24 Haz 2012

Demi Lovato '' Gelecek Şarkım Kişisel ''

'Unbroken' albümüyle büyük bir geri dönüş yapan Demi Lovato 22 Haziran Cumartesi günü New Jersey'de konser verdi. 19 yaşındaki 'X Factor' jürisi kırmızı şortu ve siyah çoraplarıyla cesur bir kombine yaratmaya çalışmış. Ama uyumu yakalayamamış. Yine de güzel duruyor ama değil mi ? Demi geçen günlerde MTV ile küçük bir röportaj yaptı. Nelerden bahsetti hadi bir göz gezdirelim;
Gelecek şarkım benim için biraz kişisel. Aranızdan kaç kişi bir ayrılık üzerinden geçti ? Biliyorsunuz ben biraz yaşadım. Sizi seviyorum ve daima yanınızda olacağım.
Son günlerde 'X Factor' programı için çalışıyorum ve Britney Spears'ın yanında oturuyorum. Biraz yavaş olmaya çalışıyorum. Çünkü temel olarak sizi görmek istiyorum. 
Konserlerimden önce bazı hayranlarımla görüşüp ve selamlaşıyorum. Ve bazıları benimle hikayalerini paylaşıyor. Bu çok cesurca. 

5 yorum:

  1. Çok tatlı :) <3

    YanıtlaSil
  2. bence uydurmuş gayet te

    YanıtlaSil
  3. Karman çorman bir kombin ama işte gel gör ki kız harika!

    YanıtlaSil
  4. demi çuval giyse oda yakışır

    YanıtlaSil
  5. ona çirkin demeye kimsenin hakkı yokk ..O bir melek ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)