18 Haz 2012

Taylor Momsen ''Benim Hiç Arkadaşım Olmadı''

Güzel oyuncu ve şarkıcı olan Taylor Momsen, 2 sene önce tarzını tamamen değiştirmiş ve oyunculuğa ara vermişti. Yeni tarzı ile tepki toplayan şarkıcı, bir röportajında hayatından bahsetti. Hiç arkadaşının olmadığını ve onu dışladıklarını söyledi: 
''Ben daha çok küçükken setlerdeydim. Oyun oynamak için vaktim yoktu. Ailem ne isterse o oluyordu hep. Belirli bir hayatım yoktu. Bana 11 yaşından beri aklımı kaybettiğim söylendi. Ben her zaman çalışan bir çingene gibi hayat sürdürdüm. Benim hiç arkadaşım olmadı. Çocukluğum ve hayatım karanlık ve zavallıydı. Ailem. çocukluğumu çaldı''

2 yorum:

  1. Sen çok güçlü bir kızsın Momsen!

    YanıtlaSil
  2. Artık Taylor'un tarzını yargılamaktan vazgeçerler umarım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)