23 May 2012

Justin Bieber: "Selena'yla Maça Gittiğimde Maçı İzlemiyorum"

Justin Bieber, bugün Ellen DeGeneres Show'a konuk oldu. Ellen, Justin'e Selena Gomez ile neden halk içinde öpüştüğünü sordu. Basketbol maçındaki öpüşme fotoğrafını gösterdi.
Ellen: Maçı izlemeye fırsatın oluyor mu?
Justin: Hayır.
Ellen: Maçı izliyor gibi görünmüyorsun. Orada maç var.
Justin: Maçı pek izlemiyorum.
Ayrıca Ellen programda Justin Bieber için bir mezuniyet töreni hazırladı. Ön sıraya Justin'in koruması, menajeri ve annesini oturttu ve uzun bir konuşma yaptı. İzlemek için tıklayın. Programın sonunda Justin, Boyfriend şarkısını seslendirdi. Bence şimdiye kadar yaptığı en iyi Boyfriend performansı buydu!

4 yorum:

  1. Selena yı mı izliyormuş :D haklı bence çünkü Selena gibi bi kız yanındayken 2 metrelik iri ve terli adamları neden izlesin ki çocuk.
    -Selin<3

    YanıtlaSil
  2. Of ya ayrıldılar mı ayrılmadılar mı? Şaka gibi yemin ederim. Ben bu ayrılık haberleri yuzunden hayata küstüm valla...

    YanıtlaSil
  3. ellen en sonunda justin'in dudağını mı öptü bana mı öyle geldi iğrenç...

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle haklı :)
    Ellen çoğunlukla her konuğunu dudağından öper..Ellen'ı sık izlemiyorsan bilemezsin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)