18 May 2012

Justin Bieber & Selena Gomez Ayrıldı Mı?

İlişkileri en çok konuşulan ikili Justin Bieber ve Selena Gomez'in ayrıldıkları dedikodusu gündeme bomba gibi düştü! Söylentilere göre Justin, Twitter'da "Seninle olduğum zaman için teşekkür ederim ama şimdi ilerlemeliyim.." bir tweet atmış ama sonra buı tweet'i silmiş. Bu dedikodular üzerine Twitter'da "We Will Never Let Justin Go" yani "Justin'in Gitmesine Asla İzin Vermeyeceğiz" TT oldu. Ayrıca yeni filmi için atış alıştırmaları yapan Selena ve kuzeninin vurduğu resimlerden birinin üzerinde "Ex Boyfriend (Eski Erkek Arkadaş)" yazması da kafaları bayağı karıştırdı.
Düzeltme: Justin Bieber ve Selena Gomez ayrılmadı. Bilgi için tıklayın.

78 yorum:

  1. selena'yı sevmiyorum. ayrılsınlar. justin'i de sevmiyorum aslında. ya da ayrılmasınlar. ayrılsalar sanki benle çıkacak. banane yağ. kafalarına göre takılsınlar.

    YanıtlaSil
  2. iyide o pembe t-shirt giyen kız selena'nın kuzeni! farketmediniz mi önceki fotodan?? doğru olduğunu sanmıyorum çünkü yeni elele fotolarını gördüm :) bence inanmayın.. açıklamayı onlar yaparlar zaten böyle bişi olsa...

    YanıtlaSil
  3. Hayır! Umarım doğru değildir.Bence öyle olsaydı Sel o fotoğrafta gülmezdi ayrıca Justin belki işle alakalı birini söylüyordu.Yada anticilere bi' tuzak :D

    YanıtlaSil
  4. Onların hakkında ne kadar ayrıldı haberleri çıktı şimdi buna inanmamızı mı bekliyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Selenayi acikcasi sevmişliğim falan yok. Bu kaçıncı haber ama artık doğru olsun nolur yaa. Bıkan hayranlarda var. İşe biraz da lütfen Belieberler açısından baksınlar. Justin bizim olacak demiyoruz ama bari layık olacağı biriyle olsun. İnş. ayrılırlar.

    YanıtlaSil
  6. bence ayrılsınlar selena kaşarın teki hem justin o selenaın atış yaptığı fotoğrafı tweet atıp yazmıştı inşallah ayrılırlar selenada kaza geçirir annesi bebeğini kaybettiğinde salak selena belieberlardan buldum ANTİ SELENA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanlak yok olur gidersin sus be selena sana hayran mı be kasar justin bieber gibi edepsizsin senden ancak çöp olur

      Sil
  7. ayrılmasınlar
    tam alışmışken onlara

    YanıtlaSil
  8. Yani o kadar ayrılsınlar falan derdimde şuan Justine üzüldüm ya , yazık.

    YanıtlaSil
  9. asla ayrılmasınlar hem bence doğru değildir ben ikisimide çok seviyorum onlar ayrılırsa ben deliye dönerim duvarımda hep onların posterleri var allah ım iyşallah ayrılmazlar amin ......

    YanıtlaSil
  10. bak kızım sen anti selena isen ben hayranıyım...şimdi o terbiyesizliğini al ve git

    YanıtlaSil
  11. inşallah ayrılmış olurlarda biz belieberlar rahatlarız

    YanıtlaSil
  12. Ayrılmasınlar. Ayrılmasınlar ki hiçbir Belieber'ın onların aşkını bozamayacağı anlaşılmış olsun.

    YanıtlaSil
  13. onlar ayrılsalarda justin gelip sizle mi çıkacak bu haberde öncekiler gibi yalan haberdir inanmayın

    YanıtlaSil
  14. Selena ve Justin ayrılmasınlar.Çok yakışıyorlar!
    Ben inanmıyorum.
    Ayrıca siz selenayı sevmiyor olabilirsiniz,ama kaşar diyemezsiniz.
    Siz kendinizi ne sanıyorsunuz!
    Selena'nın yanında yerdeki betondan farkınız yoktur.Sözlerinize dikkat edin!

    YanıtlaSil
  15. ayrılmasınlar bence ben bır belıebercıyım ama selenayı da sevmıyor degılım tabııı yakısıyorlar bence hakaret etmeye gerek yokkk

    YanıtlaSil
  16. ben justin hayranıyım ama selenayı da çok seviyorum ve ikisinide birbirlerine çok yakıştırıyorum..inşallah ayrılmamışlardır ki zaten justin selenayı kolay kolay bırakmaz..

    YanıtlaSil
  17. YEAH BİEBER selenayı severim ama JUSTİN ve SELENA birlikte olmamamlıı11!!!!!!! nedeni sürekli yiyşiyorlar galibada sedlena justinin 1hafta boyunca biri ile aldtmış öle bnişiler dha avar yehıo ayrılın,

    YanıtlaSil
  18. Yok amk daha neler sdfgfd gerçi ayrılmışta olabilirler. Ama ayrılsalar Justin son tweetlerine gülücük koymazdı.ayrılmasınlar.harbi lan sevmiyodum jelenayı ama içim bi kötü oldu valla diyom ayrılmasınlar

    YanıtlaSil
  19. ben o tweeti görmüştüm o yüzden inanıyorum bu habere.

    YanıtlaSil
  20. Selena'ya kaşar diyorsanız bizde Justin'e top diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
  21. bence onlar birbirlerine çok yakışıyorlar umarm böyle birsey yoktur çünkü varsa gerçekten çok üzülürüm....

    YanıtlaSil
  22. OLLLLEEEEYYYY YAŞASIN BEE SONUNDA NOLDU JELENA :D

    YanıtlaSil
  23. Justin bieber'le Selena gomez'in ayrilmasi"......

    YanıtlaSil
  24. ben justin o tweeti yazarken yanındaydım inanın bütün ülkelerin sitelerine girip yorumumu ekleyeceğim ... we justin o tweeti selena için yazdı çünkü selena ona göre biri değilmiş ve selenanın açıklamalarına göre justin ona göre çocuksuymuş hep oyun oynuyormuş justin ise ben onun yanında kendim olmayı seviyorum kendimi değiştiremem dedi . Türkçe zormuş neyseki çeviri var :)

    TAYLOR SWİFT....

    YanıtlaSil
  25. TAMAM JUSTİN DÖNÜP BİZE BAKMAYABİLİR.
    BENDE AYRILDIKLARINDAN EMİN DEİLİM.
    EVET SELENAYI SEVMİYORUM!
    İSTEDİĞİMİ DERİM!
    UNUTMAYIN Kİ BU DÜNYADA SELENADAN 10000 KAT DAHA GÜZEL KIZLAR VAR BENCE BİR JUSTİN KONSERİ İZLEYİP KIZLARA BAKIN SONRA SELENAYLA O KIZI KARŞILAŞTIR!!!!
    SELENANIN YÜZÜNDEKİ BOYAYLA KOSKOCA BİR OKUL BOYANIR!

    YanıtlaSil
  26. bütün selenetörler gerizekalı lan o kız sevilirmi inş.ayrılmışlardır justin sonunda dgru yolu buldu o kızı şutladı acaba dünya o kızdan nezeman kurtulacak merakla beklenir..:D

    YanıtlaSil
  27. bütün selanatörler salak lan o kızın neyini seviyonuz zipe bak eminim bunu okuyan selanacılar kıskanç diyecek ama o kızı kıskanacagıma ölürüm daha iyi inş. ayrılmışlardır justin sonunda dgru yolu buldu diyorm ve fazla söze gerek yok

    YanıtlaSil
  28. sen bide kendi tipine baksan selenatörleri kıkandığın için ve seleyaı sev mediğin için böyle diyorun canımmmmmmmm
    çünkü justini sevi yosun ve selenayla beraberlerdi kıskandın ayrıldılar sende seviniyosun al buda sana kapak olsun...

    YanıtlaSil
  29. yaaa sen bunu utan madan nasıl söyleye biliyosun...bide selenayı kendi yerine koy ne kadar üzül ceğni bilmiyomusun?

    YanıtlaSil
  30. inşallah ayrılırlar zaten çok sıktı bu ilişki ve selena justini değiştirdi çocuk sapığın teki olup çıktı ayrıca selenanın yanında yerdeki beton gibi filan da durmam selena kimki ben beton olacakmışım ve evet selena kaşarın teki kimse de bana selenaya kaşar diyemezsin diyemez justinin top olmadığını kanıtlayabiliriz ama selenanın kaşar olmadığını kanıtlayamayız

    YanıtlaSil
  31. ne belieber ne de selenatörüm ama ayrılsınlar bu antici atışmalarından bıktım belki biter arkadaşım selenatör diye bende alınmaya başladım her ne hikmetse :D

    YanıtlaSil
  32. Ya dün törene de birlikte katılmadılar!!Noluo???????

    YanıtlaSil
  33. anti jelenalar çok fazla zaten ayrılsınlar. Ben justn üzülcekse ayrılmasınlar diyorm ama selenadan nefrt ediyrm. her dakika yiyişmek bizi kırıyo cidden . doğru dursalar bişey demicem ama hiç uyumlu değiller .pf ..ss

    YanıtlaSil
  34. justin iğrenç selena süper ayrılsınlar

    YanıtlaSil
  35. AYRILSINLAR Selena gibi fırsatçı bir insan yok herkesi kullanıyor amele butun erkeklere yavşıyo o..............

    YanıtlaSil
  36. JUSTİN VE SELENANIN AYRILMASINIMI İSTİYORSUN

    1. JUSTİN VE SELENANIN FOTOLARINA BAK 2. JUSTİNİN SELENAYA BAKIŞLARINA BAK 3. SELENANIN ONA BAKIŞLARINA BAK 4. BİRBİRLERİNİ NE KADAR SEVDİKLERİNİ ANLA 5. ÇENENİ KAPA . VE ŞUNU UNUTMAYIN JUSTİN SİZİNLE ÇIKICAK DEĞİL YA 6. SELENAYI KÖTÜLEMEYİN ONUN BURCU YENGEÇ ZARAR GELMEZ JUSTİNDE BALIK YENGEÇLE BALIK ÇOK İYİ ANLAŞIR 7. JUSTİNİN GÖZÜ SELENADAN BAŞKA KİMSEYİ GÖRMÜYO

    YanıtlaSil
  37. iyiki ayrılmışlar

    YanıtlaSil
  38. ayrılabilirler. selena çok daha iyilerini hak ediyor ;)

    YanıtlaSil
  39. izlediğim sahne arkası videoda selena hala j harfli yüzüğü takıyrodu. Justin in yalnız takılmasının sebebi Selena nın yurt dışında olmasıymış :)

    YanıtlaSil
  40. SELENAMIN İYİLİĞİNE GÖRE OLSUN İSTERSE AYRILSIN İSTERSE AYRILMASIN BEN VE DİĞER HAYRANLARI ONUN İYİLİĞİNİ İSTİYORUZ

    YanıtlaSil
  41. bence ayrılsılar.çünkü justinin selenadan 2 çocuğu hatta daha fazlası var.o yüzden selena justine dava açmış.ve justin her gece başkalarıyla yatıyormuş.o yüzden selena ayrılmak istemiş.ve bu durum selena için bardağı taşıran son damla olmuş.

    YanıtlaSil
  42. bence ayrılsınlar jastin selena için en iyisi

    YanıtlaSil
  43. e- sınıfı kıskansa ötki çıktıklrınıda kıskanır

    YanıtlaSil
  44. justin bence selenadan ayrılsın birbirlerine göre deyiller ikiside daha iyisine layık en iyisi ayrılmaları bu arada selenanın justine programda salak demesi hiç hoş deyil

    YanıtlaSil
  45. EVET AYRILDILAR GAZETELERDE ÖYLE YAZIYO İYİ OLDU BNCE JUSTİN BEKAR KALMALI Kİ BİZE KALSIN .d

    YanıtlaSil
  46. bana göre bence tanıdığım en yakışıan çiftler onlar bırakın onlar karar versin

    YanıtlaSil
  47. Selena kariyerini geliştirmek için justin gibi bir starla birlikte olmak istedi gözünü boyadı ve sonra tanınınca artık justini takmamaya başladı.Selena kısacası boyfrendimizi kullandı :D :D I love you justin ayrılmaları ii oldu aslında çünkü selena ona göre biri değildi daha güzellleri var u.s.ada :D SAYGılar...

    YanıtlaSil
  48. Ben belieberım ama selenanın üzülmesini istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  49. betül aydoğan8 Temmuz 2012 19:11

    ya ayrılmasınlar birbirlerine çok yakışıyorlardı

    YanıtlaSil
  50. evt bu haber doğru ben selenayı o kadar çok sevmiyorum biebercı denecek kadar justini sevmiyorum ama bence ikisi çok yakışıyorlar ayrılmasınlar !!!

    YanıtlaSil
  51. ben selenayı ve justin i çok çok sevmiyorum ama bence yakışıyorlardı !!!(bu haber doğrudurrr!)

    YanıtlaSil
  52. justin aşığı9 Temmuz 2012 17:19

    I do not like him at all but I'm so in love selena I love you Justin

    YanıtlaSil
  53. birlikte mutlularsa ayrılmalarını istemeyin lütfen! bu onların hayatı ve bence çok yakışıyorlar..

    YanıtlaSil
  54. Ya arkadaşlar gazetede falan çıktı selena arkadaşını arayıp ayrıldığını söylemiş belieber ler ölümle tehdit etmiş selenayı tamam ayrılmalarını bende istiyorum ama selena şu anda evlenmek istemiyo ya da şu anda ikisinin yaşadığının daha da ötesine gitmiyo justin başkasıyla çıksaydı yaşadıkların ötesine gidebilirdi o kiz her kim olursa olsun bence en azından selena güvenilir bu arada ı love you justinnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  55. Sakın ayrılmasınlar hatta duyduğuma göre Bieber fanatikleri onu ölümle tehtid etmiş yha yazık yha

    YanıtlaSil
  56. yhaaa ayrılmasınlarr ikisinizde çok seviyorumm çok üzüldümm ayrılmasınlarr yhaaaaa off çok yakışıyorlardı justin aşkım ayrılmasın yhaa offf..... :(( :((

    YanıtlaSil
  57. of yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  58. noldu bileberler ayrılmadılar işte onlar birbirlerinden vazgeçemediler allahım çok mutluyum şuanda bunları yazıorum ve gecenin 1 i saat. ve bn mutluluktan bağırmak istiorum çünkü ayrılmamışlar ikisinide çok seviyorum ama bileberları hiç sevmiorum....... çünkü bileberler selena ondan ayrılınca justin kendilerine kalcağını sanıyolar çok bulursunuz justini anca hayalleriyle yaşarsınız siz justin size kalmadı gidin bu yorumlarınızı başka bi yerde yapın bileberler..............

    YanıtlaSil
  59. ama ayrılmadılarki

    YanıtlaSil
  60. benim için ayrılsalarda olur ayrılmasalarda ayrılmamaları daha işime yara ikiside mutlu nasıl olsa mutlu olmasda olur

    YanıtlaSil
  61. ya lanet gibi sayfada Taylor Swifti bulamıyorum bu ne ya.

    YanıtlaSil
  62. bence ayrılmasınlar çünkü birbirlerine çok yakışıyorlar çok uyumlular ikisinide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  63. sevmiyorum iste zorlami allah allah!!???/,/.

    YanıtlaSil
  64. ayrılmasınlar bence çok da yakışıyolar sel ve bieber selbeliber oluruz bizde ahaha :D

    YanıtlaSil
  65. Ayrılmalarının Sebebi ni Biliyormusunuz ? Bieber Fanatikleri Selena'yı Ölümle Tehtit Ediyormuş

    YanıtlaSil
  66. taylor swifti çok seviyorum selenayı sevmiyorum kaşar

    YanıtlaSil
  67. ben bir beliber olarak bu ilişkiyi hiç onaylamıyorum çünkü Justin daha iyilerine laik Selena hiç te güzel bi kız değil bence selena tam bi kaşar ... ( bu benim fikrim kimse benim fikrime küfür edip karışamaz.)

    YanıtlaSil
  68. selena gomezi hiçbir zaman sevmedim sevmemde ama justini bildim bile severim.selena gomez'den başka kız mı yok sanki justin başka biriyle çıkabilir selena'nın yüzüne yapılan makyajtan bana da yapsalar ben daha güzel olurum açıkçası selena doğal haliyle çıksın karşımıza bakalım makyajlı hali kadar iyi olabilecek mi??

    YanıtlaSil
  69. ayrılmasınlar onlar birbirlerine ççççooooooookkkkkkkk yakışıyoralarr

    YanıtlaSil
  70. Aslında ayrılmalarını istiyorum ama ayrılmasınlar çünkü justiin barbaray'laa çıkarrr offff........ Selenaa dahaa iyiyiii offfffffff sinirlendim şimdi umarım doğru değildirr :(((((((((

    YanıtlaSil
  71. saçmalık ayrılmaları doğru mu bilmiyorum ama Justinin yaptığı biraz saygısızlık barbara kim ya selenanın ondan daha iyi biri olduğu kesin

    YanıtlaSil
  72. yaşım 18 modelim adım arda 1.78 boyunda 60 kiloyum aynı zamanda kıck box da türkiye 2.siyim kumral tenli mavi gözlüyüm tanışmak isteyenler :) 0*5*3*5*2*3*8*6*2*1*9

    YanıtlaSil
  73. Kendini Taylor sanan arkadaş sana sesleniyorum: Bi git mk. Mal madem çeviri var google v harfine niye w yazsın? Mal ergen.

    YanıtlaSil
  74. selena aşkımsın justinle çooooooooook yakışıyodunuz inşallah ayrılmamışsınızdır

    YanıtlaSil
  75. bence justin selenadan ayrılırsa feleğini şaşırır ve selenaya geri döner hem bence bu haber yalan bu arada belieberler selenama kaşar diyemezsiniz tamam mııııııııııııııı!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)