26 May 2012

Bize yazın, Lancome Makyaj Seti Kazanın!

Evet, okulların kapanmasına ve koca bir senenin yorgunluğunu atacağımız kumsallara,denizlere gitmemize çok az kaldı. Eminim ki hepimiz bunu dört gözle bekliyoruz. İşte bizde bu iple çektiğimiz yazın gelmesine çok az kalmışken okuyucularımıza çok beğenecekleri bir hediye veriyoruz. Üstelik kazanmak için yapacağınız şey çok basit. 27 parçadan oluşan bu sette yüz temizleyicisinden, bronzlaştırıcı kreme kadar bir çok şey mevcut. Tamamen Lancome ürünlerini barındıran seti almak istediğiniz zaman 900 TL ödemek zorundasınız, ama bize yazarsanız bu kocaman makyaj setine bedava bir şekilde sahip olabileceksiniz. Tek yapmanız gerek esnoblogspot@yahoo.com.tr adresine mail atmak. Ama nasıl bir mail? İşte koşullar;
*Adresi yeniledik: Mailleri esnoblogspot@yahoo.com.tr adresine atacaksınız.
Koşullar
-Sadece cinsiyeti kız olan okuyucular yarışmaya katılabilir. 
-12 yaşının altında kimse yarışmaya katılamaz.
-Katılan kişinin Facebook adresi ve mail adresi olmalıdır.
-Sadece Türkiye'de yaşayan okuyucular katılabilir. 
Nasıl katılınıyor?
-Katılmadan önce Facebook sayfamızı beğenmeli ve eğer mevcutsa Twitter sayfamızı da takip etmelisiniz. 

Neden bizi okuyorsunuz, neden biz? Bu seti neden kazanmak istiyorsunuz? 

Bu soruları yanıtlayan kısa veya uzun bir metini esnoblogspot@yahoo.com.tr adresine göndereceksiniz. 
- Yazdığınız metinin altına Facebook profilinizin adresini yazmanız gerek. GERÇEK bir Facebook profili vermeniz gerekmektedir, eğer sahte bir profil ile yazarsanız metin kabul edilmez ve kazansanız bile set gelmez.  
-Eğer kazanırsanız size geri mesaj atılarak adresiniz (ev adresi,telefon numarası vb) istenecektir. Mutlaka gerçek bilgilerinizi verin aksi halde set elinize geçmez.
-Mail'in altına adınızı ve soyadınızı yazmanız gerekmektedir 
-Atılan mailler bizzat kontrol edilecek ve en çok beğenilen maili atan okuyucu setin sahibi olacak, bütün mailler okunacaktır.  
Son katılım: 30 Mayıs 2012 Çarşamba günü. 30 Mayıs'da sona kalan 3 kişi açıklanacak, 4 Haziran'da ise kazanan kişi blogda açıklanacaktır. Yarışma bugün (28 Mayıs 2012) başlamıştır. 

Bu haberin altına atılan yazılar kabul edilmeyecektir. Katılmak istiyorsanız sadece ve sadece esnoblogspot@yahoo.com.tr adresine mail atmanız gereklidir. 

Önemli: Fotoğrafı ben çekmedim, aynı seti satan başka bir siteden alıntıdır. Vereceğimiz set birebir resimdekiler ile aynıdır. 

20 yorum:

  1. yollıycağımız siteyi bulamıyorum link atarsanız seviirim

    YanıtlaSil
  2. evet bende bulamıyorum

    YanıtlaSil
  3. yolladım bakalım ne olacak :D

    YanıtlaSil
  4. Ben tam olarak ne yazıp yollayacağımızı anlamadım. Bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili adsız,
    Neden bizi okuyorsunuz, neden biz? Bu seti neden kazanmak istiyorsunuz?
    En güzel yazıyı yazana verilecektir set. Umarım açıklayıcı olmuştur :)

    YanıtlaSil
  6. Katıldım inşallah kazanırım. Herkese iyi şanslarr :))

    YanıtlaSil
  7. kardeşimin facebook adresini vermsem olurmu benim fabook adresim yok yada twitter adresimi versem olurmu

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben facebook hesabımı dondurmuştum şimdide açamıyorum ama twitter kullanıyorum sizide takip ediyorum,yalnızca twitter hesabımı versem olmaz mı acaba ?

    YanıtlaSil
  9. facebook hesabımı cevabımın altına yazmayı unuttum . Facebook hesabımı şimdi mail atsam bir sorun olur mu :( ?

    YanıtlaSil
  10. Tabii ki katıldım.

    YanıtlaSil
  11. sevgili admin mail atcağımız siteyi bulamıyorum lütfen yardım

    YanıtlaSil
  12. neden böyle bisey yapıyorsunuz ki

    YanıtlaSil
  13. mail hotmailden yollanabiliyor mu

    YanıtlaSil
  14. ya ben attım geldi mi acaba

    YanıtlaSil
  15. harika bişey buuu

    YanıtlaSil
  16. kesinlikle çok beğendim!!!

    YanıtlaSil
  17. hediyeyi alan kişiler anneler gününde veya annelerinin doğum günlerinde bu makyaj setini onlara verebilirler-ayrıca kendileride kullanabilirler :D

    YanıtlaSil
  18. kaç kişi katıldı bu çekilişe bu kadar bea :D

    YanıtlaSil
  19. İnternetten Lancome satan siteleri ararken bu haberi gördüm çekilişi kaçırdığıma çokk üzüldüm :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)