31 May 2012

Ellen DeGeneres, 2 Şanslı Kişiyi Swath Ekibiyle Buluşturdu!

Şimdi fanlar 'Ne kadar şanslılar' diye iç geçiriyor olmakla meşgullerdit. Bu 2 kız, ekipten bilgiler aldılar ve seti karış karış gezebildiler. Charlize kızlara rolünü ndeki sahneleri anlatıyor ve nasıl yaptığını gösteriyor. Ben en çok şatonun kapısından Charlize'ın yanına girerlerken Kötü Kraliçe taklidini çok sevdim. Ve bunların yanı sıra ekip ile birlikte Londra galasınada katılıp, başrol oyuncularıyla birlikte filmi yan yana izlediler. İki kızı tebrik ediyorum ama çok kıskandım gerçekten.


1 yorum:

  1. harikaydı o kızların yerinde olmak isterdim. çat pat anladım ama yinede alt yazı ekleseydiniz keşke. teşekkürler
    -Selin<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)