1 Oca 2012

Yeni Yıla Yeni Saçlarla Giren Ünlüler

 
 Birçok ünlü can sıkıntısından ve bazı projeleri için saçlarını boyatmak zorunda kalmıştı. Mesela örnek verecek olursak; Vanessa Hudgens 'Gimme Shelter' filmi, Dianna Agron 'Glee' dizisi için saçlarını kestirmek zorunda kalırken Demi Lovato, Rihanna ve Katy Perry gibi isimler de değişiklik için saçlarını boyattılar. Bazılarının saçları daha iyi olurken bazılarının ise pek iyi olmamış. İsim vermek istemiyorum :) fotolara bakınca anlarsınız. Kabak gibi ortada yani.
 

4 yorum:

  1. DEMİ YE ÇOOOOOK YAKIŞMIŞ!!!

    YanıtlaSil
  2. Mmm bence Katy Perry'den bahsediyosun :)yada Vanessa Hudgens :D

    YanıtlaSil
  3. Bence, Demi'nin saçı çok güzel olmuş. Rengi ve modeli ona uymuş.

    YanıtlaSil
  4. katy siyah saçlarına geri dösün bence. Long Shot, thnking of you, I kised a girl, ur so gay kliplerini izleyince eski halini ne kadar çok özlediğimi anladım :( türkiyeye gelicekti bir ara sürekli klipleri izliyodum o halini çoooook özledim (sadece siyah saçlı halinden bahsetmiyorum one of the boys albümünün yeni patladığı zamanlardan bahsediyorum)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)