29 Nis 2012

Harry Styles,Annesinden İyi Geceler Öpücüğü Alamadığı İçin Ağladı

One Direction grubunun en sevimli üyesi olan Harry'nin annesine olan düşkünlüğünü tüm fanlar bilir. Grup üyeleri bir röportaj sırasındayken, Niall ortaya bir soru attı ve Harry'nin en yakın dostu olan Louis cevabı yumurtladı. Meğerse Harry, annesinden iyi geceler öpücüğü almadan uyuyamıyormuş! İşte o konuşma:
Niall: Dün Harry'yi ağlarken gördüm ama nedenini bilmiyorum.
Louis: Ben sanırım biliyorum.
Harry: Eğer söylersen seni öldürürüm, Lou.
Louis: Çünkü annesinden iyi geceler öpücüğü alamadı.

12 yorum:

  1. Kıyamam ki sana :(

    YanıtlaSil
  2. Ben öperim seni :D Harry kıyamam sanaa <3

    YanıtlaSil
  3. oyş bende sana verebilirim yani problem yok

    YanıtlaSil
  4. aynen kıyamam

    YanıtlaSil
  5. 1Directioner!30 Nisan 2012 22:44

    Ölürüm size ya!!

    YanıtlaSil
  6. biraz sevimli biraz da tuhaf :)))
    -Selin<3

    YanıtlaSil
  7. :D çok komik sahiden. Acaba Harry Louis'i öldürdü mü :DDD

    YanıtlaSil
  8. ben seni öperimde severimde sen yeter ki ağlama aşkım ayy yerim seni harry kıvırcığım

    YanıtlaSil
  9. Harry sen iste ben sana ölürüm de bir öpücük neki aşkım <3

    YanıtlaSil
  10. sen ağlama ben seni operim bitanem böyle bir tatlılık ağlatılırmı yaaa

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)