4 Şub 2012

Yardımsever Yıldızlar

Sinemanın ve müzik dünyasının ünlü isimleri, popülaritelerini ve servetlerini yardım çalışmaları için kullanıyor. Yıldızlar, birbirinden farklı konularda halkı biliçlendirmeye çalışıyor. İsterseniz o yardımsever yıldızlara bir göz atalım. 
Selena Gomez: Genç şarkıcı, BM çatısı altında çocuklar için düzenlenen yardım çalışmalarında yer alıyor. Gomez, ebeveynlerin çocuklarının sağlığı konusunda biliçlendirilmesi için düzenlenen çalışmalarda da yer alıyor.
Zoe Saldana: Ünlü oyuncu Zoe Saldana, gelişmemiş ülkelerde yaşayanların yere el sanatlarından para kazanmasını sağlayan çalışmalarda yer alıyor. Saldana, fakir halkların para kazanması gerektiğini söylüyor.
Justin Bieber: Genç şarkıcı, başta Birleşmiş Milletler olmak üzere birçok uluslararası organizasyonun yardım çalışmalarında yer alıyor. Bieber, hastalar ve çocuklar konusunda özellikle duyarlı. Şarkıcı, lösemi hastalığıyla karşı karşıya olan çocuklar için de yardım konserleri düzenliyor. 

2 yorum:

  1. Avril Lavigne nerde?
    onunda sakat ve hasta çocuklar için yardım vakfı var

    YanıtlaSil
  2. Ben sadece haberde geçen kişileri yazdım. O haberde Avril Lavigne filan yoktu.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)