18 May 2012

iCarly İptal Edildi

Miranda Cosgrove, Teen Vogue dergisinin Haziran ayında yer almıştı ve röportajında iCarly'nin bu sezon son olabileceğini söylemişti. Evet iCarly artık bitti. Aslında bu kadar ani olmasını kimse beklemiyordu. 2007 yılından beri Nickledeon kanalında yer alan komedi dizisi herkes tarafından beğeniyle izleniyordu. Ama 6. sezon sondu ve dizi ekibi yeni bir 'iCarly' filmi için Kasım ayında çekimlere başlayacak. Yani iCarly aslında bir filmle bizlere veda edecek. iCarly'nin bitmesine üzüldünüz mü ?

5 yorum:

  1. Üzüldüm tabii ya üzülmem mi :(

    YanıtlaSil
  2. İyi olmuş.Çok saçma bir diziydi.

    YanıtlaSil
  3. " iyi olmuş, çok saçma bir diziydi. " diyen kişi bence susmalısın. iCarly birçok ödül aldı ve herkes seviyor. Büyük, küçük herkes izliyor. Haberi okuduğumda neredeyse ağlıyacak gibi oldum. Sonuçta ben iCarly'i izliyerek büyüdüm. Şuan aşırı derecede üzüldüm. Ne yapıcağımı bilmiyorum. En baştan beri iCarlyninde biteceğini biliyordum. Ama bu çok ani oldu. Keşke bir kaç sene daha sürseydi..

    YanıtlaSil
  4. Herkesin fikri kendine.Sen her ödül alan şeyi beğeniyormusun ? Bence sen susup saygı göstermelisin.Demekki herkes sevmiyormuş !

    YanıtlaSil
  5. İptal edilmedi. İsteyerek bitirecekler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)