22 Nis 2012

Harry Styles'ın Yeni Aşkı

One Direction grubunun Harry Styles'ı genç Amerikalı bir modeli öperken görüntülendi. Perşembe günü Harry, Emma Ostilly adlı modeli biryere götürdü ve saat gece 1'de döndüler. Sonra Harry, Emma'ya "iyi geceler öpücüğü" verdi. Dün gece güzel model, grubun Yeni Zelanda'da kaldıkları otele girdi. Şehirdeki barlardan birinde çalışan ve olayları izleyen adam şöyle dedi: "Aralarında birşey olduğu belliydi. Hep birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı." Emma Ostilly, Harry Styles ile ilk olarak "Gotta Be You"nun çekimlerinde tanıştı. Emma ve Harry Cuma günü de beraberlerdi. Şehirin barlarından birinde takılıp, birkaç saat sonra geri döndüler. Grubun şoförü ise Emma Ostilly'i sabaha karşı evine bıraktı.
   

30 yorum:

  1. yaaaaa olamaz :D harry biraz yavaş ol ya .d bence harry daha güzel kızlara layık :D Neyse bundan da ayrılcağı için sorun yok :D Zaten daha 17 yaşında ve çoooooooook tatlı <3

    YanıtlaSil
  2. 1Directioner!22 Nisan 2012 17:08

    Harry 17 yaşında diil 18 yaşında nese kızın yaşını bilmiorum ama Harry e göre biraz büyük görünüo ve pek yakışmamışlar ama sevmişlerse napalım .p :D Ama kız hazurlıklı olsun çünkü Directioner lardan baya çekecek!
    -Merve

    YanıtlaSil
  3. reklam için degilmiydi bu ya ole bişey söyleniyordu reklam içinmiş falan ?

    YanıtlaSil
  4. bende reklam için diye biliyordum inşallah öyledir

    YanıtlaSil
  5. lanet olsun :(

    YanıtlaSil
  6. inanamıyorum harry bunu bana nasıl yaptın .) şaka falanda lanet olsun hakkatten

    YanıtlaSil
  7. Ya bu kızın sevgilisi vardı benim bildiğim yaa :(

    YanıtlaSil
  8. bence artık dursun taylor swifti görmüyomu çok güzel o bu kızdan bin kat

    YanıtlaSil
  9. offf harry benim olmalıydın onun deil :( :/

    YanıtlaSil
  10. bence bu kız harry'e hiç ama hiç uymuyo. harry daha güzel kızlara layık bence. harry lütfen böyle büyük bi hata yapmaaa!!!!

    YanıtlaSil
  11. Bula bula onu buldun ya git ondan güzelleri var mesela hayranların ben senin hayranın falan diğilim ama olsun.

    YanıtlaSil
  12. Kızlar bende hayal kırıklığına uğradım ama bu Harrynin seçimi bizde güzeliz.İki sene sonra 15 yaşında hatta 16 yaşında olucam o zaman harrye ulaşabilirsem Türkiyeye getirmeye çalışacağım :) üzülmeyin

    YanıtlaSil
  13. 1Directioner!7 Mayıs 2012 18:52

    Allah razı olsun canımm(!) :D

    YanıtlaSil
  14. Hiç yakışmıyorlar . Hemde hiç . Kız çok büyük görünüyor ayrıca çok havalı . Kendine göre bi havası var berbat biri herhalde harry onun makyajsız halini görmemiş . Ozaman büyük bir süprize hazırlansa iyi olur :P

    YanıtlaSil
  15. ya harry bize bunu yapamassın bu kadar acımasız olma lütfen sana tapan biri varken git bu mala .olmadı bu harry.gözyaşlarımı gelip silmeni isterdim. bizi hayal kırıklığına uratma.lütfen harry bize bnu yapmaya hakkın yok

    YanıtlaSil
  16. Harry bunu bize yapamazsınn :(

    YanıtlaSil
  17. Harry ya... bu kız yakışmıyor bize ):

    YanıtlaSil
  18. Harry bi git allah aşkina ya bu ne böle... doğruyu söle kaç aydir birisiyle çıkmıyodun da karşina ilk çikan bu sevimsiz,çirkin kızı sevdin...

    YanıtlaSil
  19. harry de bir kızı bırakıyor 1 saat sonra yeni sevgili buluyor.harry bir kerede gel türkiyeye türk kızlarına bak yabancı kızlardan daha iyiyiz hamaratlıyız....

    YanıtlaSil
  20. Bu kızdan nefret ettim artık neresi güzelse harry de gidio en ... neyse deymez ayrıca harry sevdiyse saygı duyuyorum hem zaten benim onun aşk hayatına karışma gibi bir lüksüm yok.

    YanıtlaSil
  21. ayrılsınlar.madem hayranlarının üzülmesini ağlamasını istemiyo nasıl olsa. ayrılsınlar ayrılmadılar mı haber lütfen haber verin

    YanıtlaSil
  22. harry yaa senden bunuu hiççç beklemiyodum ben snein içinn neleree katlanıp londraya gidip olimpiyatları izledim sen bana bunu mu yapıyosunn yanii!!!!! :(

    YanıtlaSil
  23. bakın arkadaşlar hepimiz harry styles' i çok seviyoruz. ama unuttuğumuz birşey var o da bir insan. elbette onun da bir sevgilisi olucak. harry nin hayranları tek siz diilsiniz milyonlarca hayranı var hepsiyle nasıl sevgili olabilir. ayrıca ben hiçbir insanın çirkin olduğunu düşünmüyorum. ben de harry'i çok seviyorum. hatta belki onu sizden daha çok seviyorum. evet evet aranızda en çok ben seviyorum. çünkü ben kendimi değil onu düşünüyorum. ben onu her bir kızla gördüğümde saatlerce ağlıyorum. sabahlara kadar ağlıyorum. ama ondan vazgeçmiyorum. evet ben onu hep seveceğim. ama onu biriyle mutlu görünce ben de mutlu oluyorum. düşünün: harry nin sevgilisi siz olsaydığınız ve hayranları sizi aşağılasaydı nasıl hissederdiniz? bunu oturup saatlerce düşünün. isterseniz günlerce bile düşünebilirsiniz. en sonunda doğru karara varacağınızdan eminim. çok öptüm kızlar :)

    YanıtlaSil
  24. Harry klibinde oyanayan kızlara aşık oluyor. Nedense... 4. Resim "Gotta Be You"a ait. Daha önce "What Makes You Beatiful" klibinde ki kıza da aşık olmuştu.
    "Cara Designer" diye bir mankenle de ismi anıldı.
    Harry bu yani ayrıca kız bana göre güzel değil.Harry herkesle öpüşüyor binlerce kızla yatmıştır berki de..Bende directioner'im ama bırakın bu işleri :)

    YanıtlaSil
  25. herr dağa 18 yaşın da sevgilisi denilen o kız 32 yaş farkı var kız büyük gösteriyo zaten çok fazla çıkmazlar en fazla 1 ay ...

    YanıtlaSil
  26. bence yakışıyolar ama taylor swift le beraber olmalarını çokkkk isterdim

    YanıtlaSil
  27. sevmek illada güzellikle olmaz tamam biraz güzel olacak ama şöyle bir laf var yüzü güüzel olandan 4 günde bıkarsın, içi güzel olanı 40 yılda bırakamazsın

    YanıtlaSil
  28. neden okadar seviniyosunuz ki siz onun hayranısınız ve onu çok seviyorsunuz bence okadar yıpranmanıza değmez çünkü siz onu o kadar severken ve tanırken one sizi tanımıyo o orda istediği kızla beraber oluyo ama siz burdan sadece izliyosun bana göre o kadar yıpranmanıza değmez sizi seviyorum kızlar

    YanıtlaSil
  29. harry biraz yavaş ya

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)