18 May 2012

Rihanna Özel Muamele İstemiyor!

Esmer güzel Rihanna, 17 Mayıs gecesi seksi, beyaz bir kıyafetle Los Angeles'ta eğlenirken görüntülendi. Ayrıca biliyorsunuz ki, Rihanna 'Battleship' adlı filmde oyunculuğunu konuşturmuştu. Filmin yönetmeni Peter Berg, bir dergiyle yaptığı röportajda Rihanna'ya teklifi götürdüğünde güzel sanatçının verdiği cevabı şu şekilde anlattı;

"Beni aradı ve 'Bunu yapacağım, ama lütfen bana özel muamele yapmayacağına, herhangi diğer bir oyuncuymuşum gibi davranacağına, çalışmamı sağlayacağına ve bu işi benim için kolaylaştırmayacağına söz ver. ' dedi. Ve ben de 'Anlaştık.' dedim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)