14 May 2012

En İyi 10 Ayrılık Şarkısı

Evet. Sitemizin listeleri meşhurdur. İşte size bir liste daha! Bazen ilişkilerimiz kötü gider ve o an yapabileceğimiz en iyi şey şarkı dinlemek olur. Şarkının sözlerini anlamasak bile melodisi bile bizi rahatlatır. Birazdan göreceğiniz şarkılar benim için en güzel ayrılık şarkıları! Sizin için bazı bölümlerin sözlerini yazdım. 10'dan geriye!

10. Maroon 5 - Better That We Break (Ayrılmamız Daha İyi)
Şarkı acı veren ve istenmeyen bir ilişkiyi anlatıyor. Adam Levine'ın sesi de çok iyi.
"İyi değilim. Acı içindeyim. Gün geçtikçe zorlaşıyor. Belki de bitirsek daha mı iyi? Ayrılmamız daha iyi." 
9. Rihanna - Rehab (Rehabilitasyon)
Rihanna şarkıda pişmanlıklarından ve ilişkisinin ne kadar bozulduğunu anlatıyor.
"Beni geri getirmen için mucizeye ihtiyacın olacak. Suçlanacak kişi de sensin." 
8. Alicia Keys - Try To Sleeping With A Broken Heart (Kırık Bir Kalple Uyumayı Dene)
Alicia şarkıda kötü bir ayrılıktan sonra yaşadıklarını anlatıyor.
"Kafamın içinde hala duyabiliyorum. 'Bana dokun, beni hisset' diyor. Bana hep yalan söylüyordun. İşte bu akşam sensiz kalmanın yolunu bulacağım." 
7. Chris Brown - Say Goodbye (Hoşçakal Demek)
Chris Brown şarkıda sevgilisinden nasıl ayrılacağını düşünüyor. Doğru kelimeleri arıyor.
"Asla hoşçakal demek için doğru zaman yok. Ama ilk hamleyi yapmalıyım. Çünkü yapmazsam benden nefret etmeye başlayacaksın. Çünkü sana karşı önceden hissettiklerimi artık hissetmiyorum" 
6. Beyonce - Irreplaceable (Yeri Doldurulamaz)
Beyonce kendisini aldatan sevgilisine aklındakiler söylüyor!
"Bebeğim senin için bir damla göz yaşı dökmeyeceğim, uykumdan bir gıdım eksiltmeyeceğim. Çünkü senin yerine başkasını koymak çok kolay." 
5. Coldplay - The Scientist (Bilim Adamı)
Chris Martin şarkıda eski sevgilisine duyduğu özlemi anlatıyor.
"Kimse kolay olduğunu söylemedi. Ayrı olmamız çok yazık. Kimse kolay olduğunu söylemedi. Kimse bu kadar zor olduğunu söylemedi. Beni en başa döndür." 
4. Adele - Someone Like You (Senin Gibi Biri)
Adele şarkıda giden sevgilisinin yasını tutuyor.
"Boşver. Senin gibi birini bulurum. Senin için şanstan başka birşey dilemiyorum. Beni unutma. Dediğin şeyi hatırlarım: 'Bazen aşk içinde yaşatır, bazense onun yerine acı verir.' " 
3. Kelly Clarkson - Since U Been Gone (Gittiğinden Beri)
Kelly şarkıda bize ayrılmanın iyi yanlarını gösteriyor.
"Sen gittiğinden beri, uzun zaman sonra ilk kez nefes alabiliyorum. Artık alışıyorum. Evet, evet. Sana çok teşekkür ederim. Artık istediğimi aldım." 
2. Justin Timberlake - Cry Me A River (Nehir Gibi Ağla)
Justin şarkıda onu aldatan sevgilisine düşüncelerini söylüyor.
"Beni sevdiğini söyledin, o zaman neden beni tek başıma bıraktın?" diyor. Sevgilisi onu affetmesini istiyor. Justin barışmanın çare olmayacağını, kızın onun için "nehir gibi ağla"masını istiyor. 
1. No Doubt - Don't Speak (Konuşma)
Şarkı çok eski ama 1. sıraya gelmeyi başardı bile! Şarkıda Gwen Stefani eski sevgilisinin konuşmamasını istiyor.
"Aklından geçenleri öğrenmek istemiyorum!"

4 yorum:

  1. Benm favorim Adele-Someone like you.. Ama sözlerini yanlış yazmışsınız."Mühim değil,senin gibi birini bulurum. Senin için sadece en iyisini diliyorum.Beni unutma yalvarırım,bu söylediklerini hatırlıyorum.
    "Bazen aşk sürer ama bazen daha çok acıtır." Olacak ;)

    YanıtlaSil
  2. "Don't Speak"
    Bu şarkıya bayılıyorum.
    1. sırada olması güzel..

    YanıtlaSil
  3. Hayal, çeviri doğrudur. Instead'in anlamı onun yerine demek. İnternette gezen tüm çeviriler doğru değil malesef :)

    YanıtlaSil
  4. ben internette bakmadım trendy dergisinde yazıyodu onlarınki daha doğrudur herhalde

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)