10 May 2012

Miranda Cosgrove 'iCarly Bu Sezon Son Olabilir'

Nickledeon yıldızı Miranda Cosgrove Teen Vogue dergisinde Haziran ayının kapağında yer alacak. Herkesin merak ettiği bir konu var aslında. iCarly'nin 6. sezonu son mu olacak ? 2007 yılında yayınlanmaya başlayan dizinin reytingleri aslında hala iyi. Ama Miranda'ya 'iCarly bu sezon son mu ?' diye sorduğumuzda verdiği cevap;
Daha çok bölüm çekecek miyiz bilmiyoruz. Bu sezona son olur diye bakıyorum. Gerçi bunu geçen yılda söylemiştik.
Gelecek planları ile ilgili neler yapacak ?
İnsanların izleyeceği şeyler bulmak biraz huzursuz ediyor. Doğru projeler bekliyorum.

5 yorum:

  1. Aslında bu kızı ilk başta 1d'ye yakınlaşmaya çalıştığından sevmemeye başlamıştım ama sonra saçma olduğunu fark ettim :D

    YanıtlaSil
  2. Umarım iCarly daha bitmez. Çünkü ben iCarly'i izliyerek büyüdüm diyebilirim, gerçekten. O dizi benim hayatım gibi bişi. Umarım umarım umarım iCarly seneyede devam eder. Ayrıca Mirandamın gelecekte ki projelerinide çok merak ediyorum. Yeni albümler, yeni filmler ve belki yeni bir dizi... bu harika olurdu.
    Bence Miranda daha fazla ünlenecek gibi geliyor bana.
    Buarada teen vogue dergisinin fotoraf çekimlerinde çok tatlı ve kusursuz çıkmış. Söylemeden geçemicem.

    YanıtlaSil
  3. Bana göre pekte iyi değil artık ve bu yüzden muhtemelen son olacak.

    YanıtlaSil
  4. Anlamadım Yanı sana göre iyi değil diyemi son olucak ?
    Seventeen roportajında müziğe odaklanıcağnı söylemişti -BU ARADA BLOGUNUZU MİRANDA OLUNCA ÇOK FAZLA SEVİYORUM <3

    YanıtlaSil
  5. Evet. Son. http://www.tvguide.com/News/iCarly-Series-Finale-1047581.aspx

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)