4 Şub 2012

Miley Cyrus "Eşcinsel" Dövmesinin Nedenini Açıkladı

Miley Cyrus bildiğiniz gibi parmağına eşcinsel evliliği için bir dövme yaptırdı. Miley, bu dövmesi hakkında Glamour dergisinin sitesinde bir yazı yayınladı. Yazının bir bölümü:
"Dünyalardan çok sevdiğiniz birini bulduğunuzu düşünün. Onun için hayatınızdan vazgeçebileceğiniz biri. Ama onunla evlenemiyorsunuz. Diğer arkadaşlarınızın yaptığı gibi o özel günü yaşayamıyorsunuz. Yani bir alyans almak, diğer herkesin yaptığı şeyler.  Kendinizi o insanın yerine koyun. Düşününce karnıma ağrılar giriyor. Twitter'a "Tüm aşklar eşittir" yazıp, yeni dövmemi koyduğumda herkes "Ne oldu sana böyle?! Eskiden Hristiyan bir kızdın!" falan yazdılar. Ben de dedim ki "Eğer gerçek bir Hristiyan olsaydınız, doğruları bilmeniz gerekirdi. Hristiyanlık aşk ile ilgilidir."Bununla beraber birçok nefret mailleri aldım. Ama sonuçta tek söyleceğim "Sakin ol, ahbap!" İnsanlar bu konularda daha samimi olamaz mı?! Herkesin aynı insan haklarına sahip olması gerektiğine inanıyorum. Burası Amerika! Rüyalar ülkesi."

1 yorum:

  1. Liam'ın doğum günü partisinden sonra ben Miley'den iyice soğmuştum.Yanlış anlamayın şu eşcinsellik olayını desteklemiyorum ama herkes istediğini yapar kime ne diye açıklyorum.Burada Miley'ye tek katıldığım yer Herkes aynı insan haklarına sahip olmalı.Herkes eşittir.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)