2 May 2012

Selena Gomez'in Justin Bieber'dan Ayrılması İçin 5 Neden

Her ne kadar Jelena çiftinin çok hayranı olmasına rağmen elbette bunu istemeyen Belieber ve Selenator'ler de var. Onların hayatına saygı duyuyoruz elbette, ama Selena için artık Justin'in ona uygun olmadığını düşünüyoruz. Nedenler ise;
Artık Justin'in kız arkadaşı olmaktan gurur duymuyor.
Geçen günlerde Jelena çifti Lakers maçına gitmişti. Ve öpüşme kamerasına çıkmışlardı. Selena bu öpüşme hakkında röportajında 'Başıma gelen en aşağılayıcı şeydi' dedi. Belki de Sel, bunu dışarıya yansıtmasaydı daha iyi olurdu. Çünkü eskiden Justin'in ne kadar tutkulu ve iyi birisi olduğundan, onunla öpüşmenin çok güzel olduğundan bahsederdi.
Selena'nın kariyeri artık daha ön planda.... BEKLE!  Justin'i mi kullanıyordu ?
Bazı Belieber'lar şunu savunuyor 'Selena kim popülerse onunla çıkıyor!' Evet aslına bakarsanız bir bakıma öyle gibi gözüküyor. Hatırlarsanız Nick Jonas yeni albüm çıkardığında onunla birlikte görülmeye başlamıştı. Aynı şekilde Twilight yıldızı Taylor Lautner'la da. Tabi bu sadece bir teori. Selena'nın kötü birisi olduğunu söylemiyoruz. Ama şimdi Selena'nın kariyerindeki başarı ona fazlasıyla yetiyor gibi.
Selena'yı isteyen erkeklerin sayısı artıyor.
One Direction grubunun en sevimli üyesi Niall Horan, Mart ayında katıldığı Kids Choice ödül töreninde Selena'nın telefon numarasını istedi. Selena da verdi. Ve önemlisi de Niall onunla birlikte çıkmayı çok istermiş. Niall zaten herkesle çıkmak istiyor. Ama Selena'nın ona 'Hayır' dediğini duyan kimse de yok.
Swaggy, Sel'in tarzı hiç değil.
Justin'in fazla genç davranışları 20 Yaşındaki Selena'ya ne kadar uyar bilmiyoruz. 'Swaggy' tarzı Justin'in yaşam biçimi. Selena da bazen çılgınlık yapıyor. Ama hep değil. O daha olgun bir genç kız.
Selena hayatı boyunca skandallardan kaçtı.
Hollywood'un genç sanatçılarının isimleri neredeyse hep skandallarla anıldı. Ama Selena hayatı boyunca bundan kaçtı. Kariyerinde ki ve özel hayatındaki seçimlerini de dikkatli bir şekilde seçmeye özen gösteren birisi. Birkaç ay önce Justin'de Mariah Yeater isimli bir genç kadın tarafından skandala uğramıştı. Justin ne kadar aklansa da Selena bundan hiç memnun değildi. Hatta bu olay yüzünden Justin'le tartıştığı da bir kaynak tarafından belirtilmişti.
Sizce Selena Gomez ve Justin Bieber yollarını ayırmalı mı yoksa devam mı etmeli ? Yorumunuzu paylaşmayı sakın unutmayın.

78 yorum:

  1. Çok doğru tespitler.Bence ayrılmalılar.Birbrilene o kadar da uymuyolar bence.hem artık çok baydılar.Onları görünce artık yüzümü istemsiz ekşitiyorum.Gına geldi gerçekten

    YanıtlaSil
  2. bencede ayrılsınlar SELENADAN nefret ediyorum!JUSTINI KULLANIYOR

    YanıtlaSil
  3. ikisinden de pek hoslanmiyorum ama surekli onlari gormek artik Öööööö getirdi.... Ve selena justini kullaniyor gibi geliyo bana...........esque

    YanıtlaSil
  4. Selena'yı çok seviyorum ve onlar çıkmadan önce Justinî hiç sevmiyodum. Çıktıklarında çok büyük üzüntü yaşadım justin selenaya layık deil diye düşündüm ama baktımki selena çok mutlu yani justin onu mutlu ediyor o zaman benim birşey söylememin önemi yok dedim. ve belieberların nefret dolu mesajları çok sinirimi bozdu. büyük bir selenator olarak bende bu ilişkinin sonlanmasını istiyorum. tespitleriniz çok doğru. teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hayır ayrılmasın diğer ünlülere musallat olur sonra.........

    YanıtlaSil
  6. ayrılsalarda belieberların dilinden kurtulsak lan

    YanıtlaSil
  7. "Başıma gelen en aşağılayıcı şeydi" derken Justin'le öpüşmesini değil, herkes onlara bakarken öpüşmesini kast ediyor bence. Ayrılıp ayrılmamaları gerektiği konusunda kararsızım. Ama eğer ayrılırlarsa, Selena'ya yağdırılan hakaretler de son bulur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bence ayrılmamalılar. Mutlularsa sorun yok

    YanıtlaSil
  9. Bazı insanlar için "SELENA ONU KULLANIYOR" demek çok kolay geliyor olabilir ama bence böyle bir şey yok. Selenanın popüler olmaya hiç gereksinimi yok. Ödül töreninde Selenanın eteğini tutunca da "KULLANIYOR" diye abartı bi tepki vermiştiniz. Selena her zaman skandallardan kaçtı dediğiniz gibi. Hiç bir zaman ünlü olmak için orasını burasını açıp, yırtınmadı da. Bence ilişkilerine saygı gösterme erdemliğine sahip olmalısınız.

    YanıtlaSil
  10. En Başından Beri Çıkmaları Zaten Hataydı! Selena Gomez'i Justin'le çıkmadan önce çok severdim. Hatta benim idolüm gibi birşeydi. Ama Justin'le çıkınca onunda diğerlerinden bir farkı olmadığı anlaşıldı. Diğer ünlüler gibi onunda tek istediği "Ün" bu kadar. Evet kabul ediyorum Selena çok güzel bir kız ama bu iyi biri olduğu anlamına gelmez!

    YanıtlaSil
  11. Kaç aydır selena aşağılanıyor ona bir sürü kötü laf ediliyor.Türkiyede bu kadar çok tepki görüyor nedense bu olay.Hayat onların hayatı ve herkes mükemmel değildir onların hayatını bilmeden böyle çirkin yorumlarda bulunanları da anlamıyorum zaten sonuçta ayrılırlarsa ayrılırlar ayrılınca ne olacak yine selena suçlu olcak parasını yiyip onu bıraktı dicekler herkes görmek istediği gibi görüyor asıl konuya gelince bence AYRILMAMALILAR...

    YanıtlaSil
  12. açıkçası kullanıyor u bilmem ben bir belieber ım ve olmaktanda her zman gurur duydum şu jelena işine gelince orada yaşlı bayanlar vardı ve onlar öpüşüyordu ona aşalayıcı dedi bir ikincisi bunu diyen insan iki gün sonra boy friendin klibinde kucaktan kucağa gezmez ününü kullanıyor mu sorusu derin fakat bilmeliyiz ki onların arasında geçenleri hiç bir zaman bilemeyiz piyasa bir sürü haberle dolu yok harry selena onlara cevap vermemiş olabilir ama bu onları istediğini göstermez swag e gelince bunu herkes sever ki kndisininde öyle saçma bir sürü fotosu var ki ama en önemlisi justin asla skandallara karışmak istemedi nick miley selena olayı da bir skandal bence ve selena nın hırslanmasını saglayan da biziz biz onu her gün ezdikçe her gün ününü kullanıyor dedikce ünlenmeye çalışıp(yeni filmler)azm ediyo hem liam da miley sayesinde ünü arttı ama nedense bu konu konuşulmuyor ... (selena hayranı değilim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum sana ama etrik yeter selena ve justin nin ayrilmasinda biktim eger artik sik sik ayrilcaksalarda bir daha cikmasinlar zaten selena justini kullaniyor justin onu mutlu etmek icin elinden gelen her seyi yapiyor ama selena ne yapip edip justinle kavga edip ayriliyorlar mutlu olmayacaklarsa bir daha birbirleriyle gorusup konusmasinlar(justin hayraniyim)

      Sil
  13. Ayrılmalarını isterim ancak bi yandan istemem çünkü ayrıldıktan sonra daha kötü sevgilileri olursa. Ama ayrılmalılar.

    YanıtlaSil
  14. bence bunların hepsine aynı anda çok itici geliyorlar justin bieber hayranı değilim selenanında sadece şarkılarını dinliyorum.Bence ilişkilerinde düzenleme yapmalılar yada bitirmeliler

    YanıtlaSil
  15. bence bu iş kimseyi ilgilendirmez.İstedikleri zaman bitirirler zaten o yüzden boşverin...
    -Selin<3

    YanıtlaSil
  16. bence selenayla justin ayrılmaalı ben bir Beliberim ve bence selena justini kullanıyor.İlk önce nick jonas taylor lautner ve şimdi de justin
    bieber bana göre ayrılmalılar

    YanıtlaSil
  17. çok saçma tespitler birbirlerine yakışıyolar ve selena çok iyi bir kız onun hakkında sürekli kötü şeyler söyleyim medyaya iyi kızı kötü kız gibi yansıtıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  18. selena hayranı olmadığın belli oluyor zaten maşallah bayağıda bir selenaya taş atmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bazılarınız insanları aşırı gözünüzde büyütüyosunuz. İlişkiler her zaman boyledir. Baslar ve biter .siz ne zamana kadar boyle surecegini zannediyodunuz ki? Su selena justin konusuna gelirsek evet birbirlerine hic yakismiyolar kabul ediyorumm ama boyle yorumlar yaparakta bizim onlara bi etkimiz olmuyo onlar yine bildiklerini okuyo. Selena insanlari kullaniyomusta justinle opusmekten utaniyomusta tek derdi unmustee.. bunlar bos isler arkadaslar emin olun dünyada bundan daha onemli seylerde oluyor. Disardan insanlari yargilamak gercekten bu kadar kolay mii??!? Ben sadece fikrimi soyluyorum yanlis anlasilmasin. Cunku soylemezsem cidden icimde kalicakti bu arada ne selenatörüm ne de belieberim.

      Sil
  19. bence artık ayrılmalılar selena gomez kendini işine vermeli justin de öyle. Dediğiniz gibi justin selena nın yanında biraz küçük kalıyo

    YanıtlaSil
  20. kesinlikle ayrılmalılar.

    YanıtlaSil
  21. ben bie belieberım ve ayrılmalarını istiyorum. ayrıca yaptığınız tespitlerde selena jutinden daha çok ön planda demişiniz buna katılmıyorum justin her zaman her yaptığıyla ön planda selenaya gelirsek disneyde en az tanınan yıldızdı bi hannah monta bi sonny olammaıştı justinden önce tanımıyorduk onu ama justinle çıkmaya başladıkta sonra ünlü sevgili ypmaya başladıktan sonra tanımya baladık hepimiz kabul edin

    YanıtlaSil
  22. İlk başlarda Jelena'yı desteklemiyordum ama şuan öyle değil. Ben bir Belieber'ım ve Justin'ın mutlu olmasını isterim eğer Selena ile mutluysa ayrılmasınlar <3

    YanıtlaSil
  23. ben fanatik bir justin bieber hayranıyım ve selena gomezle olan ilişkilerine en basından beri karsıydım bence kesinlikle ayrılmalılar tespitlerinizin hepsinede katılıyorum bence aralarında yas farkı olmasıda kötü bişey bana gore selena da justini kullanıyodu ayrılmaları ikisi içinde en doğru karar...

    YanıtlaSil
  24. ayrılmaasınlar bence yakışıyorlar
    ikisininde fanı değilim anti de değilim

    YanıtlaSil
  25. Niye onların ilişkisine burnumuzu sokuyoruzki? Selena ve Justin mutlu. Eğer Selena Justin'i sevmeseydi onun uğruna onca antisi olurmuydu? Ayrıca mutlular. Sizin bir erkek arkadaşınız olsa ve sürekli sizi kışkırtsalar oysaki siz çok mutlu olsanız ne hissederdiniz, sizin o erkeği kullandığınızı düşünseler ne hissedersiniz, her gün en az 500 tane anticilerin mesajı gelse ne hissedersiniz size diyorum! Ne bir Belieber'im ne de Selenator ama çok uzattınız. Onlar çok mutlular

    YanıtlaSil
  26. Bende bi Belieberım ve Justin'in mutluluğunu ön planda tutuyorum. Eğer bi tarafın aşkı bittiyse ayrılmalılar ikiside kendi yollarına bakmalı. Zaten Selena film için Bulgaristan'a gidecek, Justin de bu yaz dünya turnesine çıkacak. Araya mesafeler girince birbirlerini unuturlar gibi geliyo. AYRILMALILAR

    YanıtlaSil
  27. Aslında yorum yapmaya ihtiyaç duymazdım -açıkçası Jelena aşkı beni ilgilendirmiyor- ama eğer ayrılınca Selena'nın Niall ile çıkma ihtimali varsa ayrılmamaları daha iyi olur bence.

    YanıtlaSil
  28. ben de bir blieberım ve selena ve justinın ilişkilerinin bitmesi gerektiğine inanıyorum.ayrıca selin justinı kullanması konusundaki teorinin doğru olduğunu düşünüyorum.Justin artık Selden AYRILMALI

    YanıtlaSil
  29. Aşağılayıcı derken onla öpüşmeyi kastetmiodu eminim. zaten o gün Selena'nın morali bozuktu bunu yazmıştınız.Belki maçtan önce başından kötü bişey geçti kim bilebilir ki!Kimse..Özellikle de biz!

    Selena Justin'den önce de gayet popülerdi.Dizisi şarkıları ve filmleri..Daha da popüler olmak için onu kullandığı filan yok!O en sevilen Disney yıldızlarından biriydi.Hala Disney den ayrılmasına rağmen çok ama çok seviliyor!Kariyerindeki başarının yettiğine nasıl kanaat getirdiniz onu da anlamadım!Hala yapacak çok şeyi var.

    Ne yani dediğiniz gibi Niall herkesten istio.Bunu Selena ciddiye almamış o kadar!Sanki Niall Justin'i bildiği halde ona nie teklif etsin ki!Bu şaka amaçlı olan birşey cevap vermek zorunda değil hem vermişse bile nerden biliosunz ki?!Selena çok güzel ve hoş bi kız başkalarının onu arzulaması onun suçu değil!Zaten bu bi suçta değil.

    Artık aralarındaki olgunluk farkı kalmadı Justin eskisi gibide değil tarzı çok değişti.Hem Justin sanki sürekli çılgınlık mı yapıo?!Sel de öyle.Ayrıca henüz 20 değil 19 yaşında (fark var)

    Ne yani Selena'nın adının çıkmamasıda mı bi problem şimdi?Evet Justin kariyerinin zirvesinde ve böyle iddiaların gelmesi normal. DNA testi açıklanmadan önce bizimde şüphelerimiz vardı bu da gayet normal.Ve tabiki bu konuda tartışacaklar ne bekliosunuz!

    Bence artık bu işe burnunuzu sokmayın!İkiside birbirini sevio ve mutlular tabiki bazen araları bozuk olacak üzülecekler gayet normal sanki siz erkek arkadaşınızla tartışmıomusunuz onun hakkında kötü bişey duyduğunuzda hesap sormuomusunuz yada sormaz mısınız?

    ONLAR MUTLULAR SİZ ONLAR HAKKINDA KÖTÜ ŞEYLER YAZSANIZ BİLE!

    NT:Sizden de böyle bi yazı gelmesine şaşırdım çok objektifsiniz(!)
    -Merve

    YanıtlaSil
  30. Mervecim kesinlikle sana katılıyorum çok doğru şeyler yazmışsın.

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  31. Başından beri ayırmaları lazımdı zaten.İkiside benim için nefrtetlik yaratıklar ve birleşince daha da itici oluyorlar.Forever Antici.

    YanıtlaSil
  32. bana göre ayrılmalılar çünkü artık her ne kötü bişey veya dedikodu, onların hakkında gerçek şeyler çıkıyosa bu durum ilişkilerinden kaynaklanıyor o yüzden eğer ilişkilerinin doğru yürümesini istiyorlarsa ya artık böyle olaylara son verirler yani (her taşın altından onların da hesabı çıkıyor)ya da bu ilişkiyi tamamen bitirirler.Bakın arkadaşlar ben bir BELİEBER'İm selenayı da kötülemiyorum ama bazen kızdığım oluyor Şimdi magazin dünyasını karıştırmadan ya sessizce birbirleriyle anlaşarak ayrılırlar ya da artık kendi hal ve davranışlarına dikkat ederek bu ilişkiyi korurlar
    -BELİEBER

    YanıtlaSil
  33. Allah'ım bu kadar güzel bir konuya parmak bastığınız için size çook teşekkür ediyorum.
    Öncelikle Evet Selena skandalardan kaçıyor ve adının Miley ve Demi'ninki gibi kötü şeylerle anılmasından korkuyor.Şimdiye kadar hep "mükemmel kız" diye tanıdık onu.Justin ile çıktıında büyük olay oldu bu onun yaptığı en büyük şeydi bence.İşte bu yüzden hayaını yaşamaktan korkuyor.Kıza demediklerini bırakmadılar.(ayrıca Miley'e orasını burasını açıyo filan demeyin kız hayatını yaşıyor uzun boylu mavi gözlü taş bi sevgilisi var evi var arabası var çatlayın :)
    Ve Ben bir SELENATOR olmama rağmen ilk çıktıklarındada bunun bir reklam olduğunu düşünmüştüm.Ve halada öyle bence.Ama hala çelişkideyim.Justinden aşırı nefret ediyordum Selena ile çıkmadan önce Ben hayatımda kimseye böyle kin beslemedim !İlk itiraz ettim "kızın başına saksı düştü" filan dedim.Ama onlar mutlular belli yani çok doğallar tamam ok sel oyuncu ama ortada böyle öpüşecek kadarda paragöz ve oyuncu olduğunu sanmıyorum yani...
    Ha bide Merve arkadaşımız niye böyle atar yaptı onuda anlaadım bence gayet objektif bir yazıydı.
    Yani içimi döktüm rahatladım çok sağolun :)

    YanıtlaSil
  34. yA sizene isterse ayrılırlar isterse ayrılmazlar ayrıca o röpörtajı selena böyle demişti 'başımagelen en aşşalıyıcı şeydi' bunu demesinin nedeni koca ekranda görüntülendiler tabikide utanıcak saçma saçma şeyler uydurmayın jelena'cılarda var ayrıca onlar birbirlerini seviyolar ne kadar sersemsiniz sizz !!! ayrılmalılar selenanın sadece adını biliyosunuz hayatını değil böyle yorum yapmanız çok yanlış

    YanıtlaSil
  35. Atar filan yapmadım orda!Gayet haklıyım gördüğüm kadarıyla sende Selena'yı seviosun ama onun ilişkisine de reklam diosun yani ona hakaret ediosun!Madem Selenator'sün onun ne kadar mükemmel biri olduğunu biliosun ona böle şeyler nasıl diosun tek sende değil diğer Selenator'ler de diyo!En iyi siz bilmelisiniz onun reklama ihtiyacı olmadığını.Saygı biraz saygı!
    Ve objektifin anlamını bildiğinden de şüpheliyim!

    YanıtlaSil
  36. BENCE AYRILMAMALILAR İKİ GERİ ZEKALI VE SALAK BİRBİRİNİ BULMUŞ..

    YanıtlaSil
  37. İyi de Selena'nın neden reklama ihtiyacı olabilir ki? Kız disney yıldızı ve çok seviliyo.Ayrıca çok da sempatik bir şey.Ve bence Justin ile gayet mutlular.Ayrıca salak da değiller!

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  38. Merve'ye cevap.
    biz objektif olmadığımızı aslında her fırsatta söylüyoruz. Blog'ların amacı bu aslında. kendi fikirlerini de katmak ;)

    YanıtlaSil
  39. Evet ama okurlarınıza da hitap etmeniz gerek!Böyle bişeyi bırakın böyle düşünen okurlarınız yorumlarda yada başka bi şekilde dile getirsin.Sizin böyle şeyler yazmanız bazı okurlarınızı (bende dahil) şaşırtıyo ve üzüyo!Hem tek objektif lafımamı taktınız pek çok şey yazdım ben orda.Ve hala hepsinin arkasındayım çünkü gayet haklıyım.

    NT:Bizden yorum yapıp düşüncelerimizi dile getirmemizi istiosunuz ama görüorumda buna pek izin yok.Direk atağa geçtin ve aksi cevap verdin.(?)Ben düşüncelerimi dile getirdim 'haklı' ve doğru olarak.Hepsi bu ;)
    Sevgilerr Mella.. :)

    YanıtlaSil
  40. Merve'cim sen ilk yorumunda; NT:Sizden de böyle bi yazı gelmesine şaşırdım çok objektifsiniz(!)
    yazmışsın. bende cevap attım. biraz sakin ol istersen.

    YanıtlaSil
  41. ya başkaları sizi ilgilendirmez ONLARIN HAYATI !

    YanıtlaSil
  42. ayrılsınlar bence selenayı hiç sevmiyorum justine layık değil gitsin kendine daha alt kademede birini bulsun

    YanıtlaSil
  43. Evet objektif olmayabilirsiniz. Selena'yı sevmeyedebilirsiniz. Antici olabilirsiniz. Ama siz binlerce kişinin takip ettiği bir blogsunuz. Ve blogunuzda Selenatorlerin de olduğunu unutmuşsunuz. Uzatmak istemiyorum son olarak şunu söyleyeyim Selena'nın mükemmel bir kalbi var.Ve asla ün için kimseyi kullanmadı insanlara yalan yanlış bilgiler vermeyin.O Selenatorlerin hayatının anlamı ve bu onun hayatına saygısızlık.

    -Ecem.

    YanıtlaSil
  44. biz selena'yı seviyoruz :D ama sevmemiz sürekli onu övmemiz anlamına gelmiyor

    YanıtlaSil
  45. Ben size sevmiyorsunuz demedim dikkat edersen "Sevmeyedebilirsiniz" dedim.

    YanıtlaSil
  46. yani bence ayrılsınlar çünki biz onun işne karışmakta istemiyoruz ama hayranları ve bence selena karşında fazla hoş durmuyor.. ben justini sevdiğim için değil doğru olduğu için söylüyorum tamam yakışıyorlr ama hiç birbrlernn tipi değil...
    vede bence kim karadishan gibi selenada onu kullnyr ltfen justin gözlerini aç ve hayrnlarını haylll kırıklığına uğratmaaa lütfenn... <3

    YanıtlaSil
  47. ayrılsınlar selenadan nefret ediyorum justını kullanıyor

    YanıtlaSil
  48. AYILMAMALILAR ! AYRILMIYCAKLAR ! KAFANIZA SOKUN ! KAFANIZ ALMIYOSA BAŞKA Bİ TARAFLARINIZA SOKUN BUNU ! ONLARI AYRILMIYCAK ! ANTİCİLER YÜZÜNDEN HAYATLARINI YAŞAYAMIYOLAR ! RAHAT BIRAKIN ONLARI !

    YanıtlaSil
  49. Zaten Haber türk gazetesinin ve ya karedeniz gazetesinin 2 sayfasında ayrıldıkları ve selenanın bir arkadaşını arayıp bu ilişkinin .b ittiğini söylediğini yazdılar.Hiç uğraşmayın ayrılsınlar selena ve nick çok yakışıyorlar bence een iyi çiftler onlar

    YanıtlaSil
  50. Niall la cıkacaksa hiç ayrılmasınlar.Ki büyük ihtimal çıkar.telefon numaraları bile var.selena zaten erkek görünce gözleri açılıyo.Spiritualizmci olarak ondaki sezgilerimle yazdım bunu.Onu tanımasamda gözleri belli ediyor.

    YanıtlaSil
  51. bence birbirlerine yakışıyorlar.selena gomez justin bieber ı kullanıyor yazıyo bence orda yazılanlara göre yorum yapmayın kimsenin içini bilemezsiniz bazıları selena gomez den nefret ediyor olabilir sevceksiniz diye bi şey yok ama nerden biliyosunuz belki iyi birisi

    YanıtlaSil
  52. ismini vermek istemeyen kişi3 Ağustos 2012 00:06

    bir selenator olarak selena gomez'e aşığım zaten ama justin i sevmiyorum onları beraber görünce yüzüm soluyo justin den nefret ediyorum topun teki..

    YanıtlaSil
  53. bence ayrılmalılar justin biber gay selena ise çok iyi biir kız justini gibi biri onu haketmiyor

    YanıtlaSil
  54. justinden nefret ediyorum selenayı seviyorum niall horan haberi de abartıldığı gibi değilmiş niall zaten demi lovatoyu seviyo

    YanıtlaSil
  55. bnce de ayrılsınlar Bieber <3 daha iyilerini hak ediyor.. Selena hep onu kullandı.Ama Justin iyi niyetinden onun böyle şeyler yapacağına inanmak istemiyordu..Herşeyi ile Justin BİEBER okurken "Hayranlarımdan birisiyle de çıkabilirim,bunun için sadece aşık olmam yeter."demiş..O güzel bir gülümsemesi olan,ona baktığında onu çeken güzel gözleri olan,çılgın ve onu sevicek biri olması yeterli olmasını açıkca belirttiği yazıyordu..

    YanıtlaSil
  56. justin bieberle selena gomez çok ayrı kişilikler
    bunu sırf hayranıyım veyatta değilim diye söylemiyorum ama jelena ayrılmalı çokzıtlar yaştan dolayı deyil kişilikleri ve davranışları birbirine çok zıt uyum olmuyo bu yüzden ben ayrılmalarından yanayım

    YanıtlaSil
  57. Ayrılsınlar . Evet ESNO Selenanın Attıığı Tweetleri İnternete Atsınlar Bakayım. Belieberlar Tarafından Birsürü Küfür Gelir Siteye !

    YanıtlaSil
  58. Bencede ayrılsınlar selena gomeze kim bakar herkes bıkıcak ondan justinla cıktıgı kadar kımseyle çıkamıcak evde kalıcak....

    YanıtlaSil
  59. en sn neler olduyu cok seviyordum hala da seviyorum ama siz unluleri kotulemek icin degil onlardan bilgi vermek icin haber yayimlamlisiniz burada selena antilerini cogaltiyosunuz ben bi selenator degilim justini daha cok seviyoruma ama isin asli burda boyle hem lakers macinda yasli ciftleri gosteriytolar ben olsam bende utanirdim olaylari carpitmayin ayrica talor ile cikmadi yakinlastilar sadece hem selena 2006 dan beri unlu ve hala da unlulugunu koruyo sizce tutupta unlu oldugu siralarda unlu olmayan insanlarmi ciksin bence cok sacma okulda unlu oldugunuzu dusunun ezik biriyle cikarmisinz ? hayir ve yok unlu olmak icin falan diyosunuz ne alaka selena o donemlerdede unluydu

    YanıtlaSil
  60. bi kere babalık olayıyla ilgili justin biaber yakınlarım bile benden şüphe ederken selena hep yanımdaydı demiş bence ayrılmasınlar selena onunla parası için çıkmıyo

    YanıtlaSil
  61. bence ayrılmasınlar çok yakışıyolar

    YanıtlaSil
  62. en sn neler olduyu cok seviyordum hala da seviyorum ama siz unluleri kotulemek icin degil onlardan bilgi vermek icin haber yayimlamlisiniz burada selena antilerini cogaltiyosunuz ben bi selenator degilim justini daha cok seviyoruma ama isin asli burda boyle hem lakers macinda yasli ciftleri gosteriytolar ben olsam bende utanirdim olaylari carpitmayin ayrica talor ile cikmadi yakinlastilar sadece hem selena 2006 dan beri unlu ve hala da unlulugunu koruyo sizce tutupta unlu oldugu siralarda unlu olmayan insanlarmi ciksin bence cok sacma okulda unlu oldugunuzu dusunun ezik biriyle cikarmisinz ? hayir ve yok unlu olmak icin falan diyosunuz ne alaka selena o donemlerdede unluydu
    -
    Demişsin arkadaşım. Bir süre zarfına kadar katıldığımı söyleyebilirim lakin 'ezik biri' demen çok aşağılayıcı bir davranış. Ne yani? Ünlü olmayanlar ezik mi olmuş oluyor? Sen eziksin. Ben eziğim, o ezik bu ezik.
    Arkadaşlar rica ediyorum, laflarınıza DİKKAT EDİN. Muhtemelen çoğunuz küçük, yazılarınızdan belli oluyor. Fakat iki tarafı da eleştirme hakkını nereden buluyorsunuz? İkisini de tanımadan eleştiri YAPMAYINIZ. Justin Bieber oldukça başarılı genç bir şarkıcı ayrıca top falan da değil. Yargılamayı kesin. Selena Gomez de oldukça başarılı bir oyuncu ve şarkıcı. Bir insanı tanımadan iyi veya kötü DİYEMEZSİNİZ. Ağzınızı toplayın, haddinizi bilin.

    -Dilara.

    YanıtlaSil
  63. adsızjustin6 Ekim 2012 21:10

    I think it should continue to be with them no matter what, who only care about when I say who just loves you

    YanıtlaSil
  64. ayrılmasınlar çok yakışıyorlar ve selenanın kötü biri olduğunu zannetmiyorum

    YanıtlaSil
  65. Ben bir selenatörüm ama jelenayı desteklemiyorumayrica selena Justin i kullanmıyor Justinden nefret ediyorum çünkü nicki minajla sapıkça bir dans yapıp selenayı űzdü ve ayrıldılar

    YanıtlaSil
  66. bence ayrılmaları iyi oldu selana justini kullanıyordu

    YanıtlaSil
  67. bence ayrılmasınlar bizbirlerine çok yakışıyolar 2'side birbirinden tatlı 2'sininde gülüşlari davranışları vb. şeyleri birbirine çok uyuyor umarm ayrılmazlar hayatın gei kalanını beraber geçirirler selenanın justini kullandığı yok kaç senedr baraberler kavga etiklei tertştıkları olmuştr her beraber olan insanın basına geliyor normaldır ayrılmasınlar

    YanıtlaSil
  68. bence ayrılmasınlar çok yakışıyorlar.

    YanıtlaSil
  69. Selena Gomez Justin Bieber'ı kullanmıyor.Ve eğer hep daha ünlü kişilerle çıkıyor olsaydı şu an Justin Bieber'den ayrılıp One Direction'dan biri ile olurdu.Ayrıca,Selena Gomez'in telefon numarası bir sürü ünlü de var.Taylor Swift veya Demi Lovato'da da var.Ne yani onlarla da mı çıkmaya başlayacak?

    YanıtlaSil
  70. belieber lar size sesleniyorum bencede artık selena ile justın çıkmasınlar yeter bence justın artık hayranlarıyla ilgilensin yeter ama bize hiç bakmıyor....

    YanıtlaSil
  71. Çok önemli ayrıntılar8 Aralık 2012 15:06

    Bencede ayrilmalilar çünkü selena çok kötü bir insan şimdi anlaticaklarimi dikkatle dinleyin selena bir programda justin bieber e Salak diyor bu yüzden justin ve selena hayranı olan kisiler selena justin e böyle bir şey dedi diye birçok kisi selena nin hayranı olmayı bırakıyor selena da bunun üzerine justin le çıkıyor ve justin i oyuna düşürüyor

    YanıtlaSil
  72. ayrılmasınlar çok yakışıyolar sanki ayrılınca size koşcak j.b

    YanıtlaSil
  73. selena cok guzel bir insan bence ayrilmalilar yakisyorlar ama justin selenaya gore cocuk.ayrica selena justini kullanmiyor kullansaydi su an one directiondan biri ile cikardi ayrica onun numarasi bir cok unlude var

    YanıtlaSil
  74. höyt ulan selenama hiçhimse hiçbirşey diyemez asıl justin bok gibi lan...

    YanıtlaSil
  75. ESNO Selena'ya yapılan bir hakaret olarak kabul ediyorum bunu. Selena kimseyi kullanmıyor,kullanmaz! Jelena'ya gelince sırf,Selena'ya sürtük dedikleri için ayrılmalarını yeğlerim. Ama Selly mutlu. Antilerini seviyor. Çünkü,unutmayın herkesin antisi olmaz. Yanlızca kıskanılan,çekilmeyen insanların antisi olur. Selena'yı çekemedikleri de apaçık ortada.

    YanıtlaSil
  76. ayrılmasınlar ben jelenayı çok seviyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)