28 Şub 2012

Jennifer Lawrence: "İyiki Bella Swan Rolünü Almamışım"

Jennifer Lawrence fırtına öncesi sakinliği bağrına basıyor. Çünkü 1 ay sonra "Açlık Oyunları" vizyona girecek ve tüm dünya onu konuşacak. Jennifer özel hayatını seviyor ve paparazzi mıknatısı olmaya hazır değil. Bu yüzden Alacakaranlık filmindeki "Bella" rolünü almadığı için çok memnun:

"Bence herşeyin bir sebebi var. Alacakaranlık serisinde Kristen Stewart'ı çok beğeniyorum. Bella rolünü başkasının oynadığını hayal bile edemiyorum. Bella rolünde harika. Bir rolü alamadığım için hiç hayal kırıklığına uğramadım. Yani, ben sadece New York yada Los Angeles'ta bir film rolü için başvuran sıradan bir oyuncuyum. Birşey olması gerekiyorsa, olur. Şimdi Kristen Stewart'a bakıp düşünüyorum da, onun kadar ünlü olmak istemezdim. Hayatım bir anda kıyamete dönüşünce ne hissederdim bilmiyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)