16 May 2012

Paul Wesley "Kardeşlerim Beni Aptal, Moron Sanıyorlardı"

Karizmatik oyuncu Paul Wesley, yabancı bir marka için kamera karşısına geçti. Verdiği pozlarla bizi kendine bir kez daha aşık eden Paul, markayla küçük çaplı ama eğlenceli bir röportaj da yaptı. 
Dizisi 'The Vampire Diares' günümüz gençlerinin en sevdiği dizilerden. Peki Paul bu dizi hakkında neler düşünüyor dersin;
"6 yıllık bir sözleşmemiz var. Gösterinin uzun süre devam edeceğini umuyorum ama bu tuhaf bir meslek. Aynı zamanda, hepimiz gelecekte yapacak başka şeyler ve farklı roller arıyoruz.The Vampire Diares ile küçük bir yer edinmeyi başardık. Ve ben, Stefan'ınkiler gibi siyah motorcu botları giymeye başladım."
Bir imza gününde başına gelen eğlenceli bir olayı da şöyle anlatıyor Paul;
"Hayranlarım Stefan karakterini gerçekten çok sevdiler. Bu bazen bunaltıcı oluyor. Küçük kardeşlerimi imza gününe götürdüm. Onlar beni aptal, moron abi Paul olarak tanıyorlardı. Kızlar benim orada olduğumu görüp heyecanlanınca, kardeşlerim neden ilgi çektiğimi anlayamadılar."
Ve yakışıklı Paul, röportajını bizlere öğüt veren şu sözleriyle bitiriyor;
"Bir yıl, çok istediğim halde pilot olamayarak gerçekten kötü bir deneyim yaşadım ve bu, psikolojik açıdan beni kötü etkiledi. Mücadeleye girişmek için gerekli olan güveni sağlayabilmek için kendimi yeniden eğittim ve bir aktör oldum. Her zaman inişler ve çıkışlar olacağını biliyorum. Johnny Depp ya da Ryan Gosling'sen umrumda değil. Sen her zaman çabalayansın."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)