30 May 2012

Demi Lovato: Beni Kontrol Eden Biriyle Asla Çıkmam

Demi Lovato, Cosmopolitan dergisinin Temmuz sayısında yer aldı. İşte 19 yaşındaki şarkıcının dergiyle paylaştıkları:
Bipolar bozukluk (aniden mutlu yada üzgün olma, ruh hastalığı) teşhisinin konulması:
Öğrendiğimde rahatladım. yani tamamen deli değilmişim; hepsinin tıbbi bir nedeni varmış! Bu bir günlük birşey. Çevremdekilerden yardım istedim ki bu da zor birşey. Çünkü kendi işimi kendim yapmayı severim. 
Kişisel hayatında gitmek istediği yön:
10 sene içinde evlenip, çocuk sahibi olmak istiyorum. 
Sevgili nitelikleri:
Pek bir nitelik istemiyorum. İnsanları yargılamak bence doğru değil. Ah, hoşlanmadığım bir özellik var. Beni kontrol eden bir erkekle asla çıkmam!

4 yorum:

  1. Bende beni kontrol altında tutmak isteyen bir erkekle çıkmak istemezdim --- :/

    YanıtlaSil
  2. mutlaka o dergiyi almam gerek :) heygirl dergisinin hziran sayısındada demi ve selena kapakta :)

    YanıtlaSil
  3. Demiiii .. çok tatlı ya (: <3 seviyorum onu

    YanıtlaSil
  4. ONA BAYILIYORUM <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)