23 Haz 2012

Lady Gaga 'Keşke Tüm Dünyayı Eşcinsel Yapabilsem'

İlginç müzikleri ve stiliyle tanıdığımız Lady Gaga Maxim dergisinin Temmuz ayının kapağında yer aldı. "Edge of Glory" şarkıcısı dergi ile yaptığı röportajda nasıl büyük bir Britney Spears hayranı olduğunu anlattı. 26 yaşındaki şarkıcı röportajında biseksüelliği hakında da yanıtlar verdi. İşte GaGa'nın röportajı;
Seks yapmak için cinsiyet ayrımı yapmaması;
Bu kıza ya da erkeğe bağlı birşey. Seks hayatımı seninle tartışacak da değilim. Ama eğer bütün dünyayı eşcinsel yapabilseydim mutlu bir kız olabilirdim.
Britney Spears'a karşı büyük hayranılığı üzerine;
Britney bir yıldız olduğunda 13 yaşındaydım. Eskiden arkadaşlarımla birlikte 'TRL' programının çıkışına giderdim. Ama o zamanlar çok büyük bir hayran bile değildim. Ama Britney'nin yarattığı hayranları görünce çok etkilendim.  İzlemeyi ve bu heyecanın bir parçası olmayı sevdim.  Hissetiğim bu şeyi geri getirmeye çalışıyorum.
Özel hayatını çok koruması hakkında;
Konserlerim sağolsun günlük yaşantımı çok özelleştirdi çünkü çok koruyucu birisiyim. Apartmanım sahnem, banyom sahnem. Hayıır! Onlar görmenize izin olan sahneler değil. Birçok insana orda izin verdiğinizde  o enerjiyle s*kiyor ve sirke dönüşüyor.

9 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum GaGa ya ^__^

    YanıtlaSil
  2. Ne yani bizde mi eşcinsel olalım. Ne kadar saçma. Gaga seni severim ama şimdi çok şükrediyorum. İyi ki elinde böyle bir güç yok.

    YanıtlaSil
  3. Eğer herkes eşcinsel olsaydı eşcinseller farklı karşılanmazdı ve Gaga bu sözü o yüzden söyledi..Harikasın annem <3

    YanıtlaSil
  4. Uff saçmalama be kadin ya. Escinsellik cok marifetmis gibi bide anlatiyor.

    YanıtlaSil
  5. Bu kadin niye bu kadar anormal?

    YanıtlaSil
  6. Ya bi git Allah askina ya. Baska isin gucun yok buna mi taktin kafayi. Bu kadin gercekten normal degil etten elbiseler giymeler, parfumde kan ve sperm kullanmalar falan. Bence insanlara yanlis yonde ornek oluyor.

    YanıtlaSil
  7. bu kadın asla mutlu olmıycak çünkü tüm dünya bu mal istiyo diye eşcinsel olmıycak

    YanıtlaSil
  8. tüm dünya konusunda degil ama eşcinsellere saygı konusunda haklı

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)