25 Haz 2012

Victoria Justice'in Güzellik Sırları

Nickledeon kanalındaki 'Victorious' dizisiyle ün yapmış olan 19 yaşındaki başarılı oyuncu Victoria Justice, Self dergisinin Temmuz ayı kapağında olacak. Dergiyle daha çok moda hakkında sohbet eden Victoria'nın röportajını okumaya ne dersiniz ? Çok güzel bir kız belki tavsiyelerine göz gezdirebilirsiniz.
Makyaj tonlarını açma üzerine;
Kendi doğal güzelliğinizi bozmayın. Doğallık her zaman modaya uyar. Artı olarak bu sizin cildinizi ferahlatmada harika.
Fazla iyi görünmediğiniz zamanlarda;
Eğer kendimi iyi hissetmiyorsam çiğ besinlerle ve suyla kendime detox yapıyorum. Daha iyi hissettiriyor.
Tırnaklarınızı rahat bırakın;
Değişik kıyafetler giyerken asla oje rengimi değiştirmeyi istemiyorum. Daha çok olduğu gibi bırakıyorum yani çıplak. Çünkü ne giysem uyuyor.
Yatmadan önce mutlaka yüzünüzü yıkayın;
Yatmadan önce daima yüzümü yıkarım. Bu güzel bir cilt için ilk kuralım.
Sağlıklı yaşayın;
Daha 19 yaşındaydım ve yaşlanma konusunda hiç endişeli değilim. Ama annem asla içki, sigara içmez, asla güneşlenmez ve şimdi harika görünüyor. Onun planını takip ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)