3 Haz 2012

MTV Film Ödüllerinin En Unutulmaz 5 Anı

MTV Film ödülleri bu akşam Amerika saatine göre akşam 8'de yayınlanmaya başlayacak. Türkiye'ye göre gece 3-4 civarı. MTV Film ödüllerinde gelmiş geçmiş bir çok unutulmaz anlar yaşandı. İyi-kötü çoğunu biliyorsunuzdur. Ama bir daha hatırlamaya ne dersiniz. Eğer yazıyı Ansayfadan okuyorsanız 'Devamı için Tıklayın' yazısına tıklayın. Eğer yazının başlığına çoktan tıklamışsanız gerisi yok işte. Altta videoları izleyebilirsiniz.

1) 2005 — Rachel McAdams ve Ryan Gosling'in Unutulmaz Öpüşmesi
Romantik bir konusu olan The Notbook başrol oyuncuları Rachel ve Ryan en iyi öpüşme sahnesi ödülünü aldı. Ve törendeki öpüşmeleri 7 yıl geçmesine rağmen hala unutulmadı.


2) 2009 - Kristen Stewart'ın Ödülünü Düşürmesi
Kristen Stewart 2009 yılında sahnede ödülünü elinden düşürdü. Gerçekten çok komikti hatta Robert Pattinson'ı da gülerken görebilirsiniz.


3) 2009 - Sacha Baron Cohen'nın Eminem'in Üstüne Düşmesi
Belki MTV tarihinde yaşanan en kötü olay budur. Ünlü İngiliz komedyen  Sacha Baron Cohen, Eminem'in üstüne düşünce Eminem'de çok sinirleniyor a küfür ediyor ve orayı terk ediyor. 


4) 2011 - Robert Pattinson Rol Arkadaşı Taylor Lautner'ı Öpüyor
Robert Pattinson ve Kristen Stewart geçen yıl yine 'En İyi Öpüşme Sahnesi' ödülünü almıştı. Kristen, Rob'la öpüşmeyince Rob'dan sahneden koşup rol arkadaşı Taylor Lautner'ı herkesin gözü önünde öptü. 


5) 2008 - James Franco ve Seth Rogen Sahnede Ot İçiyor
Pineapple Express filmlerinin tanıtımı için sahnede konuşan James Franco ve Seth Rogen filmde sahteden esrar içtiklerini söylüyorlar. Ama daha sonra ellerinde ot'la sahnede tüttürüyorlar. Gerçek mi sahte mi olduğu o gecenin tartışılan en çok konusuydu.

9 yorum:

  1. Ah 5.de bir Rihanna&Chris anı gördüm ve çok duygulandım :(
    Ve Eminem gayet haklı bişey yapmış sahneyi terkederek. Ben o düşen şeyi maket sanıyodum lan :D
    Kristen'da ne kadar heyecanlanmış öyle ödül alırken :D

    YanıtlaSil
  2. rob taylor'ı dudaktan mı yoksa yanaktan mı öptü?

    YanıtlaSil
  3. Aynen Rihanna ve Chris anınında bende duygulandım ya :S
    Anne H. ne güzel gülüyor orada ya :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden komik yerlerdeyimm :DDDDDD

    YanıtlaSil
  5. Ozozdirectioner4 Haziran 2012 12:08

    Adam mıdır kadın mıdır eminemin üstüne düşen nasıl itiyolar jhfgdjdks Eminem tipini yerim ay o görüntüye maruz kalmış djhsdksj .D

    YanıtlaSil
  6. Kristen süper yaa gülmekten katıldım :D Aklıma geldikçe gülüyorum xD
    Robert umarım Taylor'ın yanağından öpmüştür (gerçi yanağından öpmüş gibi görülüyo) :D
    Eminem en iyisini yapmış ben olsam o adamı döverdim :D

    YanıtlaSil
  7. Eminem'e yapılan hakaretin önde gideni. Bildiğin adamı herkesin ortasında küçük düşürmek için planlanmış bir şey.Yanındaki adamlar ittiriyor ama Eminem'e çok üzüldüm yine de ..

    YanıtlaSil
  8. bu sene mtv ödülleri gerçekten çok güzeldi ve FUN. grubunun performansı müthişti gerçekten. Ve lütfen FUN. grubuyla ilgili bir şeyler paylaşın. aynı zamanda lütfen AÇLIK OYUNLARI ile ilgili de daha fazla bir şeyler paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)