18 Oca 2012

Avril Lavigne ve Brody Jenner Hala Birlikte!

Avril Lavigne ve Brody Jenner'ın ayrıldığı haberi çıkmıştı, bununla ilgili bir haber yayınlamıştık da. Fakat Brody Jenner bu haberleri twitter adresinde yazdığı tweet ile yalanladı ve hatta Avril da bunu onayladı.
@brodyjenner: "Bu yalan haberlerin hepsi beni gerçekten kızdırdı! Avril benim için her zaman var olmuştur ve kalbime en yakın kişidir. Onu seviyorum."
@avrillavigne: "Bende seni seviyorum!!!"
Ayrıca bay Jenner, Avril ile evlenmek istediğini bile söyledi. O zaman bize mutluluklar dilemek kalır.

6 yorum:

  1. çok sevindim
    çok yakışıyorlar
    Avril & Brody Forever

    Avril Lavigne <3

    YanıtlaSil
  2. avrody yenı cıftımız :)

    YanıtlaSil
  3. ayrıldıklarını duyunca ne kadar üzülmüştüm
    çok mutlu oldum şimdi :)

    YanıtlaSil
  4. Evlendi diyorlar doğrumu admin biri cevap versin lütfen

    YanıtlaSil
  5. hayır evlenmediler

    YanıtlaSil
  6. evlenmediler bu sefer gerçekten ayrıldılar

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)