17 Oca 2012

Miranda Cosgrove 'Yemek Yemeyi Çok Seviyorum'

18 yaşındaki iCarly dizisinin başrol oyuncusu Miranda Cosgrove 'Huffington' ile birlikte bir röportaj yaptılar. Röportajında bir çok şeyden bahseden Miranda neyi sevdiğini ve neden ne için nefret ettiğini de söyledi. Bu arada bu haber bize istek gelen bir haberdir. İstek gelen haberleriniz için formsrping adresimize haberin sitesini gönderebilirsiniz.
- Senin Los Angeles'da büyüdüğüne dair hatırladığın eski bir şarkı var mı ?
Birinci sınıfa giderken Supremes'in “Stop in the Name of Love” şarkısına bağımlıydım. Annem ve arkadaşlarım bu şarkıyı ciğerlerimiz tükenene kadar söylerdik.

- Birçok komedyen aktörlerle çalıştın. Hangisi en çok seni güldüren ? Ve şu sıralar seni ağlatan bir film ya da şarkı var mı ?

Aslında ben daha çok güçlü komik kızları canlandıran kişilerin hayranıyım. Ama en sevdiğim oyuncular Tina Fey, Kristen Wiig, ve Chelsea Handler. Ve beni ağlatan izlediğim son film ise 'Like Crazy'. Dinlediğim ve duygulandığım şarkı ise 'Dead Hearts' Stars söylüyor. Bu şarkı bana ilk aşkımı hatırlatıyor.

- Los Angeles'daki favori resturantın neresi ? Tatlıyı nerden alıyorsun ?
Yemek yemeyi çok seviyorum. Daima yeni resturantlar keşfetmek istiyorum ve sonra değişik şeylere aşık oluyorum. Pizzeria Mozza harika bir İtalyan resturantı asla hayal kırıklığına uğratmaz. Izakaya ise Suşi yemek için harika bir yer. Hungry Cat'in pudingleride şuana kadar yediklerimin en iyisi.

- Sabah kuşu musun gece baykuşu mu ?
Sanırım ben bir gece baykuşuyum. Genelde gece 3'e kadar gitar çalarak ve annemle film izleyerek ayakta kalıyorum. Bu bana çok zorluk çıkarıyor çünkü sabahları erken uyanmak zorundayım.

- Sence bu şehirdeki en iyi yer neresi ?
Bu şehirin bir çok güzel yeri var. Ama sanırım Hollywood benim favori yerim. İşaretinin etrafında piknik yapabilirdim.
- Neden bu şehirden nefret ediyorsun ? 
Trafik.
- Kendi tarzını nasıl tanımlarsın ?
Birçok özelliğim var. Kot pantolonları ,botları bol kazak ve tişörtleri ve günlük giysileri çok severim. Dışarı çıkacağım ise elbise ve yüksek topuklu ayakkabı giymeyi severim.

2 yorum:

  1. OHAA SİZE ÇOOK TEŞEKKĞR EDERİM MİNNETARIM <3

    YanıtlaSil
  2. Miranda Cosgrove hayranıyım yani bir Cosgroverım. Ne kadar teşekkür etsem az! siz süpersiniz, çoook sağolun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)