi. Yani bazı hayranlar dergilere verilen kötü haberlere sırf hayran olduğu ünlüyü kötülüyor diye inanmak istemiyor. Tamam bazı dergiler yalan yaber yapıyor ama People dergisi çok güvenilir bir dergi. Bir çok kişi de hayranı olduğunuz kişileri neden kusursuz yapıyor. Aslında farkında değilsiniz ama onları tanımıyorsunuz bile. Bu sadece Kristen için değil tüm hayranı olduğunuz herkes için geçerli. Sadece onların yaptığı mesleğine duyduğunuz bir hayranlık var. Bence biraz bu tür duyguları kendinizde ayırt edin ve abartıya kaçmayın. Biz Kristen'a bunu yaptığı için kızmıyoruz. Bu onun özel hayatı hata yapıp yapmadığını o anlayacak.

75 yorum:

  1. Burada olsa ayrılık olur da orası farklı ülke farklı yer farklı görüşleri var. Ayrılmamıslardır.Bi Anti-Kristen olarak söylüyorum bunu. Neyse Rob hiç haketmemişti.

    YanıtlaSil
  2. Aklımın ucundan bile geçmezdi Asla olmaz dediğim çift bile. Yazdığınızda haklısınızda işte insan Kristen'dan hele hiç beklemiyor

    YanıtlaSil
  3. http://kristenstewartdaily.org/gallery/thumbnails.php?album=1296

    ayrılırlar kesinlikle. hiç bir erkek kaldırmaz bunu. Kristen Tam Bi Gerizekalısın Rob ALDATILMAZ.!

    YanıtlaSil
  4. ya bence bunlar shop değil bence robert şuan çok kötüdür :/

    YanıtlaSil
  5. kristen ı ne severim ne sevmem genelde onla ilgili haberleri okumam ama rob da benim için aynı ne severim ne sevmem ama kristen ayıp etmiş kimse aldatılmayı haketmez bi de rob evlilik düşünüyodu yazıklar olsun yani

    YanıtlaSil
  6. ay ne igrenç bişey ya ne kadar severse sevsn rob ilere en ufak bi tartşmada bunu onun başına kakar ki.. Kaksında zatn bebegm ya kıyamam nsl üzlmüştr ya

    YanıtlaSil
  7. Yha neden sürekli kameralar bakıyorlar nedenve kristen neden hiç kaçmıyor neden yha kameraya baka baka yapıyor sanki bilerek yapıyor

    YanıtlaSil
  8. Başından beri Kris'in Rob'u haketmediğini düşünüyorum zaten. Ayrıca Kris fanları bu haber çıktığından beri öyle öfkeli "yok öyle bir şey, fotoğraflar shop" vb. diyolar ki Kris'i sevsem bile fanları yüzünden soğurdum.

    YanıtlaSil
  9. şimdi de adam zorladı diyenler var. he he tecavüz etti. kristen arabasına aldı adamı. iyi misiniz kardeşim?

    YanıtlaSil
  10. Bence bu işte bir terslik var çünkü kristen her zaman utangaçtı paparazzilere yakalanınca rob'un arkasına saklanırdı 2. resimde resmen poz vermişler. Bunun altından birşey çıkıcak gibi görünüyor ayrıca sanki adam yaklaşıyor kristen itiyor

    YanıtlaSil
  11. ortam bomboş bi fotoğrafçı ikisini çekiyo ve hiç rahatsız olmuyolar saçmalık herşey reklam içindi böylecede bitirecekler

    YanıtlaSil
  12. ne olursa olsun insanlar aldatılmayı haketmez ki zaten Robert'ında yaptığı kötü bişey yoktu.Kristen'i severim başarılı bi oyuncu olduğu için.iyi bi çiftlerdi ama yaptığı hiç hoş değil.Biliyorum çok zor ama umarım bunu atlatırlar.
    -Selin<3

    YanıtlaSil
  13. Ya madem Rob'dan hoşlanmıyordun, ya da artık bu ilişki sıkıcı olmaya başladı. Niye karşılıklı konuşup ayrılmak yerine böyle bir kazık atıyorsun ki.İlla bir ilişkinin bitmesi için birinin aldatması mı gerekiyor. Ayrıldıktan sonra kiminle yiyişiyosan yiyiş be!

    YanıtlaSil
  14. bu ne be ben fan filan değilim ama gerçekten bunlar poz veriyo böyle olay mı var bildiğin poz vermişler yani tamam kız aldatmışta bu nasıl bi aldatma şekli reklam kokan aldatma

    YanıtlaSil
  15. hala inanmayanlar var inanmak için daha ne istiyorsunuz bilmiyorum aldatmış işte robert sizden önce kabullenmiştir bu durumu

    YanıtlaSil
  16. 26 Temmuz 2012 23:15 tarihinde yoru yapmış arkadaşımıza sesleniyorum. Karşındaki kişinin seni adam yerine koymayıp, başka biriyle aldatmasının yaptığı o kalp kırıklığı ülkeden ülkeye değişmiyor canım. İnsan her yerde insandır!

    YanıtlaSil
  17. Kristen'ı zaten secmiyordum Rob'uda ama şuan kristen dan aşırı derece de soğudum miğdemi bulandırıyor bu berbat birşey rob'a üzüldüm açıkçası :(

    YanıtlaSil
  18. ya ben robu da kristenı da pek sevmiyorum ama bu haberi görünce gerçekten içim bi kötü oldu. ne kadar vicdansızmışsın kristen.

    YanıtlaSil
  19. Gerizekalılar bu başka yerlerden alınan fotoraflar

    YanıtlaSil
  20. İlk fotoğrafta,Kristen'ın yüzü Haberciler filminden kesilmiş.

    YanıtlaSil
  21. oha bu haber benı fecı bır sekılde derınden etkıledı en sevdıgım cıftın boyle durumda ayrılmasına ınanamıyorum cok cok cok uzuldum gercekten artık krısten dan fecı bır sekılde sogudum haberlerın yalan olmasını cok ıstedım ama gercekten aldatmıs ınanamıyorum rob adına cok uzuldum haketmıyordu kesınlıkle yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  22. bence bunu robert e yapmaması lazımdı zaten o kızı sevmezdim robert e acıyorum doğrusu

    YanıtlaSil
  23. BUNADA SHOP DEMEYİN!

    YanıtlaSil
  24. Ben hem robert ı hem de kristen ı seviyorum.Ama kris çok ayıp etti.Rob bunları haketmiyor...Kris te hala diyo rob çok üzgünüm seni çok seviyorum falan da filan da.Bunları Robert ı aldatmadan önce düşünecektin.......ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

    YanıtlaSil
  25. Ben şahsen hiç inanmıyorum. Kristen birkaç gün önce "asla Robert'i aldatmam" diyor, sonra da aldatıyor mu? Yönetmenin karısı "o Kristen değil, bendim. Fotoğraflar shop" diyor. Bir kere yapmış olsaydı Robert çoktan terk ederdi onu.

    YanıtlaSil
  26. RobSten, aldatma haberini ve fotoğrafları çıkaran dergilere dava açmış. Fotoğraflar shop, neden mi?

    1. Daha önce galadaki Rupert ve Kristen fotoğraflarında ki boy farkı ile alakası yok bu fotoğraflardaki boy farkının.

    2. Kristen'ın surat ifadelerine dikkat ederseniz çok tanıdık geliyor. 2011 Comic Con ve Haberci filminden shoplanmış.

    3. Kristen'ın saç boyu o fotoğraflardaki gibi değil. Hatırlarsanız yeni filmi değişiklikler yaptı.

    Sonra News Use Weeklynin bu haberi para karşılığında çıkardığını söylemiş.Robert dergıyi dava edicekmiş, haber kaldırılmış.!!

    Ayrıca People dergisine yaptığı açıklamalar asılsızdır.

    İŞTE RÖPÖRTAJ:Kristen'ı yönetmeni Rupert'ın karısı, USWeekly dergisinin, "Kristen, Robert'ı Aldatıyor" başlıklı haberine kanıt olarak gösterdiği fotoğraflar hakkında fotoğraftakinin kendisi olduğunu Kristen'ın oraya montaj ile yerleştirildiğini söyledi.

    Muhabir: : Hakkınızda aldatma haberleri çıkıyor?
    Kristen :"Yalan olan hiçbir şeyle ilgilenmiyoruz. Hakkımda söylenen her şeyle ilgilenmek kolay olabilirdi ama, özel hayatım ve kariyerim dedikodulardan daha önemli."

    Robert Pattinson: Ben aldatacak kadar aşağlık bir adam değilim.
    Kristen Stewart: Ben bu söylentilerden çok sıkıldım. Ben erkek arkadaşımı
    Rupert'la aldatmadım. Cidden bu oldukça komik. O benim yönetmenim ve inanılmaz bir dostluğumuz var. Hepsi bu. Benim ve özel hayatım hakkında konuşmayın, bu saçmalığı durdurun.
    Yani haberler yalan arkadaşlar...
    doğru olabilir

    YanıtlaSil
  27. ARKADAŞIMIN KUZENİ LOS ANGELESTE OTURUYOR.BİZLER İÇİN DURUMU ARAŞTIRDI.KRİSTEN ALDATMAMIŞ.FİLMİN DAHA ÇOK TUTULMASI İÇİN REKLAMMIŞ.O ÜLKEDEKİ HAYRANLAR BİZİM SİNİRLENDİĞİMİZ VE KRİSİ SUÇLAIĞIMIZ HABERLERE GÜLÜYORLARMIŞ.ROB YA DA KRİS EVİ TERKETMEMİŞ.YENİ DEDİKODULARDAN DOLAY IAYRI AYRI EVLERDEN ÇIKIP TATİLE GİDİCEKLERMİŞ.RUPERTİN EŞİDE "RUPERTE GÜVENİYORUM, KRİS ÇOK İYİ BİR KIZ, ROBERTİ SEVİYOR,HABERLER YALAN DİYE AÇIKLAMA YAPMIŞ bunu bir sitede gördüm

    YanıtlaSil
  28. Çok ilginç görüntüler gerçekten, shop olmadığı gayet açık. fakat neden bu kadar göstere göstere, poz vererek davranılmış anlamadım..hele arabanın içine ne demeli, sanki başka yer yoktu, bu işte bi gariplik var, olan roberta oldu :(

    YanıtlaSil
  29. Kristen i ÇOK AMA ÇOK SEVERDİM. ROBSTEN HARİKAYDI. Kristenin bunu ROBERT'a yaptığını inanamıyorum.Kristen çok soğudum nefret ediyorum ! Aynısı kris'e olsaydı robdan nefret ederdim
    YUH KRİSTEN HERŞEYİ MAHVETTİN
    ROB BUNU HAK ETMEDİ ASLAA !

    YanıtlaSil
  30. yazık... üzüldüm kristen ı severdim o benim rol modelimdi rob a çok üzüldüm o bunu haketmedi bide evlilik düşünüyodu inşallah barışırlar ama eğer gerçekten rob seviyosa döner zor olsa bile :(...

    YanıtlaSil
  31. yazık yha ayrılmasınlar dicem robert bunu hakketmior ayrılmaları daha iyi olabilir ma kötüde olabilir

    YanıtlaSil
  32. Abi ne geri kafalısınız. Hadi anladık inanmıyosunuz. Bari şu bu filmden alıntı demeyin. Kız sağa baksa sağa bakmış gibi görünür. Tekrar sağa baksa yine aynı görünür. Ne shopu neyin kafasındasınız siz? Sanki kırk maskeyle dolasıyor kız. Aynı tarafa bakmışsa aynı çıkar.Fooss.

    YanıtlaSil
  33. bu fotoğrafların hepsi shop çünkü kristen yeni oynuyacak film için şaçını sarıya boyamıştı ve arabadaki dikiz aynasına bakarsanız yansımaları yok

    YanıtlaSil
  34. yha off yha kristen den arık nefret ediyorum odamdaki posterine bıyık çizdim robert a yapılıtır mı yha o pislik için mi????????

    YanıtlaSil
  35. İnanmayın şöyle şeylere be uf :D zaten onların birlikte olmasıda bir medya yalanıydı.. Filmlerin daha çok izlenmesi için yapılan en klasik stratejidir bu. Şimdide kendi hayatlarına devam etmek istiyorlar tabiki, bunu medyaya yalandan haberle reklam ettiler.. Saf olmayın bu kadar ya

    YanıtlaSil
  36. yalan haber olmasını diliyorum.çok üzüldüm çok yakışıyorlar robert 'le kristen. bu kadar haberden sonra da tekrar birleşirlerse sonları ne olur bilmiyorum.daha yeni evlenme kararı almışken filmin daha çok izlenmesi için bile olsa bu bence olmamalıydı.kristen yazıklar olsun...

    YanıtlaSil
  37. ınsallah barısırlar herkes bunu konusuyor ve krısten bu haberı yalanlar ınsallah lutfen bır gelısme olursa haber verın en son neler oldu ekıbı lutfen her dakıka bu sıteye gırıyorum

    YanıtlaSil
  38. Kristen itiraf etmiş. Daha hala aldatmadı fotoğraflar shop diyenler var. Bu hayranı olduğu ünlülere toz konduramayan, ilahlaştıran ergenleri de hiç anlamıyorum. Budalalar!

    YanıtlaSil
  39. shop dediğiniz ve kanıtınız olan o resim shop bence aldattığı belli.

    YanıtlaSil
  40. bu adam evliymiş 2 çocuğu varmış ikiside pislik!!

    YanıtlaSil
  41. shp falan diyorsunuz ya hiç de öyleye bnzemiyor ya tamam fanısınız ve şu söylediğinizde haklısınız neden paparizelere hiç gülmeyen bi kız o fotoğraflarda gülüyor bn baştan beri kristen in hareketlerinde bi gariplik var diyordum korumak yerine neden düşünmüyorsunuz ki onu bile görmediniz yakından tanımıyorsunuz oyuncular daha çok ilgi çekmek için rol arkadaşlarıyla çıkıyorlar tamam bazıları cidden sevebiliyo ama kristen ın hiç samimi bi hali yoktu yani başından beri bu ün kazanmak için bi oyunmuş demek ki artık kendinizi kandırmayın neolur karısının fotolarıyla montaj yapılması imkansız gibi bişi bu olaydan hemen sonra adamın karısını inceledim kadının öyle spor takılacak bi hali yok tarzları tamamen zıt ve kafama montajını yapmak imkansız olan çocuğa kimseye değil ne olursa olsun bu yaptığı iğrenç bişey

    YanıtlaSil
  42. Kristen stewart‘ın böyle bir şey yaptığı için hala şaskınım ROBERT PATTİSON bunu hakedmiyodu kristen stewarttan nefret ediyorum .

    YanıtlaSil
  43. Hiç olmaz diceğm bir çiftti. :(
    Of ya ikisinide çok seviyodum oysa ki :(
    Robert çok üzgün olmalı :(

    YanıtlaSil
  44. rob bunu hiç haketmedi kris sana yazıklar olsun böyle bişi beklemezdim
    rob sen hiç üzülme boşverrrr

    YanıtlaSil
  45. (TR) Kristen'ı yönetmeni Rupert'ın karısı, USWeekly dergisinin, "Kristen, Robert'ı Aldatıyor" başlıklı haberine kanıt olarak gösterdiği fotoğraflar hakkında fotoğraftakinin kendisi olduğunu Kristen'ın oraya montaj ile yerleştirildiğini söyledi.

    Muhabir: Hakkınızda aldatma haberleri çıkıyor?
    Kristen: Yalan olan hiçbir şeyle ilgilenmiyoruz. Hakkımda söylenen her şeyle ilgilenmek kolay olabilirdi ama, özel hayatım ve kariyerim dedikodulardan daha önemli.

    Kristen Stewart: Ben bu söylentilerden çok sıkıldım. Ben erkek arkadaşımı Rupert'la aldatmadım. Cidden bu oldukça komik. O benim yönetmenim ve inanılmaz bir dostluğumuz var. Hepsi bu. Benim ve özel hayatım hakkında konuşmayın, bu saçmalığı durdurun.

    YanıtlaSil
  46. Ya saçmalamayın aldattı ve kristen özür diledi hala aldatmadı diyorsunuz.

    YanıtlaSil
  47. bu kız aptal mı !? Kristen en sevdiğim oyunculardan, dahası o benim idolüm ! Bunu nasıl yapar ?

    YanıtlaSil
  48. Ya saçmalamyın!

    Özellikle şu ayakta durdukları resimlere baksanıza.

    Kameranın yakınlığına, görüntünün netliğine, biçimine ve şu duruşlara!

    Resmen filmin tanıtımıyla ilgili bir çekimde poz vermişler!

    Ben şahsen Kristen'ın böyle bir şey yapabileceğine hiç inanmıyorum.

    Daha önce de Robert'ın Kristen'ı aldattığına dair haberler çıkmıştı ama o da bunun gibi hep safsata.

    Çünkü ikisi (özelliklede Kristen) son çalışmalarından beri çok ünlendiler, popülerleştiler hatta Hollywood'un ev gözde çifti haline geldiler.

    Yani bence bu basının ve medyanın işi.

    Bu kadar ünlü bir çift hakkında asılsız olsada çok büyük bir bomba işlerine geliyor...

    YanıtlaSil
  49. birine shop dedikte hepsi mi sahte olacak.

    YanıtlaSil
  50. Hadi tamam o kadar yazmışsınız ilk fotoğraf shop diye. Diyelim shop. İkinci fotoğraf noluyo o zaman?

    YanıtlaSil
  51. Saçmalamayın yaaa. Hepsi facebookta çalkalanıyor.
    http://www.facebook.com/events/480131612016796/
    Bu etkinliğe katılırsanız ve en alttaki resimlere bakarsanız anlıcaksınız. Ve Rubert ın karısı ordaki kız bendim. Benim yerime Kristenı shoplamışlar dedi.

    YanıtlaSil
  52. Bu olayın açıklığa kavuşması için en az iki hafta geçmesi lazım.şu an ne olduğu belli değil.ne desek boş.kaynaklar yeterli bilgi sağlayamıyor.

    YanıtlaSil
  53. severdim bu çifti çok yakışıyorlardı. Kristendan hiç beklemezdim. ne kadar şirinlerdi oysa. yazık olmuş. kristen nasıl böyle bişey yaptı bilmiyorum ama rob çok üzülmüştür. yani ben telefonumda robsten diye dosya açmıştım.

    YanıtlaSil
  54. Ya çok belli işte son film için bir reklam bu ayrıca kristen yapamaz diyenleri de anlamıyorum abi siz dost musunuz onunla karakterini mi biliyorsunuz nasıluyduruluyor ya yok kristen asla yapmaz yok kristen roba aşık neyini biliyorsunuz onların aşkları da reklam amaçlı başlayıp (belki ) gerçek aşka dönüştü bu da heeeeerkes tarafından bilinen bir şey artık bloğu suçlayıp durmayın insanlar işlerini yapıyorlar! !!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  55. Ya robert de aldatırsa ben onu hiç böyle bı kız olarak bilmiyordum

    YanıtlaSil
  56. Abi biraz güvenin Kristen'a. Adamlar kendileri fotoğrafların shop olduğunu sölediler. Sizde fan olacaksınız. Kristen bunu asla yapmaz. Yazıklar olsun size.

    YanıtlaSil
  57. bakın ben krisi de rob'u da çok seviyorum.kristen'ın böyle bişey yaptığına inanmıyorum.babam reklamcı bana dedi ki:kızım bunlar hesap kitP İŞİ film tutsun diye yalan haber yapıyolar dedi high school musical da da vanessa ve zacin aşkını filmin ünü artsın die yapmışlar.bunların hepsi yalan.kristen bunu asla yapmamıştır.bazı mualllllllll dergiler shopla krisi suçladılar.bazı insanalar böyle duyarsız olabiliyor.onlar birbirlerini seviyolardı.buna eminim kristenın bunu doğruladığı haberleri de yalan... sakın paparazilerin bu saçmalıklarına inanmayın!!!

    YanıtlaSil
  58. ben kristenden beklerim zaten robertı robun onu sevdiği kadar sevmiyo bence ama bu çok üzücü robun fanıyım ve onu çok seviyorum ve asla o bunu hak etmedi o asla böle bişey yapmazdı :'(

    YanıtlaSil
  59. ne shop'u ya her şey ortada..ama bizi ilgilendirmez hala onları fanıyız.

    YanıtlaSil
  60. kristen böyle şey yapmaz bilmeden yargılayanlar yanlış yapıyosunuz pişman olucağınız yorum ve eleştirileri yapmayın

    YanıtlaSil
  61. Ben bu ünlüleri anlamıyorum.Senin yakışıklı, zengin, kariyer sahibi bir sevgilin varken neden elin evli ve cocuk sahibi bir adamla öpüşürsün. Bu kadarda olmaz. Bence hiç barışmasınlar.Robert daha iyilerine layık .Seven insan bir anlığına bile olsa birileriyle öpüşmez.

    YanıtlaSil
  62. İnanamıyorum.Robert ve kristen üstelik film çekiyorlar ve evleneceklerdi.yazıklar olsun.robert daha iyilerine layık.

    YanıtlaSil
  63. ben kristena inanılmaz derece hayranım böyle bir şey gerçekten oldumu emin değilim belkide inanmak istemiyorumdur ama kristen'dan asla beklemediğim bir davranış herkesin ikinci bir şansa ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ama ikisi içinde en iyisi hangisiyse o olsun.ama bana sorarsanız robert çok sarsılmıştır bir süre ara verip sonra tekrar sevgili olabilirler.

    YanıtlaSil
  64. hayattımda hiç bukardar şaşırıp üzülmemiştim . krısten nasıl böyle bir şey yaptı .inşallah rabort afeder

    YanıtlaSil
  65. şimdide onların bir film için reklam yaptıkları yada adamın onu tehdit ettiğini söylüyor krisin fanları fanlarda bir türlü inanmıyor önce shop sonra reklam ...bu arada robert bu aldatma konsunda 15 ağustosta açıklama yapacak :)

    YanıtlaSil
  66. nurdane alev haklısın bencede bu işin içinde bir şey var baksana kristen hep ne olursa olsun gülerdi ve dediğin gibi utangaç olurdu. ama hiç gülmüyor sanki mutlu değilmiş gibi ve kameralara bir şey için poz verirmiş gibi yapıyor kristen ne kadar kötü bir şey yaparsa yapsın bir krisbian olarak onu sevicem.tamam bu kötü bir olay onu desteklemiyorum.
    robert'tada çok üzüldüm o benim aşkım herşeyim ve pattinsonist olarak bu konuda hep onu destekliyorum...

    YanıtlaSil
  67. Herr ne kadar ikisinidee çokk sevsemdee kristen'e bunuu hiçç yakıştıramadımm. Yaa tamamm ilişkinizz sıkıcıı olmuş olabilirr amaa anlaşıpp ayrılabilirdinizz dimi?. Bencee Robert bunuu hiçç hak etmedi. Bebeğimm yaa kim bilir şimdi ne haldedir?.Fotoğraflarda daa sanki bilerek poz vermiş gibiler. Akıl sır ermiyor doğrusu..

    ...Merve Nur...

    YanıtlaSil
  68. Bu haberlerle ilgili ne Kristen ne de Rob kesin bir açıklama yapmadı ve bizim sadece bunları görerek eleştiri yapmamız hiç doğru değil. Kristen aldatsa bile her insan hata yapabilir. Önemli olan ders almaktır. Eskiden Krisbian'ıM diye gezinip de şimdi puf olanlar da kendilerini gösterdi bu sayede !!! ÖLENE DEK KRİSTEN <3

    YanıtlaSil
  69. Belkide reklam yapıyo film bitti gündemden düşmek istemiyo :D olabilir.

    YanıtlaSil
  70. Hollywood'un ünlü çifti Kristen Stewart ve Robert Pattinson'un bu yıl evlenmesi bekleniyordu.3 yıldır birlikte olan ünlü aktrist ve aktöraynı evde birlikte yaşıyordu.Kristen Stewart'ın aldatma görüntülerinin yayınlanmasından sonra Robert Pattinson'un hem sevgilisini hem de evi terkettiği belirtildi.
    (kristen stewart robert e bunu yapmamaliydi)

    YanıtlaSil
  71. nurdane alevin söyledikleri doğru olabilir. bu haberlerin yalan olmasını diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)