21 Haz 2012

Katy Perry Kendi Plak Şirketini Kuruyor

Katy Perry, 5 Temmuz'da vizyona girecek olan yeni filmi "Part of Me 3D" hakkında Hollywood Reporter magazin dergisine röportaj verdi. Ayrıca derginin fotoğraf çekimleri için kamera karşına geçen genç yıldız birbirinden güzel pozlar verdi. Röportajın bir bölümü şöyle;
Muhabir: Evlilik hayatınız pek yolunda gitmedi, görüşleriniz neler?
Katy: Ben hala aşka ve evliliğe inanıyorum. Ben bu yoldan sadece ders aldım ve çok şey öğrendim. Hiçbir şeyden pişman değilim. 
M: Yeni filminiz çok yakında çıkıyor, bu konudaki en büyük destekçiniz kim?
K: İşletme müdürüm Bernie Gudvi en büyük destekçim. Herkes bütün hayatım boyunca bana ön yargıyla yaklaştı. Bernie Gudvi, farklı ve çok nazik biri.

M: Kendi plak şirketinizi kurmayı düşünüyormuşsunuz, bu doğru mu?

K: Evet, kendi plak şirketimi kurmayı planlıyorum. Bu finansal başarı için biraz farklı yollar denemek istiyorum ve şansımı deneyeceğim.
    

1 yorum:

  1. İyi güzelde yazınızda derginin adını yanlış yazmışsınız :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)