27 May 2012

Tom Meighan 'One Direction 5 Küçük Y**rak'

Eski bir İngiliz grubu Kasabian'nın solisti Tom Meighan, One Direction grubundan çok rahatsız oluyor. Bunun nedeni işlerinin gerilemesi herhalde. Kendisi bir radyo röportajında One Direction grubu için çok ağır sözler söyledi. Hatta küfür etti. Directioner'lar sakin olun ve lütfen yorum olarak küfür etmeyin. Ya da edin amk. 
5 Küçük y**rak  neredeyse Amerika'yı ele geçiriyor ve bu çok sinir bozucu birşey. Asıl dehşet verici olansa bununla yaşamak zorunda olmanız.  Allah aşkına onlar sadece bir erkek müzik grubu ve onlar için daima bir boş yer olacak. Onlar daha çocuk. Şeker yemelerine izin vermemiz lazım.

116 yorum:

  1. yedirememiş aptal.kendini tanımlıyor.acaba kendi ne yiyo?

    HEY YAVRUM HEY

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum. sayfalarda ve profillerde one direction görmektem bıktım. biraz ağır eleştirmiş şimdi fanlar da gelir.....

    YanıtlaSil
  3. ben bu adamı öldürürm lan . Oros*pu çocuğu . sen kimsinki kıskanç. 5 kçük yar*rak dediği kişiler çok para kazanınca ona koymuşlar acıdımı ollom *fatma

    YanıtlaSil
  4. Üzgünüm ama Tom bu konuda insanların düşüncelerine hakim olamazsın.Bi kere One Direction güzel bir gurup hepsi erkek olduğundan dolayı kızların ilgsinni çekiyo ve bu senin ağırına gidiyo bence sözünü geri alsan iyi olur.One Direction'lar bu durumdan memnunlar onların canlarını sıkma senin hayranların azalaır yoksa.

    YanıtlaSil
  5. oh benim gibi düşünen biri. -.-

    YanıtlaSil
  6. Kendisi 5 küçük yarrak bile edemediği için bu kadar rahatsız olsa gerek. -YarenY.

    YanıtlaSil
  7. LAN ADAM burdan sana bi vururum ağzın gözün yer değiştirir hayvan sen nasıl küfür edersin ! O 5 küçük ya**rk dediklerin barbie gibi kızları si***ken sen hala elizabeth o yüzden deme bu kıskanclık. :@

    YanıtlaSil
  8. One directionla kendi funlarını kıyaslayınca adamın tedirgin olması normal :d

    YanıtlaSil
  9. hay ben seniiiin ..........

    YanıtlaSil
  10. Ha ha o küçük 5 ya***k dikkat ette seni sikmesin piç.. Hayırdır ? şimdi siktr git burdan.

    YanıtlaSil
  11. beynini uçururum adam!!

    YanıtlaSil
  12. olum sanki sizi duycak adam boşuna küfür ediyorsunuz. aslında edin valla ha izlemesi çok eğlenceli ::DD::D:X>.<

    YanıtlaSil
  13. ağzı olan konuşuyor,sen rahat takil tom

    YanıtlaSil
  14. ananı sikiiim laaaaaan

    YanıtlaSil
  15. Adamın fotoğrafını görünce şükrettim.

    YanıtlaSil
  16. çocukların sesi güzel tipi güzel bu koyuyo size dimi çocuklar işini yapıyo ve gayette iyi işler başarıyolar ve bunun devamıda geliir inşallah biz destekliyoruz one direction grubunu desteklemeyenlere de laf düşmez.! mall (Özgül sezgin)

    YanıtlaSil
  17. O 5 küçük y***** bi tarafına girsin

    YanıtlaSil
  18. gerizekalı herif one direction bunn hesabını soracaktır niye kimse çekemiyo bu çocukları...

    YanıtlaSil
  19. Eğer rahatsız oluyosa kıskanıyo demektir!Ki buda One Direction'ın çok önemli olduğunu gösterir!

    YanıtlaSil
  20. Yarrak kendisinde kafada bulunduğu için onların başarısını kıskanıyor genşler...

    YanıtlaSil
  21. Tamam da, batıyo mu yani onu ne ilgilendiriyo? Önüne gelen 1D'yi eleştirir oldu.

    YanıtlaSil
  22. amına kodumun adamı

    YanıtlaSil
  23. kendi o beş y**rak kadar edemiyor . Lafını geri al tom ;)

    YanıtlaSil
  24. Büyük terbiyesizlik. Ben hiç bir ünlüye anti olmam sadece hoşlanmıyorsam hoşlanmıyorum derim. Çünkü ben terbiye almış biriyim. Sizi bilmem ama bu küfürlerle yada bu davranışlarla terbiye alıp almadığınızı belli ediyorsunuz. Artık adam gibi adam yok maalesef... Adam dediğin saygılı, terbiyeli, kimseyle dalga geçmeyen, kötü söz konuşmayan, insanlara anti olmayan, iyi davranışlı olmalı. Ama bunların tümünü bulunduran biri yok! Çok yazık... Keşke insanlar hatalarını kabul edebilse... Birine laf etse ve biz bunun kötü olduğunu söylediğimizde kendini savunmak yerine 'Haklısınız. Hiç bana yakışmayan şeyler konuştum. Özür dilerim' deyip büyüklüğünü gösterse... Ama yok öyle bir dünya... Bu yorumu bile okumayacak insanlar varken böyle bir şey zor...

    YanıtlaSil
  25. One Directionu tipiyle sevenler var işte onlardan nefret ediyorum ki ben onları müziği ile seviyorum ve bazı "ONE DİRECTİON" hayranları Zaynın bir konsere çıkmadığı için 7000 hayran twitterden takibini geri almış ki Zaynın amcası ölmüştü bu hayranlarından nefret ediyorum.
    - Tom ağır sözler söylemiş bu çok kötü bir şey ama her yerde one directionun karşıma çıkmasından bıktığım söylene bilir ve bazı one direction hayranlarından cidden çok itici.

    YanıtlaSil
  26. sikerim seni mk şerefsiz pok mal geber piç ağzına sıçarım senin seni ne diye semedikleri anlaşıldı yarrak beyinliisin de ondan siktir mal yoksa directionerler seni siker orospunun fırtlattığı

    YanıtlaSil
  27. One Direction çok ünlü ve şu zamanlarda çok yaygın olmaya başladı. Demekki bu adam kız-skanıyor :D

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Lan burada Directioner'ler varken ve o Directioner'ler her yerdeyken bu adam nasıl bir cesaretle böyle konuşabiliyor ? Rahat bırakmaz onu Directioner'ler artık öldürürler mi yaralarlar mı tehdit mi ederler bilemem ama yurt dışında olsam o adamı öldüreceğimi bilin.Kimse benim hayatımın anlamları olan 5 kişiye hakaret edemez.Kimse onlara bişey diyemez.O adamın hayatının içine sıcarım ben.

    YanıtlaSil
  30. kendi tipine baksın...embesile bak;kıskançç-----

    YanıtlaSil
  31. lan ne hadle böyle diyo bu. neyine güveniyo mk. eşekler sksn seni. elime verseler neyse. -,-

    YanıtlaSil
  32. amına koyim senin orospu çocuğu. sensin yarrak. ananı sikim. oç. piç geber inş. !!!!

    YanıtlaSil
  33. Senin ben amk ! Sensin lan yrk göt herif.Yediremiyorsan yorum da yapmayacaksın anasını beceridiğimin piçi.Kızlar kusura bakmayın ağzı bozuk bi kız sayılmam ama hak etti !! -.-

    YanıtlaSil
  34. harbi mal bu adam!!!

    YanıtlaSil
  35. hopp tom çekilmez mod on sen daha dediğin 5 küçük yarrak kadar olamazken laf atıon HEMDE KENDİNİ Bİ BOK SANARAK ama şunu bilki biz One Dırectıon u çok ama çok sevioruz senin nefretin bizim sevgimizi arttıracak sen nedersen de farketmio...

    YanıtlaSil
  36. hopp tom çekilmez mod on sen daha dediğin 5 küçük yarrak kadar olamazken laf atıon HEMDE KENDİNİ Bİ BİŞEY SANARAK ama şunu bilki biz One Dırectıon u çok ama çok sevioruz senin nefretin bizim sevgimizi arttıracak sen nedersen de farketmio...

    YanıtlaSil
  37. onları kıskanman onlar ve bizim için çok büyük avantajjj tom

    YanıtlaSil
  38. o değilde en çokta adminin yada edin amk dediği yerde cidden çok güzlü sesli kahkaha attim ahahahha :D:D:DD:D:D

    YanıtlaSil
  39. Tipe bak ya mal, 17-18 yaşındakilere çocuk diyorsa bu birşey yazmaya bile değmez kafadan sorunu olduğu belli.

    YanıtlaSil
  40. Mal ya bu adam kendini ne sanıyo bu ... kafalı adam.Bildiğin kıskanç lan bu.Çok sinirlendim yaa...

    YanıtlaSil
  41. bu adam gerçekten malın önde gidenı tipine bakıp konuşsun cok sınırlendırdı benı ı love 1D

    YanıtlaSil
  42. Bence adam One Direction'ı kıskandığından bunları söylemiş.Salak herif..

    YanıtlaSil
  43. Bu mal kim mk ? Bu da Perrie gibi unluolmaya calısıyo

    YanıtlaSil
  44. Onlar 5 küçük yarraksa hepsi sana girsin!!!(Ki küçük olduğunu hiç sanmıyorum ;))Bu ne çekememezlik ya!!Bu grubun adını bile duymamıştım demekki o kadar da başarılı değillermiş ki 1D'nın üstünden şimdi laf yapmaya çalışıyor..GÖTE BAK!!
    Bu arada Mella'nın yazdığı son cümleye cidden acayip güldüm :D

    YanıtlaSil
  45. koyu Directioner'im ama bir dusununce adam da hakli. Bir anda patladilar. Ben olsam ben de henuz yirmisine gelmemis 5 erkegin bir anda tum dengeyi alt ust etmesinden rahatsiz olurdum. Burada hakaret edecek pek birsey yok ama, argo kullanmasaymis da iyi olurmus yani...

    YanıtlaSil
  46. Duygularımı ben bile bu kadar açık anlatamazdım ağzına sağlık :))

    YanıtlaSil
  47. Kıskançlık insana neler dedirtiyo. Bokum mal

    YanıtlaSil
  48. Hiç sinirlenmedim, bu adamı mı tınıcaz pehh kıçımın kenarı. Kendisinde o bahsettiği şeyi olmadığı için laf atıyor. Bokkafa tip olsa bi sey demiycem lan. Grubunun fotoğraflarına baktım da hiç tutan bi gruba benzemiyor. Manga özentisi gibi. Pehh sanki sen ya**k deyince onlar da ya**k olacaklar. Meymenetsiz. Kıçıma kaş göz çizsem ondan daha yakışıklı olur.

    YanıtlaSil
  49. ne yani insanların yaşları göz önüne bakılarak mı karar veriliyor artık bu işlere ? çocuklarda ses var yakışıklılar da daha ne olsun. bu kadar zamanda bu kadar başarı çok önemli bir şey e tabi çekemeyenler de olucak arada .

    YanıtlaSil
  50. ağzını burnunu dümdüz edesim var .s

    YanıtlaSil
  51. Biz onu görebilmek için kendimizi yırtıyoruz lan.Sn bilmion tabii biz her gece onları düşünüoz.Senin kariyerinin içine ediyorsalar iyi ediolar devam etsinler...toop.

    YanıtlaSil
  52. Ben haklı buluyorum.1D'a neredeyse bütün hayranları cinsel veya fiziksel bir ilgi duyuyorlar.Ben erkek değilim böyle anlaşılmasın kızım ama ben müzikte sanatçı tipine diğer müziğin kalitesine bakıyorum.Tipleri olmasa hepsi o HAYRANLARI İÇİN bir HİÇ diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  53. Bence hakketmiş 1D.

    YanıtlaSil
  54. Evet popüleriliği dediği şeyden ibaret.Haklı adam.

    YanıtlaSil
  55. Kıskanması normal, 1D'nin tersine,
    Adam çirkin,
    Hayranları yok,
    Kendini böyle rezil edebiliyor,
    Zengin değil... Bir daha çenesini açarsa kaldığı yerde cesedini bulmalarıda normal tabi.

    YanıtlaSil
  56. adam SONUNA kadar haklı. ayrıca siz ne kadar iğrenç ve ayrımcı bir sitesiniz. Bu yorumu yazarken bile üstte küfür ve hakaretler yayınlanmayacaktır yazıyo. öyleyse yukarıdakinker ne!? Madem öyle bende 1D fanlarına küfür ve hakaret etmek istiyorum. 1D fanları okadar salak enayi mal gerizekalılarki tom un bunları kıskandığı için söylediğini falan zannediyo. gerçi fanların yaş aralığının 5-10 arasında olduğunu düşünürsek hiçde garip değil.10 yaşın üstündeki fanlarında zeka yaşı 10 u geçmiyordur. bu yorum yayımlamazsanız hiç şaşırmam. gittikçe iğrenç bir siteye dönüştü burası. Ayrıca tom denen adamı tanımıyorum ama sevmeye başladım. 1d yok olsa müzik dünyası rahat bir nefes alıcak. müzikle uzaktan yayından alakaları yok sadece tiple ünlü oldular. zaten ne demişler pop dinleyip popomu sallıcağıma rock dinleyip kafamı sallarım. geber artık 1D!!!!

    YanıtlaSil
  57. Sesleride güzel bence sırf fizik değil, haklı bulanlara birşey diyemem ama anlayamadım.

    YanıtlaSil
  58. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lrziejOGkU1qau37lo1_500.jpg
    Bu adam mı konuşuyor yani?
    - aslı.

    YanıtlaSil
  59. O 5 küçük yarrak sana girsin mk ! :D

    YanıtlaSil
  60. Bu adam kim ya? Her yerde One Direction görmekten sıkılmış olabilirsiniz ama onlara, y****k deme hakkınız da yok.

    YanıtlaSil
  61. götümle güldüm piçe

    YanıtlaSil
  62. Kim ki bu gerizekalı bunları diyebiliyor? One Direction 2010'dan bu yana bu kadar ünlü oldu bir insanın başarısını takdir etmeyipte böyle b*kluk yapan insanlardan nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  63. Hani başarılı birilerini çekemezsin ama bu kadar da olmaz!Evet bir anda patladılar çünkü çok başarılılar.Bu 5 küçük yarrak diyen vtandaş böyle patlayıp sevşlmediği için söylemiştir bu lafı! Çünkü bu grubu tanıdığımı hatta adını duyduğumu sanmıyorum.
    #Deniz#

    YanıtlaSil
  64. en adi o.ç. kıskançlıktan götünmü tutuştu it amk senin anana yazık lan!!!

    YanıtlaSil
  65. Gerçekten şimdi 1D'den nefret edenlerin gerizekalı olduğunu farkettim.

    YanıtlaSil
  66. Yorumların hepsini okumadım ama bazılarını gördüm ve mal mısınız demek istiyorum. Koskoca Kasabian'ın solisti 1D'nin nesini kıskansın olum. Bence gayet de haklı. Tamam küfür etmesi pek doğru olmayabilir ama 1D'nin gerçekten müzik yaptığını mı düşünüyosunuz? İki günlük bebeler gelip müzik piyasasının içine etse ben de sinirlenirim tabi.

    YanıtlaSil
  67. Okusada bu yorumları sırf burada değildir zaten başka yerlerdede hayranlar küfür etmiştir ona okusun onlarıda o 5 y*rrak girsin g*tüne.

    YanıtlaSil
  68. Liam ve zayn çok seksi <3 ı want have sex with them :P

    YanıtlaSil
  69. Ya şu resmi niye koydunuz yemek yiyorum midem bulandı.

    YanıtlaSil
  70. adam kendi tipine baksında konuşsun !

    YanıtlaSil
  71. Tamam o 'çocuklar'dan biri 20 yaşında.Zaten adama bir şey demiyorum gelmişin bu yaşına 'çocuk'ları kıskanıyor.Teallam ya.

    YanıtlaSil
  72. Allahın gerisi sen ilk önce onlar kadar yüksel sonra ya**ak de o ya**raklar varya seni alır kıvırır sonra anticilerinin g*tüne sokar .

    YanıtlaSil
  73. Sen o şekeri al sonra... tekrar cebine koy tamam mı cınım ? İstiyorlarsa emzikle karşımıza çıksınlar. Her türlü taşlar, her türlü tatlılar.Ya sen ? Düşünemiyorum bile. Çekemediğini açıkça belli etmişsin zaten. Directionerlar seni gördüğü yerde parçalar. Canına susadın herhalde. Bunları söylerken bu gerçeğin de bilmem farkında mıydın? Onlarla yaşamak istemiyorsan yaşama kolayı var. Öldür kendini sen de kurtul biz de.

    YanıtlaSil
  74. adam gerçekten haklı ya şu salak one dırectıon aramızdan siktir olup gidecek. umarım sizin gibi küçük orospularda onların yapmacık haraketleriyle kendinize gelirsiniz ve ne kadar salak olduğunuzu anlarsınız.hepiniz malsınız şunun şurasında 5 yarrak kafalı geleli ne kadar oldu 1 sene mi 2 sene mi? sizin burada bu kadar tartışmanıza hiç gerek yok birkaç seneye kadar ellerinizden kayıp gidicek sizi küçük orospular. bunun farkına varın neyin kafasını yaşıyorsunuz ?? amk.

    YanıtlaSil
  75. hem varya hepiniz salaksınız 1D ciler.yılların sanatçısını 5 küçük gerizekalıyı kıskanıyor diye suçluyorsunuz.ya salak mısınız siz. kıskanılacak bu kadar ünlü varken götü boklu 5 malı mı kıskanacak. cidden bunu mu düşünüyorsunuz. bu salak 1D müzik piyasasından bir gitsede insanlar rahat bir nefes alsa. dine gelince harkes sözde allahçı herkes sözde sapık değil.ama bilmiyoruz sanki hepiniz 1D nin o sapık fotoğraflarına bakarken azdığınızı. mallar sanki vücutları güzelmiş gibi birde çıplak poz veriyorlar. farkettiniz mi 1D nin neden çook yabancı hayranı değilde çook türk hayranı var. durun ben size söyliyim siz o fındık beyninizi yormayın. çok türk hayranı var çünkü bu türkler atatürkün yolundan ilerlemektense gerizekalı 5 yarrak kafalı çocuğa tav oluyorlar. hepsi yapmacıklıktan ve oyundan ibaret fark edin piçler.ve eminim bu site 1D yanlısı olduğundan dolayı bu yorumu yayınlamıycakladır.

    YanıtlaSil
  76. 1D hayranlarına bu kadar küfür etmeniz gerekmez 1D hayranlarınında Tom Meighan a bu kadar küfür etmeleri gerekmez evet bazen fanlar çok abartıyolar ama 1D yetenekli ve başarılı olmasaydı ünlü olamazlardı bu da bi gerçek yani. insan sevdiği bi ünlüyü falan görünce çıldırır heralde bunun atatürkçülükle bi alakası yok. herkes çok abartılı konuşmuş!

    YanıtlaSil
  77. one direction hayat aşk ve müziğin adıdır. o adam kendini ne sanıyosa sanmayı bıraksın.bu adam çok kıskançmış demekki. directionerlar bu adamı .. hem o dedği kötü laı bile yazamazken bunu nasıl söyler.!! İnşallah daha da ilerleyecek beni 5 taşım :)

    YanıtlaSil
  78. Ben daha adını duymadım gelmiş one directionna laf atıyo ayrıca onların yaşları küçük olabilir ama onların içleri olgun yetmezmi

    YanıtlaSil
  79. soksun ananınkine o yarrak dediğin bebeler.sen kendini ne sanıyon lann amk..mal adamm seni elime geçirirsem vayraaa...

    YanıtlaSil
  80. gerizekalının teki sen o 5 ya**ktan biri bile olamazsın onlar senin 7 sülaleni halleder mal kasabian mıdır nedir hiç duymamıştım ee tabi 2 yılda ünlü olan bu taşları da görünce ... -daha doğrusu onlara taş demek yetmez onlar gördüğüm en yakışıklılar özellikle zayn ve harry onlar taş deil kaya felan yaa hatta daha da fazla- (herkezden yorumum için özür dilerim ilk kez bu kadar sinirlendim) HA BU ARADA BEN ONE DİRECTİONU HEM DIŞ GÖRÜNÜŞÜ HEM DAVRANIŞLARI HEM DE MÜZİĞİ İÇİN SEVİYORUM bu da kapak olsun

    YanıtlaSil
  81. Amna koym senn oc anann yrrğı o amk

    YanıtlaSil
  82. Kıskanması normal tabi-bahsettiğimiz one direction :)

    YanıtlaSil
  83. adam normalde kendisinden bahsediyo haberi yokk!!!

    YanıtlaSil
  84. İrem Evrim Çelik30 Mayıs 2012 22:57

    Tom'cum sen de çok çalışsaydın sen de kazanırdın.Neyse bir dahaki sefere...İkincisi de senin 1D'yi bu çekememezliğin nedir?!Sana mı kaldı onları eleştirmek?!Hadi yoluna be adam! Seninle kim uğraşır?

    YanıtlaSil
  85. Lan ALLAH ın orospu çocukları. One Directiona anti olanın ben varyaa... Gelmiş burda 5-6 tane orospu çocuğu İYİ OLMŞ , İYİ DEMİŞ gibi saçma salak şeyler söylüyo.Onlrın amına koyayım.Allah ın götleri siz kendinizi ne sanıyonuz lan ?!! Tom musun ne boksun Lan amcık İnsan kendi ülkesinden oln kişlere öyle dermi lan sik kafalı ! kendin bi bok olamadın diye ONE DİRECTİON umuzamı laf atıyon göt.Kasabian mıdır ne boktur o grubun bütün harfleri senin GÖTÜNE GİRsİN !!

    YanıtlaSil
  86. tom bi ddefol git yha . dua et ki one direction kaba kızları sevmiyor . yoksa sana ole bir küfrederdimm kiii.

    YanıtlaSil
  87. hey 7000 hayran degıl 700 hayran unfollow yaptı bı kere hıcbı unluye antı olmam one dırectıonun muzıgınden cok onları seıyroum ve bır dırectıoner ım yukarda yorum yapan gerızekalı SANANE BE !
    1D'ye her zman boyle kıskanc elestırıler gelecek ama bunları dusunmeye bıle degmeyecek bırılerınden gelır o yuzdn sakın olun

    YanıtlaSil
  88. sende 6.ya**ak ol o zaman p*ç

    YanıtlaSil
  89. ne zannediyon kendini sanki çok hayranınız var sizin şu slk grubunuzun o kadar hayranı asla olmaz bu aptalsınız ml tom kıskkançsınız hepiniz!

    YanıtlaSil
  90. s*tirin o*ospu p*çler kahpeler y*rraklar siz ne anlarısınız l*n müzikten sı*ıyım sizin müzik anlayışınız içine hadi l*n sizin sesiniz ne kiiii ne sizin sesiniz vay or*spu karılar hayvanlar itler köpekler topmusunuz l*n siz saçma bi soru sorduğumu kabul ediyorum kesinlikle öylesiniz g*nüzü s*kiyim ya**aklar

    YanıtlaSil
  91. BEŞ KÜÇÜK Y*RRAK MIŞ SEN NESİN AMK Y*RRAK KAFALI!

    YanıtlaSil
  92. zora gelmiş mk.

    YanıtlaSil
  93. Salak Karılar sizin yaşam kağnağınızmı o 5 küçük bamya siz gelin bana size bi piton çıkarırım 5 küçük bamya pitonu görürgörmez intahar eder amına kodum salakları demekki neymiş 5 küçük bamyayı orospular ve orospu çocukları severmiş neden can yakmıyo :D

    YanıtlaSil
  94. bu adamın bunları söylemesinde ki tek sebep One Direction'u kıskanmak..bu çok açık bi şekilde belli..zaten One Direction grubu da zaten bu adamı taksaydı söyledikleri hakkında röportaj yapardı..ama yapmadı..çünkü adamın niyeti belli gündeme gelmek için veya One Direction diye grup oluştuktan sonra herkesin onlara hayran kalmasından rahatsız olduğu için böyle seviyesini yerlere kadar düşüren bi açıklama yapmışş..o tom mudur nedir her ne küfür ettiyse kendi rezilliğiyle kaldı.çünkü çocuklar gerçekten bu tom gibi seviyesiz insanları takmıyorlar bilee..Onlar kendi yollarında ilerliyorlar ve bende benim gibi olan directionerler de onları sevmeye onlara hayran kalmaya ve onlara destek olmaya devam edeceğiz..Bunu hiç bir aptal da değiştirecek değil.

    YanıtlaSil
  95. One Direction ' ın kılı bile olamazsın. kıskan daha kıskan ... yazık. adamın zoruna gitmiş. o orta yaşlı ve tam bir p.ç neysee ... töbe töbee. sözüm için üzgünüm ama adama bak ya !! :@

    YanıtlaSil
  96. o adam kendini ne b.k zanediyor ya kendisine bakıpta konuşsun o ml kendisi grubun kılı bile olmaz gerizekalı ..

    YanıtlaSil
  97. ne diyo ya bu adam mal mı ya o y**rak girsin nesin ln sen ayriyetten o tomu savunanlar siz onları bnim bi yerime anlatın o lafları hem bu yazı directonerlar için siz niye okuyosunuz 1D den bu kadar nefret ediyosanız

    YanıtlaSil
  98. Bu y****ğın kim olduğunu bilen varmı? Daha kendi çaplarında grup yapmışlar kimsenin haberi yok a*k!

    YanıtlaSil
  99. Ananızın amını sikerim anti 1D'ciler! Orospu çocukları ! Bana bakın hepinizin sülalesini sikerim ! Götoşlar ! Babanız dağa taşa boşalsa iyiydi amk ! Ne kadar çekemeyen insanlarsınız lan siz ! Size ne tiple mi, sesle mi ünlü olmuşlar ! İsterlerse götlerini açarlar, öyle ünlü olurlar. SİZE NE AMK SİZE NE ?!!!!!!!

    YanıtlaSil
  100. kim ya bu adam kendini ne sanıo. e tabi kıskanlık yapmış kendısının o kadar hayranı olmayınca ayyy cok kotu sinir oldum. aslında butün directionerleri ustune salmak lazım bunun

    YanıtlaSil
  101. bence bu tom mudur nedir her ne haltsa dikkat cekmeye çalişıyo. baksana adamda tip yok bi şey yok gundemde kalmak için söylemiştir . ama onun gundeminede baslatmasın şımdi.o ne derse desin hepimiz directioner olarak kalcaz ama bi yerde kıskanmakta haklı yani bi tom denen herife bak bi ONE DİRECTİON a bak ama ne kadar kıskanırsa kıskansın küfüre falan gerek yoktu madem baslamış argo kelimelere biz directioner lar ondan daha iyisini bilir ayrıca o lafıda bi yerlerine sokarız o zaman görür asıl y**k kimmiş

    YanıtlaSil
  102. kim ki o yaaaa :@ çekemediği için söylüyo bunları gerizekalı :@ Sonuna kadar ONE DIRECTION <3

    YanıtlaSil
  103. Zaten o kim ki?? Ya boşverin.Kıskanıyo 1D yi.Yoksa demez böle şeyler.Onun grubunun ne doğru dürüst hayranı var nede şarkısı.Söz söylemeye bile gerek olmaz...

    YanıtlaSil
  104. BEnce kendisi öyle !!! şeytan dölü yaa :! kesinlikle kıskanıyo çapraz bağlı piç. neyse o anca böyle şeyler söylesin bi bokum sanıyo kendini. o söylediği şekerleri de bi taraflarına soksun o.ç !!!

    YanıtlaSil
  105. aptal adam ya kendini bişi sanıyo.adamlar kendinden ünlü olunca adama nasıl kooymuş iyide olmuş.O adamın grubunu ben daha önce hiç duymamıştım.o şekerlerde bi tarafına girsin oçun.!!!spastikk

    YanıtlaSil
  106. sadece ONE DİRECTİON GRUBUNU KISAKANIYORUM DESEN İYİ OLCAKTI.TOM MEİGHAN. sadece kısaknıyor medya dünyası one directionu ben hepsi çok güzel şarkı söylüyorlar ve küçükde değiller. bikere hele ve hele niall ve liam adeta başlı başına süperler

    YanıtlaSil
  107. ONE DIRECTIONU DESTEKLEYEN OÇLARI TOM MEIGHANI TANIYOR MUSUNUZ A PİÇLER? LIAM GALLAGHER ABIMIZIN ADAMI OLUR KENDISI...

    YanıtlaSil
  108. yorumları okumak psikolojime takla attırdı...
    okuyamayacağım.

    YanıtlaSil
  109. o lafları alsın bi tarafına soksun gerzek

    YanıtlaSil
  110. Azınıza tükürdümün çocukları aklınızı toplayın amcklar kimsenin hayatını 1 kaç kelimeyle etkileyemezsiniz biraz orjinal olun o adam tanınmış ve artık tanınmıyo diye One Direction'u suçluyo malaq onun her dediğini yapanlarda bi başka malaq ya antileri ayaklandırmanın en iyi yoludan böyle amcıkların gelip de bunları sölemesi onlar insan kendisi gibi orospunun çocuklarından değil hepsinin bir şerefi var ve directionerlerde bunu koruyacak ve bazı şerefsizlerin mezarını kazacak ayağınızı den alın ananızı sikerler

    YanıtlaSil
  111. Nesin lan sen hayvan beynini değiştirip sana konuşma özeliği vermişler!Küfür etmeden bu yorumu çok zor yazıyorum!!!!!Sen resmen gitmişsin malın önünde bayrak sallayıp gelmişsin.Seni ^+%^%^+%^+%^%%+%^+% seni!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  112. 5 cocugun 5ine koymusum hamile olmuslar bunlar kim
    Cevap 5 kucuk yarrak One direction

    YanıtlaSil
  113. özet olarak

    kasabian: gerçek müzik

    1d: 5 adet dalyarrak


    YanıtlaSil
  114. Ulan siz daha yokken adamlar dünya turnesine çıkıp dünyayı sarsıyolardı directionerler size sesleniyorum sizi gerizekalılar sizin beş küçük yarraklar kumda on oynarken kasabian grubu ingilterde fenomendi dah bi sik bilmeden konuşmayın amk zigotları sizi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)