11 Mar 2012

Liam Payne : 'Danielle'ı Rahat Bırakın!'

Liam Payne'nin sevgilisi Danielle Peazer'dan nefret edenler gün geçtikçe çoğalıyor. Bunların en büyük göstergesi ise de hakaret içeren isimlerle açılan Twitter hesapları. Twitter'dan Danielle'nin bir antisi tarafından açılan DaniellePBitch Danielle'e hakaret edince Liam Payne de karşılık verdi. Sizce anticiler çok mu ileri gidiyorlar? İşte atılan tweetler;
DaniellePBitch: @DaniellePeazer Şunu bilmelisin ki herkes seni sevmiyor! Çirkinsin! Git burnunu yaptır! Seni sü---k
Liam Payne: @DaniellePBitch: Onu rahat bırak/ Bunu birisi senin önemsediğin birine söylese nasıl hissedersin? Birine ölmesini söylediğin için kendinden utanmalısın.

26 yorum:

  1. yha liamım gerçekten çok haklı kdr mantıklı konuşuyoki aşkısıııı <3 ama ne yapalım oda bu kdr dadlu olmayıp biriyle çıkmasın dimi ama :D

    YanıtlaSil
  2. valla ben o kızla şu anda aynı düşüncedeyim :D liam bu kadr kız senn peşindeyken gittin gargamel burun lu danielleyi mi buldun ?? danielle türkiyeye gelsi emnim burdan sağ çıkamaz :D

    YanıtlaSil
  3. sorun biriyle çıkması deilki gitsin yaşıtı olan güzel bi kızla yani yanına yakışan bi kızla çıksın... ama bu kadın 30 küsür vardır ya liam delirdimi anlam veremedim...

    YanıtlaSil
  4. bu kadarda olmaz bence liam kesinlikle haklı anticiler eger liam ı seviyorsa onun mutluluğunu istiyor demektir ve buda danielle ile oluyo belliki liam onu çok seviyo herhalinden belli tamam kız çirkin bence :D ama liam iç güzelliğe önem veriyo demek ki

    YanıtlaSil
  5. helal be liam'a

    YanıtlaSil
  6. Liam, her anlamda harika iste. Korumaci sapsaaall yerim :D

    YanıtlaSil
  7. benim danielle ile sorunum yok hatta seviyorum ama en son ki oynadığı reklamda tam bir sür**k tü.

    YanıtlaSil
  8. cok doğru demiş haklı bence abartıyolar

    YanıtlaSil
  9. liam haklı sonuna kadar dani seviliyosun ♥

    YanıtlaSil
  10. Liam haklı Danielleye kimse laf getiremez

    YanıtlaSil
  11. düşününce kız güzel aslında :)Ama burnunun harika olduğu söylenemez :)

    YanıtlaSil
  12. yorum yapan kızın kıskanması normal-sonuçta liam başka biriyle,üzülmüştür.Harry şu an bi kızla çıksaydı bende üzülürdüm-ama böyle bir mesajla değil. :)

    YanıtlaSil
  13. Bi yandan düşününce yorum yapan kız şanslı.Sonuçta böyle bir hakaret sonucunda liam dan mesaj almış oldu :D HARRY uğruna bende yapardım herhalde!!!

    YanıtlaSil
  14. bence saçmalık kimin kimle sevgili olup olmaycağı hayranlarını ilgilendiren bir durum değil kız gargamel burunlu olsada bu onun tercihi hiç kimseninbu konu hakkında yorum yapmaya hakkı yok

    YanıtlaSil
  15. Liam birini dış görünüşüne göre yargılıyacak kadar sığ biri değil.Sizde öyle olmaktan vazgeçin.Liam mutlu ve siz bunu değiştiremezsiniz.

    YanıtlaSil
  16. bence liam a karışmayalım o mutlu onun kendine göre tabiki tercihleri var ama biz onun hayranları olarak öneriler verebiliriz çoğu kişi liam ı seviyor ben de onlardan biriyim.

    YanıtlaSil
  17. Kız gerçekten çok çirkin.Liam da gitmiş o kadar kız arasından bu çirkini mi bulmuş ya.!! :/

    YanıtlaSil
  18. valla çok kişi liam ı seviyor kimler seviyor bakalim listeleyin isimlerinizi sıra halinde İLK BENİM MİRENDA

    YanıtlaSil
  19. sonra ben ( merve)

    YanıtlaSil
  20. Liam 'a katiliyorum o kiz bu hakaretleri haketmiyor.. Danielle yi bende hiç beğenmiyorum.. gerçekten güzel diil ama bu bu Liam ın seçimi bize bir şey söylemek düşmez :)

    YanıtlaSil
  21. Bence de Danielle iyi bir kız değil fakat bu Liam'ın seçimi vebuna saygı duymamız gerekir. Hakaret etmek mantıksız, böyle yaptıkça onun nefretini kazanmış oluruz... Ama yine de Danielle Liam'ı aldattığında , Liam keşke o kızı affetmeseymiş :(((

    YanıtlaSil
  22. önmli olan kızın yaşı veya görüntüsü değil liam'ın onu sevmesi şu çocukça kıskançlıkları bırakın !!

    YanıtlaSil
  23. ah şu çocuğa bayılıuorum kızması bile ayrı bi güzel

    YanıtlaSil
  24. madem onları yani danielle , elenor ,ve perie yi sevmiyorsunuz bari saygı duyun . çünkü o kızlar bizim taptığımız erkeklerin hayatları. ben danielle elenor ve perrie yi seviyorum. onların yerinde baska birisi olsada severidim çünkü onlar benim bizim taptığımız erkeklerin hayatı hayatlarının anlamları..

    YanıtlaSil
  25. 24 yaşında liama göre evet büyük ama bu onun kararı kimse karışamaz . Sevmiyor olabilirsiniz ama biraz saygılı olun onların hayatı onların kararı :)

    YanıtlaSil
  26. Yaa birbirlerini seviyosalar bunu siz değiştiremezsiniz.Ben hem Dani'ti hem de Liam'ı çok seviyorum..Dani'ye hakaret edince elinize ne geçiyo.Koca bi HİÇ...Ama Liam bunlara üzülüyo.Aşk yaş tanımaz.Liam onu sviyo.nE SANIYOSUNUZ YANİ DANİ'Yİ BIRAKIP SİZE Mİ GELİCEK.Küçük düşünüyosunuz.Ve unutmayın Liam'ı sadece"SİZ"üzüyosunuz...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)