11 Tem 2012

Ashley Tisdale'den Pembe Proje

Güzel sanatçı Ashley Tisdale, göğüs kanserine karşı başlatılan "Project Pink (Pembe Proje)"ye yardım ediyor. Bu proje kapsamında Ashley, hergün Twitter'da #projectpink etiketiyle, kim için pembe giydiğinize değinebileceğiniz, en az bir tweet paylaşmamızı rica ediyor. Buna göre PUMA şirketi, her tweet için 1 dolar bağışlayacakmış. Ayrıca Tisdale, daha önce verdiği bir röportajında neden bu projeye dahil olduğunu da açıklamıştı;
"Bu sezon Puma ile birlikte Pembe Projesi'nde çalışacağım için heyecan duyuyorum. Bu projeye katılmamın nedenleri ise; hem göğüs kanseri yüreğime çok yakın, hem de bu programın genç kadınları güçlendirme konusunda verdiği mesajı çok seviyorum. Son zamanlarda göğüs kanseriyle mücadele eden büyük annem için pembe giyiyorum. Onun kurtulduğunu söylemekten mutluluk duyarım ama dışarıda, hala savaşan birçok kadın var."

1 yorum:

  1. ashleyi sevmezdim ama sevmeye başladım :) ashley♥ :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)