22 Haz 2012

Ashley Tisdale: ''Aşk Konusunda Eski Kafalıyım''

Ashley Tisdale 'People' dergisini ilişkileri hakkında konuştu. 26 yaşındaki şarkıcı/oyuncu dergiye sanıldığı kadar da romantik olmadığını söyledi. Bu aralar şarkıcılık kariyerine ara veren Ashley en kısa sürede şarkıları ile hayranlarını sevindirmek istiyor.
İletişim bu işin anahtarı. Bu işte sürekli her zaman yolculuk yapıyorum ve farklı şeyler yapıyorum. Yani bence bir ilişkinin ilerlemesi için karşılıklı iletişim çok önemli. Hayranlarıma bazen ilişkiler hakkında öneride bulunuyorum ama daha kendim bile tam anlamıyla çözemedim. İş ilişkiye gelince biraz eski kafalıyım. Her zaman ilk önce karşımdakinin bana mesaj atmasını veya beni aramasını beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)