28 Nis 2012

Harry Styles'ın Yeni Arabası

Harry Styles, son model, Audi R8 Coupe marka, yeni bir araba aldı!  Geçtiğimiz gün, yeni arabasıyla görüntülenen Styles, önce bir hayranına imza verdi. Ayrıca One Direction'ın turnelerine 6 haftalık bir ara verdiğini de bildiren Harry, şunları söyledi:  
 "Çok yoruldum. Bu turne oldukça yoğun, ama çok da eğlenceliydi. Şimdi 6 haftalık bir kaçamağım var. En sevdiğim mekanlar New York ve Sydney idi. Bundan önce, Avusturalya ve Yeni Zelanda'da hiç bulunmamıştım. Bu yüzden çok yorucuydu." 
Ayrıca eğer bir şans verilseydi Angelina Jolie (36), Kate Moss (38) ya da Kate Winslet (36) ile buluşmak istediğini söyleyerek büyük kadınlara olan ilgisini ortaya koydu.
 "Kız arkadaşımın siyah iç çamaşırı giymesinden hoşlanırım.. Ben kesinlikle sınır çizen biri değilim. Ne yaptığımı bilmiyorum." 
sözleriyle, sevimli sapıklığını kanıtlayan Harry,  
"Hangi One Direction üyesiyle çıkmak isterdin?" sorusuna,  
"Louis'le öpüşüp koklaşmak isterdim. Ayrıca Niall'la evlenmek ve Liam'dan tamamen kaçmak da."
  cevabını verdi.

5 yorum:

  1. 1Directioner!28 Nisan 2012 13:23

    Vovv Vovv Vovv!!

    YanıtlaSil
  2. aslında ben senin gelecekteki sevgilinim :P

    YanıtlaSil
  3. En çok yorumlar 1D bağlantılarının altına geliyor. İnşallah şu One Direction çılgınlığı çabul biter. 2. Justin Bieber vakası.

    YanıtlaSil
  4. 1Directioner!29 Nisan 2012 14:56

    Emin olabilirsin hiç bitmicekk!!! :D

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle bitmicek. :D

    ^Deniz^

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)