31 May 2012

Adam Levine: 'Kadınları Seviyorum'

Adam Levine, Details dergisinin Haziran ayı sayısına konuk oldu ve kadınlarla neden bu kadar yakın olduğu hakkında konuştu:
Dünyada iki türlü erkek vardır. Biri kadın düşmanı lanet olası domuzlar, biri de kadınları gerçekten seven, onların dünyadaki en mükemmel şey olduğunu düşünenler. İşte ben buyum. Belki de kadınlarla yatmak istememin sebebi onları çok sevmemdir. Bu dünyada kendimi hep iyi temsil edemediğimi düşündüm. Sanki herkes beni güzel kızlarla çıkan şarkıcı olarak tanıyordu. Biraz da sürtük gibi. Eskiden biraz sürtüktüm. Kızlarla hep çıplak olan bir müzik adamıydım. Bu iyi. Bence bunda sorun yok. Ama dengeyi biraz düzeltmek istedim. "O Ses" yarışması geldiğinde "İnsanlar artık bir beynim olduğunu biliyor" diye düşündüm. Annem ve babam ayrıldığında annem kardeşinin eski karısının yanına taşındı, yani yengemin yanına. Yengem de dayımdan yeni ayrılmıştı. Yani 2 reddedilmiş kadın ile aynı evde yaşıyordum. Tabi kuzenimde vardı. Benim kardeşim gibidir. Adı Michael. Onun gay olduğunu öğrendik. Yani yalnız kalmıştım. Hani 14 yaşındayken kızlarla konuşmak zor gelir ya. Bana çok doğal birşey gibi geliyordu. İşte bu yüzden kadınlara karşı çok yakınım. Kadınları seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)