5 Şub 2012

Zac Efron: "Oyuncak Hikayesi 3'ü İzlerken Ağladım"

Zac Efron artık High School Musical'deki basketbolcu, soyunma odalarında şarkı söyleyen biri değil. O artık büyüdü, "sakallandı" ve daha da yakışıklı. Yakışıklı oyuncu Glamour dergisine bir röportaj verdi. Zac Efron 2.0'ı daha iyi tanıyalım bakalım.

Glamour: The Lucky One filmi kesinlikle çok acıklı. Sen en son hangi filmi izlerken ağladın?
Zac Efron: Oyuncak Hikayesi 3. O filmi izlerken en az 10 kez ağladım. Başka diğer erkeklerde ağlıyordu.

G: The Lucky One rolünde seni en zorlayan şey ne oldu?
Z: Amerikan çavuşunu oynamak çok hassas. Pendleton kampında bir çok çavuşla tanıştım. Çoğu benim boyumdaydı ama üstlerine çok yük vardı. Filmde üstüme 11 kilo yük koydular.

G: Diyetin çılgınca mıydı?
Z: Eğer birgünde yediğim yemekleri bir masaya koysaydım, emin ol sığmazdı. O kadar çok kalori aldım ki! Birgün 3 tavuğu alıp, blender'a koydum. Çünkü çiğneyemiyordum. Çiğnemek çok zamanımı alıyordu.

G: Kaslanmışsın! Eminiz bu film seni daha da çekici yapmıştır. En vahşi hayranların kimler?
Z: Fazla saldırgan anneler! Çoğu zaman kızları çok tatlı ve samimi oluyor ama anneleri beni tutup çığlık atıyor ve beni öpmeye çalışıyorlar. Annelere dikkat etmek gerek.

G: En kötü huyun nedir?
Z: Telefonlara geri dönmede çok kötüyüm. Mesela, gizli numaradan bir cevapsız aramam vardı ve sesli mesajına da bakmamıştım. Sonunda baktım ve Michelle Pfeiffer aramış ve "New Year's Eve" filmini yapmak isteyip, istemediğimi sormuş. Duyunca "Aman Tanrım!" diye bağırdım.

G:Sıksık fotoğrafı çekilen bir oyuncu olarak, kendine karşı güvensizliklerin var mı?
Z: Bir keresinde uçaktan yeni indim ve bir anda bir sürü fotoğrafçı fotoğrafımı çekmeye başladı. Bende dedim ki "Dur bakalım ahbap! Daha yeni uyandım. Afyonum patlamadı!"

G: Senin için mükemmel bir ilk buluşma nasıldır?
Z: Bence buluşmalarda yemek yemek ve kendinizi konuşmaya odaklamak çok sıkıcı. Vancouver'de harika bir yer var. Size bir tuval hazırlıyorlar ve içerken aynı zamanda resim yapıyorsunuz. Bence harika bir ilk buluşma yeri!

G: Sence uzun mesafeli ilişkiler sürer mi?
Z: Duruma göre değişir. Her insan farklıdır. Biraz meydan okumayla alakalı. Eğer aşıksan, herşey sürer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)