27 Nis 2012

Selena Gomez, Lakers Maçındaki Öpüşme Hakkında Konuştu.

Geçtiğimiz hafta Justin ve Selena çifti Lakers maçında öpüşme kamerasına yakalanmışlardı. Selena 20 Nisan'da Kiss Fm adlı radyoya konuk oldu. Muhabir, Selena'ya o geceyi sordu. Selena ise şöyle anlattı:
''Muhtemelen başıma gelen en aşağılıyıcı şeydi. Onlar yaşlı çiftleri gösteriyorlardı ve bu çok tatlıydı. Sonra bir anda ikimiz de bakındığımızda ekrandaydık ve çok garipti...Çok tuhaftı. [Justin'e] Seni öpmek mi zorundayım? dedim.
Selena, Justin'nin 'Boyfriend' adlı singlendan ve Justin Bieber'in Taylor Swift ile olan düetinden bahsetti. İsponyolca albümünden ve ona yaklaşan 'Spring Breakers' hakkında konuştu.

3 yorum:

  1. Ya tatlım ya utanmış bide..İkinci bi ispanyolca albüm yapacağını bilmiodum çok sevindim çünkü ispanyolca şarkılarına bayılıorum özellikle de 'Dices'.
    -Merve

    YanıtlaSil
  2. hehee :D yazıkk ben olsam ben de utanırdım! ama kesinlikle çok yakışıyorlaar <3 forever jelena <3

    YanıtlaSil
  3. Nasıl utanır ya? Bi dakika,biz burada Justin'e şöyle elimizle bi dokunsak havalara uçarız.Selena anticisi falan değilim,ama yine de neden en aşağılayıcı şey olsun ki??
    Yaşlı çiftleri gösterselerde hiçbişey olmaz.Ben olsam utanmazdım.Birsürü öpüştükleri fotoğraf var sonuçta :/

    -zeyzey

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)