20 Mar 2012

One Direction: "Birbirimize Çok Isındık"

One Direction, Ryan Seacrest'ın radyo programına telefonla katıldı ve Ryan, çocuklara birkaç soru sordu.

Ryan: Sevgiliniz var mı?
Harry: 3'ümüzün yok. Louis ve Liam'ın var. Ama bu röportaj için yok!
Ryan: Grup nasıl bir araya geldi?
Liam: X-Factor yarışmasındaydık. Simon Cowell ve Nicole Scherzinger grup olarak daha iyi olacağımızı düşündüler. O zamandan beri beraberiz.
Ryan: İlk tepkiniz ne oldu?
Niall: Dürüst olmak gerekirse şok geçirdik. Çünkü birkaç dakika önce tek başımızaydık ve birkaç dakika sonra grup olmuştuk. Hala yarışmadaydık.
Ryan: İlişkilerinizi nasıl kurdunuz?
Niall: Hepimiz Harry'nin evine gittik. Grup olmadan önce birbirimizi iyi tanımak için 1 hafta zaman geçirdik. Çoğu zaman futbol oynayıp, gitar çaldık. Birbirimize çok ısındık. İşte olmadığımız zaman bile zaman geçiriyoruz, birbirimizin yanında kalıyoruz."
Ryan: X-Factor'den önce ne yapıyordunuz?
Harry: Tipik diğer gençler gibiydik. Okula gidiyordum. Haftasonu ise fırıncıda çalışıyordum. Birçok yaşlı kadın işin çalıştım. Eğlenceliydi. Okuldan birkaç arkadaşımla müzik grubum vardı. Küçükken de X-Factor yarışmasını izliyordum. Annemle o programı izlemek aile geleneğimiz gibiydi. Yarışmaya katılmamdan bir yıl önce finali annemle izliyorduk ve dedim ki "Birgün ben de oraya gitmek istiyorum." Annem bunu söylememden birkaç hafta sonra yanıma geldi ve "Pazar günü X-Factor seçmelerin var" dedi. Çok şaşırdım.
Ryan: Simon Cowell size hiç tavsiye verdi mi?
Louis: En iyi tavsiyeleri verdi. "İstediğiniz gibi bir grup olun." dedi ve bu bizim için harika oldu. Çünkü hep kendimiz olmak istiyorduk. Yapmacık gruplardan olmak istemiyorduk."
"What Makes You Beautiful" Şarkısı Hakkında:
Zayn: Şarkıyı yaptığımız an dedikki; "Bu tam bizlik. Bu bizim şarkımız. Bu bizim müziğimiz." Daha önce radyoda öyle bir şarkı duymamıştık. Tamamen farklı birşeydi. 

3 yorum:

  1. ya haber çok ama çok hoşuma gitti ama biraz daha fazla one direction dan haber yayınlayabilirmisdiniz ben gerçekten bu grubun hastasıyım lütfen biraz daha haber one direction çok şey yapıyır ve ben haberdar olmak istiyorum sizin sayenizde biraz daha haber ......

    YanıtlaSil
  2. Zayn'nın dövmelerinin anlamını paylaşır mısınz? lütfeeeeeen :)

    YanıtlaSil
  3. Admin 4 Gündür Bu Var Yeni Haberler Yayınar mısın Lüfen !

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)