17 Mar 2012

Jennifer Lawrence: "Twilight'ı Seviyorum"

Açlık Oyunları ekibi ülkeleri dolaşmaya devam ediyor! 16 Mart'ta filmin Berlin prömiyeri gerçekleşti. Josh ve Liam takım elbiseleri içinde yakışıklılıklarını bir kez daha kanıtlarken, Jennifer da kırmızı elbisesiyle gözleri kamaştırıyordu! Bacaklarını gözler önüne seren bir elbise seçen Jennifer, filmin başrol oyuncusu olarak, Açlık Oyunları'nın Twilight ve Harry Potter gibi filmlerle karşılaştırılması hakkında şunları söyledi;
"Gerçekten umursamıyorum! Demek istedim, anlıyorum. Yani hepsi çok sevilen ve çok satan kitaplar, bu yüzden onlar ayrıcalıklı. Onları kıyaslamak çok kolay, ama şundan dolayı rahatım; filmi izleyince, Twilight ya da Harry Potter'a benzemediğini göreceksiniz. Bu yüzden bu konuda endişelenmiyorum. Ayrıca Twilight filmlerini seviyorum."   

1 yorum:

  1. Ya bu kız acayip taş özellikle siyah saçlı hali

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)